Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg har alltid hatt langt hår, men nå har jeg lyst til å prøve noe nytt - tror jeg. Problemet er selvfølgelig at jeg ikke vet helt hva jeg kler, og er redd for å gjøre noe jeg angrer på. Derfor ønsker jeg innspill fra dere stilsikre damer: Jeg har normalt nordisk, glatt hår. Typisk mange, men tynne hårstrå. Kommunefarge med lyse striper (Jeg har prøvd forskjellige farger, men kler best å være blond, så det beholder jeg). Jeg er 34 år, høy og slank, men har et ganske stort ansikt. Både ansiktsfasong og hårtype er ganske likt som Dorthe Skappel, men har ikke fullt så langt hår som henne. Slik håret mitt er nå, syns jeg det er ganske fint når jeg styler/krøller det litt, men det har jeg jo ikke tid til daglig. Siden håret er veldig rett syns jeg at jeg kan se litt dradd ut i ansiktet når det bare henger der. Derfor har jeg lyst på een frisyre som gjør at jeg ser litt freshere og "yngre" ut til hverdags, og lurer på om en lang, skråklipt bob kanskje er tingen? Tenkte noe sånt som dette Bob Så, noen synspunkter? Noen som har gått fra lang til bob og angret/ikke angret? Og hvor ofte må man til frisøren for å vedlikeholde en slik frisyre?
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Herer et annet bilde av Heidi Klums bob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå