Gjest Millik Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg skal være gudmor til min beste venninnes sønn. Men hva i all verden skal jeg gi i dåpsgave?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg holder på å brodere til mitt kommende gudbarn. I tillegg ska h*n få en bankbok jeg skal sette inne et beløp på hver bursdag og jul. I tillegg til en liten gave da såklart. Men selvfølgelig er det mye annet morsomt! Det finnes utrolig mye i sølv og sølvplett: min første tann etui, min første video etui(!!!), etui til dåpsattest, album, børste, etcetc...alt mulig som skapene fylles opp av. Da jeg ble døpt fikk jeg ei sølvskjei med barnemønster på! elsker den skjeia den dag i dag. Sølvfat til bilde og inngravering av fødselsdato, lengde og vekt er fine! smykker og sølvtøy er andre populære gaver. Ei venninne av meg gav en bokserien hugin og munin til barnet ble litt eldre. Bruk fantasien og vær litt kreativ. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Er det jente kjøper jeg smykke. Gullkors eller gullhjerte. Ellers... den her bokserien "den store "barnesang"-boka" Har mange forskjellige, barnesang, godnatt, bibelhistorie, jul, alf prøysen + + Kjempefin gave å få, og man kan kjøpe flere til jul/bursdag etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg vet det er mange som er uenig med meg, men sølvplett er fælt! Alle disse hylsene til dåpsattester, fotorammer, bokser til tenner og hår osv. Stygt stygt stygt! Hva skal man med det? Kjøp heller noe som blir til glede lenger fram i tid. Penger, gullsmykke, bunadsølv, eventyrbøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg vet det er mange som er uenig med meg, men sølvplett er fælt! Alle disse hylsene til dåpsattester, fotorammer, bokser til tenner og hår osv. Stygt stygt stygt! Hva skal man med det? Kjøp heller noe som blir til glede lenger fram i tid. Penger, gullsmykke, bunadsølv, eventyrbøker... Enig enig enig!!! Mine foreldre og slektninger har fått forbud mot å kjøpe sånne ting til meg og mine kommende barn...Det samme gjelder rosemalte skjeer, boller og skåler osv... De ble faktisk glade da jeg ga de beskjed om de, for da vet de hva de skal unngå å kjøpe! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 glemte å legge til forslag..... Da jeg var mindre fikk jeg en stor, rød eventyrbokogså. Da jeg var liten elsket jeg at min mor leste fra denne boken! Da min er blitt veldig utslitt, har jeg kjøpt en ny, identisk til min lillesøster. (Hun elsker den også...) Man får kjøpe den på lekebutikker, og event. hos bokhandlere. Det finnes noen lignende bøker, som baserer seg på det samme. En historie hver dag. MEN, den røde boken er absolutt best!! (De andre jeg har sett, er det ikke fargerike bilder i...og det er noe barn setter pris på..) Denne røde boken har bilde av noen som sitter å leser en bok til noen barn. (Boken de leser er maken til selve boken...) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå