Gjest PeneLene Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei hei, jenter, gutter, damer og herrer :D Jeg har vært ulykkelig forelsket i bestekameraten min i 2 år nå, mens jeg har bare vært en venn for han. Det har vært virkelig tøft til tider, spesielt siden bestevenninnen min har gjort alt for å ødelegge for meg, og for å få seg selv frem. Nå er jeg ENDELIG over han! Og dette skal feires med en makeover. Jeg har ikke gått med sminke på aldri så lang tid, for jeg har vært litt nede egentlig, vel, nå er sminkeskrinet funnet frem igjen og ja, jeg har tatt det i bruk. Til og med LEBESTIFT!! Jeg føler meg fri og flott, og nå er det på tide at kroppen følger etter! Her er altså det jeg har gjort til nå: - jeg bruker sminke igjen! - jeg er begynt å ta vare på håret mitt - jeg bruker dongeribukser og høyhelte sko, istedenfor slitte joggebukser og crogs. - jeg har lagt om livstilen min (spiser sunnere og går mer tur) Noen forslag til mer? Nå tenker jeg sminketips, klestips, hårtips, osv osv.. Nå skal jeg endelig skinne igjen! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå