breathless* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Wæææææ, i dag er det første søndag i advent og herligheten som jeg gleder meg til jul!! Så tenner vi et lys i kveld vi tenner det for glede. Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. God første søndag i advent alle sammen! Nå skal jeg begynne jula og kjøpe meg adventskalender.
MissStiles Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Det første adventslyset har blitt tent her. Kjempekoselig!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Julestemning her også. Kongerøkelse i stua og pinnekjøtt på komfyren. Fyllesyk etter en fuktig natt setter en liten demper dog. Adventslyset blir tent når lillebanet kommer hjem.
aluminium Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Det er vel første søndag ja, det hadde jeg glemt... Er ikke så mye julestemning enda, gleder meg bare til å bli ferdig med de 4 siste eksamene...
LillaDilla Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Lyset er tent, stjerne er i vindu og deler av julevasken er gjort Pakker ble pakket inn i går, nå mangler bare en advenstskalender. Julen er en fantastisk tid. Resten av julepyntingen, blir gjort i løpet av 2 uker ***God Jul***
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå