Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 hei! Kjæresten min sa i går at han kanskje skulle komme til meg i dag. Ingenting bestemt altså. Nå har jeg ikke hørt fra han hele dagen. Har prøvd å ringe men telefonen er av. Har fått vite av broren hans at han er hos en kamerat. Det er jo helt greit det, men jeg blir så skuffet når han ikke sier fra. Jeg tror dette er ren tankeløshet fra hans side, men jeg føler at det er så respektløst mot meg, at min tid ikke betyr noe. Han kunne jo sagt fra så jeg visste om det og dermed kunne legge andre planer. Overreagerer jeg?
Rosalie Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Siden han kun sa "kanskje", kunne du da fint lagt andre planer. Men en tekstmelding utpå dagen i dag hadde vel ikke gjort noe.
I Grosny Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 hei! Kjæresten min sa i går at han kanskje skulle komme til meg i dag. Ingenting bestemt altså. Nå har jeg ikke hørt fra han hele dagen. Har prøvd å ringe men telefonen er av. Har fått vite av broren hans at han er hos en kamerat. Det er jo helt greit det, men jeg blir så skuffet når han ikke sier fra. Jeg tror dette er ren tankeløshet fra hans side, men jeg føler at det er så respektløst mot meg, at min tid ikke betyr noe. Han kunne jo sagt fra så jeg visste om det og dermed kunne legge andre planer. Overreagerer jeg? Kanskje er ett ord som bør unngås. Kanskje-avtaler er en uting. Jeg råder deg til å si at du anser kanskje som ingenting, og leve som om ingenting er avtalt når kanskje-ordet er innblandet. Men har han først sagt kanskje, så skylder han deg en sms. Han skylder i det minste å slå på telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Siden han kun sa "kanskje", kunne du da fint lagt andre planer. Men en tekstmelding utpå dagen i dag hadde vel ikke gjort noe. Joda, men jeg hadde lyst å være med han og det visste han,så jeg ventet for å se hva han bestemte seg for.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Kanskje er ett ord som bør unngås. Kanskje-avtaler er en uting. Jeg råder deg til å si at du anser kanskje som ingenting, og leve som om ingenting er avtalt når kanskje-ordet er innblandet. Men har han først sagt kanskje, så skylder han deg en sms. Han skylder i det minste å slå på telefonen. Ja, enig i det. Men han har litt trøbbel med telefonen, så regner med at det er ufrivillig at den er avslått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå