Gjest Donna Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 har sittert i dag og hørt på Foolish Games med Jewel ....og fikk lyst å lese teksten for å se hva sangen egentlig handler om. Men så oppdagde jeg noe - hun synger ikke alt som står skrevet!!! Det siste verset er amputert - midt inne i det begynner hun med "Eexcuse me, think I've mistaken you for somebody else, somebody who gave a damn somebody more like myself" ...og i teksten så skulle det da ha stått noe helt annet. Jeg har den lastet på kazaa Lite og der er den 4 minutter lang. Og jeg har fått den tilsendt på msn og der er den også 4 minutter. Hvordan kan det ha seg at det mangler så masse tekst da?? Noen andre som har opdaget dette? teksten finnes på denne linken http://www.absolutelyric.com/a/view/Jewel/.../Foolish_Games/
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Kanskje Jewel var dopa da hun spilte inn CD'en?
Gjest Donna Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 kan jo begynne å lure ..synes iallefall det er dumt sangen ble så amputert
chriztine Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Hmmm... er det ikke 2 versjoner av den sangen egentlig? Er gansker sikker på det... Det kan iallfall være grunnen til at sangen viker litt fra teksten!
Gjest Donna Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Jepp ! det er to varsjoner !!! har lastet ned en annen nå der hun synger alt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå