Gå til innhold

Jeg har en liten utfordring til dere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marion_*
Skrevet

Jeg står fast, hva i alledager skal jeg kjøpe til mine besteforeldre som er henholdsvis 87 og 75 år gamle :) Noe spiselig er dessverre uaktuellt, hun har diabetes, han reagerer på div og har svake tenner.. Så hjeeeelp meg! De har jo alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år får mine besteforeldre en 6pk kaffi hver.

Farmoren min som eeelkser sjokolade får noe sjokolade, mens mormor og morfar får de tradisjonelle trankapslene! De kan ikke spise sjolkolade, men tar trankapsler hver dag, så hvorfor ikke gi noe de trenger? Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger for de der trankapslene! ;)

Bedre å kunne gi noe nyttig, og ikke noe som blir stuet laangt inn i et skap for å bli der! :)

Skrevet

Jeg ville fått laget en kjempefin blomsterdekorasjon til dem. Alltid koselig å få blomster! Har du lyst til å lage noe selv, kan du f.eks. lage en fin krans de kan ha på døren.

God kaffe/te er også ting man alltids trenger, du kan jo kjøpe et par pene bokser til å putte det i også.

Dersom de liker å lese, kan du kjøpe bøker. Du kan gi dem gaveabonnement på ukeblader/magasiner du vet kan falle i smak.

Du kan kjøpe dem et pent pledd, en ny kaffekanne, kanskje du kunne fylt en fin kurv med forskjellig frukt? Selv om de ikke spiser så mye selv, så er det greit å ha litt til gjester som er innom.

Nå finner jeg ikke på mer i farten!

Skrevet

Tøfler, skjerf , lue og vanter?

Bortsett fra det slår bøker som regel an.

Skrevet

gi dem et "gavekort" på å vaske bilen, stuen, kjøkkene eller noe.... Siden de har alt å er gamle=) blir sikkert glad for å få litt hjelp

Skrevet

Hva med en digital fotoramme med koselige bilder av familien ferdig lagret? Det hadde mine besteforeldre likt hvis de hadde levd! :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Her var det mange gode tips ;)

Skrevet (endret)

Vi pleier å reise rundt å ta julevasken for mine besteforeldre som gave fra oss (meg, samboeren min og søsteren min). Det er koselig å besøke dem, og så blir de jo så sjeleglade for å få rent hus! Det er den gaven jeg gleder meg mest til å gi :)

Endret av Fat Sally Lee
Skrevet
Jeg står fast, hva i alledager skal jeg kjøpe til mine besteforeldre som er henholdsvis 87 og 75 år gamle :) Noe spiselig er dessverre uaktuellt, hun har diabetes, han reagerer på div og har svake tenner.. Så hjeeeelp meg! De har jo alt.

Fremkalle bilder av familien til dem :)

Skrevet

lydbøker

Skrevet (endret)

Jeg har heklet sjal til bestemor, og i tillegg skal hun få en ny lommebok. Hun ønsker seg også klær, et mykt og varmt pledd, noe godt å drikke og ting å pynte seg med.

Hun er 85 år gammel.

Endret av Sunshine
Skrevet

Ny nattkjole/pysj - mange eldre bruker sånne ting til det bare er filler igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...