Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg blir snart gal her jeg sitter! For tiden har jeg nesten halsbrann hver eneste dag, og det er ganske plagsomt. Har funnet ut at jeg ikke skal drikke husholdningssaft, for den får jeg halsbrann av om dagen , men kan noen av dere gi et pekepinn på hva slags mat og drikke som forårsaker halsbrann? Noe man kan gjøre for å forebygge dette? I dag har jeg kun spist en brødskive og drukket en kopp med te og et glass med juice..Og halsbrannen kom for fullt..IGJEN! Jeg har gudsjelov Zantac her, men jeg vil gjerne slippe å få det i heletatt jeg.. Håper noen av dere der ute kan komme med noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Bestemoren min får i alle fall alltid halsbrann av sterk mat.. Det skal visst hjelpe å drikke melk. Håper du finner ut av det! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.lommelegen.no/art/art1806.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 Hvilken juice har du drukket? Appelsinjuice kan i alle fall jeg få halsbrann av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Sterk mat, juice (appelsin),grovt brød,rødvin,kaffe. Stress. Kjerringråd: potetmel utrørt i vann drikkes når du kjenner plagene. Bananer hjelper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 Takk for alle tips. Det var appelsinjuice jeg drakk ja. Leste siden Donpedro tipset meg om, så da har jeg ihvertfall noe å gå ut ifra. Dette kom etter at jeg la på meg, så jeg håper inderlig at dette går vekk igjen den dagen jeg får gått ned litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 å jeg føler med deg, jeg har hatt det i to svangerskap, og det er noe av det værste jeg har opplevd. Jeg tålte til slutt ikke noe, fikk tilogmed halsbrann av brødskive uten pålegg og glass med vann. Men alt som er sterkt og syrlig er vel noe av det som gor mest halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå