Gjest Maxima Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 På jobben er det to stk som er gifte på hver sin kant, som er sammen. Partnerne deres der hjemme jobber ikke sammen med disse, og jeg aner ikke om disse vet om at partnerne deres er utro. Er det vanlig at gifte voksne folk med barn åpenlyst har andre partnere på jobb? De er sammen i lunchen, med arbeidsoppgaver, på reiser, på fest osv. Mange tror de er gift! Men de er gift på hver sin kant. Er slike parkonsetllasjoner vanlig?
Gjest Polygam Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Nokså....dobbeltmoralen leve: de skal være gift for enhver pris, men har seg utenom. Hver og en av paret har hver sin 2.dre partner.
Cata Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Det kommer an på hva du mener med partnere. Hvis de har et forhold som omfatter kjærlighet/sex/utroskap så tror jeg ikke det er vanlig nei. Har iallfall ikke sett noe slikt på de stedene jeg har jobbet. (På den annen side så vet jo ikke jeg hva folk kan finne på å foreta seg i sene kveldstimer heller.) Men det å ha en "arbeidspartner" som man ofte reiser sammen med, jobber sammen med og for den del spiser lunch med er ikke så uvanlig. At man da holder litt sammen om man er på fest er vel ikke så unaturlig. Jeg jobber selv i et mannsdominert miljø og på grunn av arbeidsoppgavenes art så blir det til at det er enkelte kolleger jeg tilbringer mye mer tid sammen med enn andre. I slike tilfeller synes jeg det er viktig at jeg presenteres for kona så snart anledningen byr seg og får mulighet til å bli litt kjent med henne også slik at hun skjønner jeg kun er kollega og ikke noe mer. Misforståelser oppstår lett og jeg vil helst ikke være årsak til problemer på mine kollegers hjemmebane. Samtidig så må jeg jo gjøre jobben min og det innebærer som sagt av og til å jobbe mye sammen med en og samme person.
Gjest Gjest_Lyseblå_* Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 De er sammen i lunchen, med arbeidsoppgaver, på reiser, på fest osv. Mange tror de er gift! Men de er gift på hver sin kant. Er slike parkonsetllasjoner vanlig? Vanlig og uvanlig... Det varierer nok hvor vanlig det er, men på min forrige arbeidsplass var det VELDIG vanlig. Det verste er at mange ikke gjør en særlig stor innsats for å skjule det, og går ut fra at ingen av kollegene sladrer til kona eller mannen hjemme. FYSJ!
2010 Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 skjønner ikke folk som er utro... hvorfor i all verden holde sammen med samboer, kone hvis du ligger å knuller på en annen!:S vet at det ikke er det som blir diskutert her, men jeg synest bare det er blitt så vanlig å være utro liksom:s
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Flerkoneri er ikke lov i Norge, men folk finner ulike konstellasjoner likevel.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Mange prektige bibelbeltepar som holder på slik...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Vil tro det er uvanlig at man ikke gjør noe for å skjule det, og er åpenlyst kjærester.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 På min forrige arbeidsplass var dette temmelig vanlig, og jevnt over akseptert.... Jeg likte ikke dette i det hele tatt og er glad jeg ikke jobber der lenger. Ingen andre steder jeg har jobbet har jeg opplevd dette.
Gjest børikkerøpe Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 På min forrige jobb var det to personer som ikke skjulte at de hadde et forhold til hverandre. Dette til tross for at begge var gift på hver sin kant og sønnen til dama også jobbet på samme plass. De flørtet med hverandre, mens de var på jobb. Med en gang det var blåturer og julebord var de "på hverandre" til allmenn beskuelse. På slike turer måtte man finne seg at de delte seng på samme rom som andre lå på..grøss. Har de ikke blitt oppdaga så holder de sikkert på enda.. De hadde holdt på i 10 år når jeg jobba der... Det var også andre rykter om utroskap der jeg jobbet, men det opplevde jeg aldri. Takke meg til arbeidsplassen jeg er på nå....
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 Var det ADCom Data du jobbet i? Vanlig og uvanlig... Det varierer nok hvor vanlig det er, men på min forrige arbeidsplass var det VELDIG vanlig. Det verste er at mange ikke gjør en særlig stor innsats for å skjule det, og går ut fra at ingen av kollegene sladrer til kona eller mannen hjemme. FYSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå