Gå til innhold

Er det vanlig at to jente marsvin parrer på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at to jente marsvin parrer hverandre? Liksom parring? Har to "jente" marsvin tror jeg da som har begynt å parre hverandre. Leker marsvin sånn? Eller kan det ene marsvinet være en gutt? De løper rundt etter hverandre og parrer. :gjeiper: Har prøvd å se på kjønnet til marsvinet men ser ingen penis bare en slags y åpning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det vanlig at to jente marsvin parrer hverandre? Liksom parring? Har to "jente" marsvin tror jeg da som har begynt å parre hverandre. Leker marsvin sånn? Eller kan det ene marsvinet være en gutt? De løper rundt etter hverandre og parrer. :gjeiper: Har prøvd å se på kjønnet til marsvinet men ser ingen penis bare en slags y åpning.

jeg tror den ene er en mann. hehe.

Skrevet

"jokking" betyr ikke nødvendigvis det samme som parring, men som at den ene prøver å dominere den andre, enkelt og greit.

Skrevet

Homofili er jo (mer eller mindre) vanlig hos de fleste pattedyr, inkludert hamstere, så dette tror jeg ikke er noe rart i det hele tatt.

Gjest CamStatic
Skrevet

Mine jenterotter jokker på hverandre alltid når enten en av dem har løpetid..Forstyrrende.. Men de er 100% jenter, og har holdt på sånn siden de ble kjønnsmodne i Mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...