Gå til innhold

kondom ved ons

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest goajentå

Lure litt på hvor flinke jenter er til å beskytte seg selv, gutter og for den saks skyld.. 8)

Bruker der kondom ved ons, eller blir det droppet. Har selv hatt en del ons men har ikke brukt kondom så mange ganger, grunnen er vel helst at vi ikke har hatt en for hånden. Vet at det ikke er så lurt men en tenker ikke alltid så langt der og da.. :roll:

Så hvor forsiktige er dere.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de dager det var aktuellt:

ALLTID. Hadde selv. Opplevde 2 ganger at mennene tok den av uten å si ifra :o . Hørte det, og trakk frem en ny kondom og ba de ta på.

Burde selvfølgelig blitt sur eller gått, men når man ligger det helt klar med en tanke i hodet...

ER DET MULIG???? Vil de bli far og få både det ene og det andre? Trodde man satte pris på ansvarsfulle jenter, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har hatt ons 6 ganger, og brukt kondom 2 av de. Har kanskje hatt flaks at jeg ikke har blitt smitta av noe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par tre dager siden så hørte jeg et innslag på radioen om dette ! Det var unge jenter som fortalte at kondom var ut ..man tenkte ikke lenger på kjønnssykdommer ......Det var ikke noe man hadde med på byen ..ville man ligge med noen gjorde man det ....lot begjæret bestemme ......var en lege der som sa at man kunne få livene ødelagt ...kunne bli sterile ...at mange ikke visste dette og fikk sjokk når de fikk beskjeden ....

kondomer er i dag lette å få fatt i ....og man burde definitivt bruke dem ! -:

nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Siste mannen jeg var med dro opp kondomen da tiden var inne, og gjorde det som det var den naturligste tingen i verden. Og det ble ikke noe pes eller avbrytelser. Han hadde alltid brukt det fortalte han etterpå!

Det hører med til historien at han er en av de beste elskerne jeg har hatt..

Så folkens, kondom er ikke ut eller nederlag! :P

Bruk litt fornuft midt opp i begjærets hete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ALLTID! Uansett, nå er ikke jeg så veldig vel bevandret i ONS, men de gangene jeg har hatt sex med en ny partner har jeg alltid brukt kondom. Har ikke han eller jeg, går man og kjøper. Det er derfor man har 7eleven, nemlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...