Gjest PeneLene Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei hei, jenter, gutter, damer og herrer :D Jeg har vært ulykkelig forelsket i bestekameraten min i 2 år nå, mens jeg har bare vært en venn for han. Det har vært virkelig tøft til tider, spesielt siden bestevenninnen min har gjort alt for å ødelegge for meg, og for å få seg selv frem. Nå er jeg ENDELIG over han! Og dette skal feires med en makeover. Jeg har ikke gått med sminke på aldri så lang tid, for jeg har vært litt nede egentlig, vel, nå er sminkeskrinet funnet frem igjen og ja, jeg har tatt det i bruk. Til og med LEBESTIFT!! Jeg føler meg fri og flott, og nå er det på tide at kroppen følger etter! Her er altså det jeg har gjort til nå: - jeg bruker sminke igjen! - jeg er begynt å ta vare på håret mitt - jeg bruker dongeribukser og høyhelte sko, istedenfor slitte joggebukser og crogs. - jeg har lagt om livstilen min (spiser sunnere og går mer tur) Noen forslag til mer? Nå tenker jeg sminketips, klestips, hårtips, osv osv.. Nå skal jeg endelig skinne igjen! :D
Gjest Nanette Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Unn deg en dag på Spa med et bad, massasje og ansiktsbehandling. Kanskje en frisørtime også. Velvære gir mye.
Gjest Heidie Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer! :D Mitt beste tips er å lete etter gode råd, tips og produkter på forumet her og blogger og youtube og sånn Man finner masse bra tips på nettet!
Ariel Simone Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Hei hei, jenter, gutter, damer og herrer :D Jeg har vært ulykkelig forelsket i bestekameraten min i 2 år nå, mens jeg har bare vært en venn for han. Det har vært virkelig tøft til tider, spesielt siden bestevenninnen min har gjort alt for å ødelegge for meg, og for å få seg selv frem. Nå er jeg ENDELIG over han! Og dette skal feires med en makeover. Jeg har ikke gått med sminke på aldri så lang tid, for jeg har vært litt nede egentlig, vel, nå er sminkeskrinet funnet frem igjen og ja, jeg har tatt det i bruk. Til og med LEBESTIFT!! Jeg føler meg fri og flott, og nå er det på tide at kroppen følger etter! Her er altså det jeg har gjort til nå: - jeg bruker sminke igjen! - jeg er begynt å ta vare på håret mitt - jeg bruker dongeribukser og høyhelte sko, istedenfor slitte joggebukser og crogs. - jeg har lagt om livstilen min (spiser sunnere og går mer tur) Noen forslag til mer? Nå tenker jeg sminketips, klestips, hårtips, osv osv.. Nå skal jeg endelig skinne igjen! :D hei jeg er nesten i samme situasjon som deg, bare jeg ble dumpet.. jeg og skal også ha makeover, har startet noen nye skjønnhetsrutiner og prøver å finne nye vi kunne jo delt erfaring
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hei hei, jenter, gutter, damer og herrer :D Jeg har vært ulykkelig forelsket i bestekameraten min i 2 år nå, mens jeg har bare vært en venn for han. Det har vært virkelig tøft til tider, spesielt siden bestevenninnen min har gjort alt for å ødelegge for meg, og for å få seg selv frem. Nå er jeg ENDELIG over han! Og dette skal feires med en makeover. Jeg har ikke gått med sminke på aldri så lang tid, for jeg har vært litt nede egentlig, vel, nå er sminkeskrinet funnet frem igjen og ja, jeg har tatt det i bruk. Til og med LEBESTIFT!! Jeg føler meg fri og flott, og nå er det på tide at kroppen følger etter! Hva med å spandere på deg noen lekre negler?? Her er altså det jeg har gjort til nå: - jeg bruker sminke igjen! - jeg er begynt å ta vare på håret mitt - jeg bruker dongeribukser og høyhelte sko, istedenfor slitte joggebukser og crogs. - jeg har lagt om livstilen min (spiser sunnere og går mer tur) Noen forslag til mer? Nå tenker jeg sminketips, klestips, hårtips, osv osv.. Nå skal jeg endelig skinne igjen! :D
2010 Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Gå til en proff å få lakt gele negler:D de holder ca i 3 mnd og er kjempe fine. Ta solarium, da får du både energi å blir brun
Gjest Serena Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Jeg syns at noe som virkelig gir og synes er frisørbesøk med ny farge og klipp. Jeg får alltid et slags "dytt" og fresh følelse av frisør. Skikkelig forandring på håret gjør noe med meg
Gjest PeneLene Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Takker for råd alle i hop :D Ariel Simone: Det kan vi vettu! åh, for en deilig, befriende følelse..
Ariel Simone Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Takker for råd alle i hop :D Ariel Simone: Det kan vi vettu! åh, for en deilig, befriende følelse.. er ikke der enda, mn d kommer nok:) laget en tråd om skjønnhetsrutiner, mn ingen har svart, enda:P mn disse gjør jeg til nå: hver dag: peeler kroppen, tar på bodylotion, skrubberføttene, drikker mye vann, spiser sundt, trener nesten hver dag. ca en gang i uka: epilerer kroppen, kurer håret, peeler ansiktet, en gang i måneden braseliansk
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Hei! Gratulerer! Jeg er helt enig i å besøke en proff frisør for å klippe eller kanskje farge håret. Du kan kjøpe gode parfymer fra store merker, der vi ikke har råd til å kjøpe klær og andre ting. Bruk god body lotion. Velg din sminke fra gode merker også. Du trenger ikke å bruke masse ting for å sminke, bruk mindre men mer classy. Trening er kjempebra. Se på kroppstilen din og velg riktige klær. Se på noen moteblader. Der kan du få masse tips for å kle deg fint. Lykke til da!
Gjest haren Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 husker jeg brukte frisør som et overgangsrituale for å markere at jeg var kommet over en håpløs fyr:) jeg både farget og klippet. kledde meg i stilig tøy, og sminket meg. følte meg superbra når jeg traff han på byen - og ignorerte han:)
Wonders Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 ikke glem å behandle innsiden av kroppen pent oxo da, vennen. Og siden du forbedrer deg, kan du legge vekt på tankesettet oxo. :rødme: Kos deg i vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå