Ariel Simone Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 (endret) ja, hva er deres skjønnhetsrutiner? trenger litt nye tips:) for min del: hver dag: peeler kroppen, tar på bodylotion, skrubberføttene, drikker mye vann, spiser sunt, trener nesten hver dag. ca en gang i uka: epilerer kroppen, kurer håret, peeler ansiktet, en gang i måneden braseliansk Endret 31. juli 2010 av Ariel Simone
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 napper øyenbryn en gang i uken selv vasker håret hver tredje dag, shampoo x2 og balsam i dusjen barberer jeg under armene hver gang. Barberer armene og beina og underliv litt ettersom jeg føler for det. Filer føttene når det trengs(ca hver 3 uke)Samme med neglklipping. Peeler bare kroppen hvis jeg bruker spraytan/brunkrem noe som ikke er så ofte. Etter dusj: deo, krem-ansikt og kropp, concealer under øynene og over, maskara, litt rouge, parfyme, tanntråd og tannpuss. Til festlige anledninger bruker jeg øyenskygge, eyeliner og kanskje litt mineralfoundation i tillegg. Spiser sunt(mye grønnsaker bla) og drikker også mye vann.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 napper øyenbryn en gang i uken selv vasker håret hver tredje dag, shampoo x2 og balsam i dusjen barberer jeg under armene hver gang. Barberer armene og beina og underliv litt ettersom jeg føler for det. Filer føttene når det trengs(ca hver 3 uke)Samme med neglklipping. Peeler bare kroppen hvis jeg bruker spraytan/brunkrem noe som ikke er så ofte. Etter dusj: deo, krem-ansikt og kropp, concealer under øynene og over, maskara, litt rouge, parfyme, tanntråd og tannpuss. Til festlige anledninger bruker jeg øyenskygge, eyeliner og kanskje litt mineralfoundation i tillegg. Spiser sunt(mye grønnsaker bla) og drikker også mye vann. Spiser du ikke bær og nøtter? Bør alltid spise mye forskjellige nøtter hver dag, f.eks mandler, valnøtter osv, i tillegg til bær om du har det.
pittie Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Spiser du ikke bær og nøtter? Bør alltid spise mye forskjellige nøtter hver dag, f.eks mandler, valnøtter osv, i tillegg til bær om du har det. I ørska eller?
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hver dag: Rens og fukt x 2 Serum Øyekrem Når jeg legger meg: Fotkrem Håndkrem Neglebåndsolje Hver uke x 2: Peeling og maske Skrubb, bodylotion, nappe bryn, manikyr, pedikyr, voks, syrekur, hårkur, etc. når det passer seg/trengs. Har ikke faste rutiner på så mye annet enn morgen/kvelsstell og kremer til føtter og hender, men tar jo skippertak når jeg føler at jeg trenger det. Blir moro å se hva andres rutiner er
Ariel Simone Skrevet 30. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2009 (endret) Blir moro å se hva andres rutiner er ja, syns jeg og. Får noen nye tips og triks:) Endret 30. november 2009 av Ariel Simone
Sol&Måne Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg er nok litt over gjennomsnittelig jålete og interessert i å teste produkter ogsånn da, men slik ser mitt opplegg ut: Hver dag: (Ansikt morgen og kveld) - Rensekrem og ansiktsvann fra Estee Lauder. - Estee Lauder pore minimizing skin refinisher serum + DayWear plus fuktighetskrem (tinted om dagen, vanlig om natten). - Øyekrem fra Clinique. - L'Occitane ultra rich lip balm. Hver dag: (I dusjen) - Bed Head self absorbed shampo og balsam. - Dr. Greve intimsåpe. -The Body Shop brazil nut body scrub. - Gillette satin care radiant apricot barberskum - barberer og skrubber leggene. - Biotherm eller Palmolive dusjsåpe. Hver dag: (Ellers...) - Biotherm deodorant og body lotion. - Clarins håndkrem + Allesandro nail growth pen. - Scholl fotkrem. - Redken extreme anti-snap leave-in. - Bed Head Small talk. - Evt. Masterpiece hårspray dersom jeg styler og føner håret. Make-up: - Estee Lauder farget dagkrem. - Lancôme flash retouch concealer. - Clinique løspudder. - Dior rouge. - Chanel eyeliner (svart - langs øvre vippekant). - Benefit eye brightner (våtkanten). - Lancôme øyenskygge i en grå-brun farge. - Kanebo 38 mascara (svart). - Dior øyenbrynsblyant + Øyenbrynsgele fra The Body Shop. - Lipgloss/Leppestift (Chanel leppestift, Clarins lipgloss - naturlig rosafarget. Liker også Estee Lauder lipgloss i mørk rosa eller rød). - Parfyme av noe slag; for tiden liker jeg J'adore og Calvin Klein Eternity Moment. Ukentlig: - Epilator bikinikant og under armene. - Nappe øyenbryn. - Peeling i ansiktet (enten Estee Lauder eller St. Ives - 1-2 ganger i uken). - Filer og lakker negler (1-2 ganger i uken). - Skrubber føttene. - Bed head treat me right peppermint hair mask (1-2 ganger i uken). - Estee Lauder sparkling clean ansiktsmaske. Hver 3-4 måned: - Klippe og farge/stripe håret. Ellers drikker jeg mye vann, tar vitamintilskudd og omega3, samt prøver å få mye frisk luft; innbiller meg at huden min blir ekstra glødende da Endret 30. november 2009 av Sol&Måne
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Decleor aromessence olje sammen med en "billig" dagkrem. To dråper av oljen hver morgen. Om kvelden renser jeg huden med clarins for å få av sminken og bruker Aromessence balm Decleor i fjeset. Bruker svært lite da jeg allerede er "blessed" med vakker hud og vil ikke tilføye for mye slik at huden slutter å produsere naturlig selv. Bruker Clinique øyenskygge, Urban decay til øyenbryn (beste jeg har noen gang prøvd). Bruker ingen body lotion, da min hud ikke er tørr og trenger ikke å tilføre ekstra slik at den naturlige balansen forstyrres. Bruker Tigi Bed head på håret annenhver dag. Napper brynene en gang i mnd. Jeg er 34 år og er utrolig stolt over huden, tilogmed 20 åringer kommenterer. Bruker foressten aldri pudder eller brunkrem. Gir huden mest mulig sjans til å puste.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Wow, jeg skiller meg litt ut ser jeg hehe... -Dusjer hver dag med dusjsåpe fra Dr. Greve -Vasker håret med shampo og balsam annenhverdag -Lar håret lufttørke -Bruker fuktighetskrem hver dag i ansikt og på hender, morgen og kveld -Barberer under armene annenhver dag, og nedentil og leggene ved behov -Skrubber føttene ved behov -Skrubber kroppen maks en gang i uken hvis jeg gidder -Napper bryn når det trengs -Bruker sminke ved festlige anledninger, fordi jeg jobber i barnehage og ikke gidder å pynte meg for å være ute i regnvær Jåler meg vel stortsett til fester, men ellers har jeg et veldig avslappet forhold til sminke og slikt. Huden holder seg fin så lenge jeg bruker fuktighetskrem og ikke mer enn det, men når det er festligheter på gang, så er det fint å pynte seg med det hele.
Rexina Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Var veldig jålete og brukte mye tid på utseende før, men nå har det roet seg litt. Både interessen og irritasjonene i huden. Brukte for mye stæsj, så nå tåler ikke huden min så mye greier. Vil si at jeg føler meg ren og pen for det da:) Mine rutiner: - Dusjer hver dag, men vasker hår hver tredje dag. (Apoteks-shampoo og balsam + honning blandet) - Bruker dusjolje som såpe og barberskum, og barberer etter behov (under armene annenhver dag). - Underlivssåpe uten parfyme! - Renseservietter + fuktighetskrem fra Helsekost hver kveld, og bare vann og krem om morgen. - Deo hver morgen (krystalldeo da jeg ikke tåler annet) - Glidemiddel i vått hår. Høres rart ut, men gir skikkelig glansfullt og pent hår! Og uten parfyme, fargestoffer, alkohol osv.. - Bruker sjelden sminke på jobb, men ellers et tynt lag concealer, eyeliner, maskara, øyenbrynspenn og leppepomade. - Prøver å ikke dekke huden for mye til, og den liker det for den er så mjuk og go atte!:D Haha Andre råd? Et godt tips: Gå i klær man trives i, da blir utstrålingen deretter, og husk å smile og være høflige og imøtekommende. Det gjør mye mer enn all verdens sminke!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 - Dusjer og vasker håret hver dag. - Napper øyenbryn ca. 1 gang i uken. - Renser ansiktet og smører med ansiktskrem hver morgen. - Bruker varmebeskyttende krem i håret hver dag før retting. - Farger håret hver 2. - 3. mnd. - Barberer legger av og til om vinteren, oftere om sommeren. - Barberer nedentil og under armene hver 2. - 3. dag.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 - Dusjer og vasker håret hver dag. - Napper øyenbryn ca. 1 gang i uken. - Renser ansiktet og smører med ansiktskrem hver morgen. - Bruker varmebeskyttende krem i håret hver dag før retting. - Farger håret hver 2. - 3. mnd. - Barberer legger av og til om vinteren, oftere om sommeren. - Barberer nedentil og under armene hver 2. - 3. dag. - Deodorant hver morgen. - Parfyme hver morgen.
~Maja~ Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Har egentlig ikke noen skjønnhetsrutiner, og gjør det meste når det trengs (barbering, napping++) eller når jeg har lyst til å gjøre noe spesielt (for eksempel neglelakkering - det er ikke noe jeg gjør regelmessig). Det eneste jeg bruker daglig er: - såpe - parfyme - deo - Simple renseservietter - ID løspudder - mascara (leter enda etter den perfekte mascaraen, etter at favoritten min gikk ut av produksjon ) - Sephora blush Hudkrem brukes kun i ansiktet og kun når jeg merker jeg er tørr.
-littleme- Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Mine skjønnhetsrutiner er som følgende... Hver dag - morgen: - renser ansiktet og tar på fuktighetskrem - vasker meg under armene og andre steder svette fort oppstår - bruker en krystalldeodorant - børster håret* og eventuelt setter det opp - pusser tennene * Noen ganger bruker jeg tørrshampoo Hver dag - kvelden: - renser ansiktet og bruker olje som nattkrem - børster håret - pusser tennene - vasker meg under armene og andre steder svette fort oppstår Et par ganger i uka: - barberer meg under armene og på leggene - dusjer og vasker håret (annenhver/hver tredje dag) - bruker bodylotion/olje (etter hver dusj) - napper bryn (når det trengs) En gang i uka: - peeler kroppen og ansiktet - tar manikyr og pedikyr (uten neglelakk) En gang hver andre uke: - tar dampbad - tar ansiktsmaske Ellers: - lip balm - håndkrem Sminke: Jeg bruker ikke sminke i helgene. Jeg bruker litt mineralfoundation, concealer, blush og mascara når jeg skal på skolen. Ellers pynter jeg meg med øyeskygge osv på fest.
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Hver dag: - renser annsiktet og påfører fuktighetskrem - vasker meg under armene og bruker deodorant - pusser tennene - bruker leppebalsam - sminker meg og setter opp håret - tar på litt parfyme - bruker håndkrem (hver gang jeg vasker hendene) Av og til: - dusjer/bader med dusjgele (hver tredje dag ca) - bruker bodylotion (etter hvert bad/dusj) - barberer leggene (når det trengs) En gang i uken: - skrubber kroppen - skrubber føttene og bruker fotkrem - peeler, damper og bruker maske på annsiktet
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Hver dag: Vasker ansiktet i mellomlunkent vann, altså mer kaldt enn varmt Pusser tennene Bruker tanntråd Smører meg i ansiktet med et tynt lag Aloe Vera fra planta mi. Tar en dusj i vann I uken: Vasker håret hver 3 dag, kurer 1 gang i mnd. Dusjer med god body shop dusj gel Filer negler Napper øyenbryn Barberer leggene, nedentil og under armene. Sann går nå dagene.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Hver dag: Dusjer barberer under armer Bruker fuktighetskrem fra l'occitane til kropp og ansikt Pusser tenner Ukentlig: Vasker håret med balsam og shampo barberer legger napper bryn bruker sminke trener 1-2 ganger prøver å spise sunt og variert månedlig: filer føtter tar braziliansk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå