Gjest Gjest_Student_* Skrevet 28. november 2009 #1 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg er en mann på 20 år som studerer realfag ved NTNU og det meste av tiden min går med til skole. På ettermiddager og i helgene slapper jeg av foran tven med venner og drar sjelden på byen. Problemet er at jeg føler meg ganske ensom likevel om jeg har mange venner, og tror at det som mangler er en jente å være glad i. Jeg har ikke hatt kjæreste siden ungdomskolen, og har ikke vært forelsket på lenge. Begynner derfor å lure på om jeg noengang kommer til å finne "den rette." Noen her som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. november 2009 #2 Del Skrevet 28. november 2009 Kanskje et hint ville være hvorfor du føler at dette skjer med deg? Er du ikke særlig attraktiv, eller sjenert eller hva? Mange har det uansett på samme måten, og det finnes ting å gjøre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #3 Del Skrevet 28. november 2009 Er ikke spesielt sjenert, ser helt normal ut og er ikke en som gjemmer seg bort! Har prøvd å få med venner på byen og gjøre ting utenfor "den trygge sonen", og etter nyttår skal vi være mer ute blant annet folk Ser jeg først en jente jeg liker og omstendigheten passer prater jeg med henne, men er ikke typen som sjekker hvem som helst, hvor som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor Skrevet 28. november 2009 #4 Del Skrevet 28. november 2009 Treffer du ingen jenter på NTNU? Ta det rolig, du er jo bare 20... du har et hav av tid på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg er en mann på 20 år som studerer realfag ved NTNU og det meste av tiden min går med til skole. På ettermiddager og i helgene slapper jeg av foran tven med venner og drar sjelden på byen. Problemet er at jeg føler meg ganske ensom likevel om jeg har mange venner, og tror at det som mangler er en jente å være glad i. Jeg har ikke hatt kjæreste siden ungdomskolen, og har ikke vært forelsket på lenge. Begynner derfor å lure på om jeg noengang kommer til å finne "den rette." Noen her som har vært i samme situasjon? Jeg tror problemet er at du ikke prøver Gå ut døra, alene eller med venner. Ser du en jente du liker si hei, vær ganske så rett frem og bli kjent med henne! Lørdags kveld funker fett, søndag midt på dagen funker fett, kafe funker fett, gata funker fett, alt funker. Ingenting skjer før du gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2009 #6 Del Skrevet 28. november 2009 bortsett fra ei jente, dekker skolen og tv med venner det du ønsker å ha i livet ditt? jeg tror man kan være ensom både sammen med venner og sammen med kjæreste, og lurer på om det ofte er oss selv som må finne hvordan vi kan fylle livet vårt fullt. Har du ingen ønsker eller drømmer du gjerne skulle hatt, noe du gjerne skulle gjort? Utover skole og tv-titting? Vil skole og tv-titting være nok til å få livet til å føles fullt, dersom du har ei jente der i tillegg til vennene? Jeg vet ihvertfall at for min del, så er det viktig at livet er bra både med og uten en partner, og det gjelder både for meg og for partneren. Det er på en måte jeg som må sørge for at livet mitt føles bra nok også uten en partner. Kanskje mest for min egen del, fordi jeg da ikke blir avhengig på en vond måte, da først kan jeg elske og nyte kjæresten fullt ut, og selvsagt ønske ham resten av livet, men likevel vite at dersom jeg av en eller annen grunn ender opp uten ham, så har jeg likevel ett fullt og bra nok liv, med bare meg. Mange fungerer annerledes altså, så det er overhode ikke sikkert den tankegangen er rett for deg, men kanskje er den? Kanskje føler du deg ensom fordi du ikke gjør det som kan fylle livet ditt? Og ville det ikke vært godt å treffe ei jente, også blir hun den delen av livet ditt som gjør det fantastisk, og ikke den delen du må ha for å ha det bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ida_B Skrevet 28. november 2009 #7 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg er en mann på 20 år som studerer realfag ved NTNU og det meste av tiden min går med til skole. På ettermiddager og i helgene slapper jeg av foran tven med venner og drar sjelden på byen. Problemet er at jeg føler meg ganske ensom likevel om jeg har mange venner, og tror at det som mangler er en jente å være glad i. Jeg har ikke hatt kjæreste siden ungdomskolen, og har ikke vært forelsket på lenge. Begynner derfor å lure på om jeg noengang kommer til å finne "den rette." Noen her som har vært i samme situasjon? Hei Sikker på at det du savner er en jente? Kanskje du trenger noe å bli skikkelig engasjert i, som gjør at du oppfatter livet mer meningsfylt? Vet at NTNUI (? Tenker på studentidretten i Trondheim, husker ikke hva den heter) har salsakurs, noe jeg vil anbefale deg på det sterkeste. Gi det en skikkelig sjanse, gå kurs på de to først nivåene MINST, selvom du eventuelt føler det vanskelig og klønete. Bonus: Mange nye jenter å bli kjent med:-) Når du kan det grunnleggende er det kjempegøy å gå ut på byen og danse, det finnes vel muligheter for det i Trondheim også. Du kan ha det som nyttårsforsett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 28. november 2009 #8 Del Skrevet 28. november 2009 Hei Sikker på at det du savner er en jente? Kanskje du trenger noe å bli skikkelig engasjert i, som gjør at du oppfatter livet mer meningsfylt? Vet at NTNUI (? Tenker på studentidretten i Trondheim, husker ikke hva den heter) har salsakurs, noe jeg vil anbefale deg på det sterkeste. Gi det en skikkelig sjanse, gå kurs på de to først nivåene MINST, selvom du eventuelt føler det vanskelig og klønete. Bonus: Mange nye jenter å bli kjent med:-) Når du kan det grunnleggende er det kjempegøy å gå ut på byen og danse, det finnes vel muligheter for det i Trondheim også. Du kan ha det som nyttårsforsett! Man må jo ikke ha en hobby da. Jeg har skole og jobb for å realisere meg selv. Det å gjøre suksess på jobb er mening nok i livet i seg selv. LIkevel vil de fleste savne å ha noen som står deg nær. En å kose seg med de kveldene man bare har lyst til å slappe av, en å gå sammen med i familieselskaper, og en å planlegge julefeiring, ferie og barn med. Salsakurs er vel og bra det, men det er ikke noen erstatning for at en du elsker ser deg inn i øynene og sier at han/hun er glad i deg en gang i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 29. november 2009 #9 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg ville faktisk ha prøvd å dratt litt mer ut jeg. Stikk på mormors med kompisene i helgene, det er overraskende hvor sosialt det faktisk er, eller på vinkveld på Rick's på torsdager f.eks. Hvis du mener at det er en jente du trenger, så er det faktisk bedre å dra ut med kompisene, så ser i alle fall potensielle jenter at du er et velfungerende sosialt vesen. Etter noen pils på mormors kan dere jo dra videre ut på byen, på Vista, Crash, Downtown, eller en annen plass der det finnes mange jenter på deres alder? Samfundet osv ville jeg ha droppet da, med mindre du ser etter de som "maler fargene i vinden, og leter etter meningen med livet", samtidig som de farger håret grønt og handler på fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Student_* Skrevet 29. november 2009 #10 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for gode svar! Skal prøve å være litt mer rett frem og snakke med jenter som ser interessante ut, men det er jo ikke så veldig lett i dette forknytte landet.. Dere får ha en god jul og et godt nyttår, så ses vi kanskje neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. november 2009 #11 Del Skrevet 29. november 2009 Man må jo ikke ha en hobby da. Jeg har skole og jobb for å realisere meg selv. Det å gjøre suksess på jobb er mening nok i livet i seg selv. LIkevel vil de fleste savne å ha noen som står deg nær. Nei, alle må ikke ha en hobby, det er nok derfor det blir stilt som ett spørsmål. Er det du gjør ellers i livet nok til at du føler at det gir deg mening? Fyller det livet ditt slik at du er tilfreds slik ting er? Å savne en partner kan man gjøre selv om man er tilfreds med livet slik det er, men dersom man ikke engang er fornøyd med livet, så er det greit å være klar over AT det kun er partneren man nå mangler, at bortsett fra det, så har man livet slik man ønsker det. Gjør det man vil og opplever nok til at selv mens man venter på den ene, så har man det faktisk fint og tilfredsstillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ida_B Skrevet 29. november 2009 #12 Del Skrevet 29. november 2009 Man må jo ikke ha en hobby da. Jeg har skole og jobb for å realisere meg selv. Det å gjøre suksess på jobb er mening nok i livet i seg selv. LIkevel vil de fleste savne å ha noen som står deg nær. En å kose seg med de kveldene man bare har lyst til å slappe av, en å gå sammen med i familieselskaper, og en å planlegge julefeiring, ferie og barn med. Salsakurs er vel og bra det, men det er ikke noen erstatning for at en du elsker ser deg inn i øynene og sier at han/hun er glad i deg en gang i blandt. OK, hvis du ikke vil ha en hobby er det selvsagt opp til deg. Mitt poeng var at det ikke er sikkert det KUN er en partner som kan bidra til at du føler deg bedre. Jeg gjentar: Bonusen med kurs generelt er at det er mange nye folk å bli kjent med, kansje til og med en spesiell jente. Men i og med at du velger å avskrive hobbyer ønsker jeg deg lykke til i jakten på den rette på jobb og i studiesammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå