Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte er det at noen prøver seg på dere i løpe av f.esk 1 måned ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhh... Varierer veeldig.

Nå er jo ikke jeg det heiteste som vandrer rundt på jorda, men etter at jeg fikk type så ser det ut til at jeg kanskje har fått litt mer utstråling og har derfor blitt sjekka opp oftere enn før jeg fikk type...

Tre kanskje fire denne måneden

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye man er ute på byen og sånne ting da...

Hvorfor lurer du???

Skrevet

Jeg er sjelden ute og fester, og når jeg er det er det som regel sammen med samboeren min. Det hender at kunder kan flørte litt med meg på jobb, men vil ikke akkurat si at dette skjer flere ganger i måneden. Er ikke noe jeg higer etter heller. Greit å føle seg tiltrukket, men jeg liker ikke at slibrige gutter legger an på meg. Hvertfall ikke i fylla.

Skrevet

Av og til så føler jeg at jeg blir sjekket opp mer når jeg har fått meg kjæreste enn omvendt. Typisk det men nå som jeg har fått meg kjæreste så har jeg ikke følt at jeg har blitt sjekket opp mange ganger. Ikke vært så ofte ute heller men.. Men kanskje 1-2 ganger..

Skrevet

Skjer innimellom når jeg er ute på byen, men ikke så ofte nei. Kommer ann på hva skags sted jeg er på, hvordan dagsformen er, om mannen er med eller ei.

Skrevet

Kommer veldig an på hvor jeg oppholder meg i løpet av den måneden. Hvis jeg fester og møter folk på noenlunde samme alder som meg, så er det kanskje noen. Men til hverdags vil jeg ikke si det er mange som prøver seg. Jeg er ikke så veldig utadvent heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...