Gå til innhold

jeg gir og gir, men får ingenting tilbake..

Anbefalte innlegg

Gjest TristGjest
Skrevet

Hei alle kg-brukere! Har postet i forumet her før, og synes responsen har vært flott - dermed poster jeg igjen. Var litt usikker på om jeg burde postet dette i sex, men synes det passet bedre her..

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart ett år og vi har det i utg.punktet veldig bra sammen. Jeg vil ikke si at sexlivet vårt har blitt noe dårligere enn det var i starten, men ting har allikevell endret seg i en negativ retning for meg i det siste.

Jeg gir han med glede alle blowjobs og all annen nytelse han vil ha hver dag, gjerne flere ganger daglig. Jeg elsker å gi! Men føler ikke jeg får noe tilbake.. Han har alltid sovet for lite, er for trøtt, ikke i humør eller lignende. Hver dag lover han meg 'I morgen! Helt sikkert...' men når jeg til slutt spør da vi har lagt oss får jeg beskjed om at jeg burde spurt tidligere, for nå er han trøtt og vil bare sove.

Han tar aldri hånden min når vi er ute et sted, jeg må alltid ta iniativet til - eller sutre meg til et kyss. Hva skjer? Liker han meg ikke lenger? Han sier jo at han elsker meg, og aldri har hatt en kjæreste som meg. Han snakker til og med om bryllup! Jeg elsker han av hele mitt hjerte, men noen ganger begynner jeg nesten å lure på om han 'elsker meg' så høyt, kun pga at han får det som han vil med meg. Jeg gjør jo alt for han! Ikke bare når det kommer til sex...

Kan noen komme med noen synspunkter? Noen jenter som har like erfaringer, eller gjærne gutter som lettere kjenner andre menns tankegang? Jeg blir så såret og lei meg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi samme mynt tilbake. Sexnekt. Det fungerer kanskje ikke helt, så prat med han om det og finn årsaken til det.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen med en tidligere samboer. Jeg villg gjerne som du ha oralsex og leie han. Ville så gjerne kysse, men han var ikke interessert.

Tilslutt hadde ikke jeg heller lyst til å suge han heller, så det endte med at vi ikke hadde sex på 14 måneder. Dette orket ikke jeg å leve med, så jeg flyttet, og gjorde det slutt.

Han var mye trøtt som din på kveldene. Tilslutt håpet jeg at han sovnet på sofaen, og jeg husker at jeg listet meg opp på soverommet når han sov. Jeg var irritert på han, men han skulle holde rundt meg om natten, for han var så kald i kroppen. Det var vel derfor at det gikk så lenge i lengden.

- Jeg husker at han sa i morgen, skal jeg gjøre det, akkurat som din. Men det ble aldri. Jeg husker det så godt.

Vi er venner i dag, og jeg er glad det gikk som det gikk.

Nå vil han ha meg tilbake, men det er altfor sent. Og ikke hadde det blitt bedre heller. Jeg var vel grei å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...