Anaconda Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei Etter gammel tradisjon i min familie vil jeg gjerne ha juletre-spir i stedet for stjerne, noe som er vanskeligere å oppdrive enn jeg trodde! Er det noen som vet om steder de selger slike?
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Så gøy at jeg ikke er den eneste:) Jeg er født i 77 og det er ingen andre jeg kjenner som har brukt å ha det. Nå har jeg sett det flere steder, sist var på Mols på Sandvika storsenter. T Tidligere har de hatt det på Glasmagasinet i Oslo sentrum. Håper du finner det, synes det er kjempefint:)
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 [post=http://butikkofelia.no/?pageID=1475&ItemID=1312]Nettbutikk som har:)
Anaconda Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 Takk for svar Jeg synes det er kjempefint, mye finere en stjerne. Litt ekstra stas at ikke alle har det egentlig Linken du sendte gjest-Emilie funker ikke. Det kommer opp at den er slettet eller flyttet... Jeg fant faktisk en i en nettbutikk, mulig det er den samme. Var ikke så mange å velge i for å si det sånn!
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 De har sikkert fjernet den, fordi det ikke er lov. Men det er ikke min butikk altså. Søkte bare på juletrespir i google, så kom det opp:) Mener å huske at de hadde flere typer på Glasmagasinet da jeg så dem der. Jeg har tidligere kjøpt når jeg har vært i Tyskland før jul, der er det nok ganske vanlig. Synes også at det er gøy at det ikke er så vanlig:) Bor du langt fra Oslo, ville jeg sett etter det i interiørbutikker som selger ting i litt "shabby chic" stil. Lykke til!
Anaconda Skrevet 28. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2009 De har sikkert fjernet den, fordi det ikke er lov. Men det er ikke min butikk altså. Søkte bare på juletrespir i google, så kom det opp:) Mener å huske at de hadde flere typer på Glasmagasinet da jeg så dem der. Jeg har tidligere kjøpt når jeg har vært i Tyskland før jul, der er det nok ganske vanlig. Synes også at det er gøy at det ikke er så vanlig:) Bor du langt fra Oslo, ville jeg sett etter det i interiørbutikker som selger ting i litt "shabby chic" stil. Lykke til! aha..ja, gjett om de har fjernet den! Temmelig strengt ! Ja, jeg bor langt unna Oslo. Fant det på èn butikk her, men det kostet over 400 kr. Synes det var mye! Det er jo så skjørt, og til og med ekspeditrisen sa rett ut at den tåler akkurat like lite soom den ser ut til!! Den var "dobbel"; ekstra høy med 2 kuler. Enda større fare for at den blir ødelagt altså! Får lete litt videre. Takk igjen
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Har også et spir i toppen. Har arvet det fra min bestemor. Er veldig glad i det, og er livredd for at det skal knuses. Men jeg trodde ikke det var så uvanlig?
LilleBille Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Det er da vanligvis lov til å linke til nettbutikker - så hvorfor de fjernet den linken kan man jo bare lure på :klø: Juletrespir Jeg har lenge ønsket meg en skikkelig nisse som kan sitte i toppen. Så en i Belgia for mange år siden - men var så dum at jeg ikke kjøpte den. Så vet noen om et sted man kan få tak i det ...
Gjest Sally Mae Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Plantasjen har også juletrespir, hvis jeg ikke husker helt feil.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Plantasjen har også juletrespir, hvis jeg ikke husker helt feil. jeg også kan huske at jeg har kjøpt spir på plantasjen ja ,her heller så er vi ikke så glad i stjerne i toppen .de var ikke dyre heller de på plantasjen.
Anaconda Skrevet 30. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2009 Det er da vanligvis lov til å linke til nettbutikker - så hvorfor de fjernet den linken kan man jo bare lure på :klø: Juletrespir Jeg har lenge ønsket meg en skikkelig nisse som kan sitte i toppen. Så en i Belgia for mange år siden - men var så dum at jeg ikke kjøpte den. Så vet noen om et sted man kan få tak i det ... Det var faktisk denne linken du henviser til jeg også fant. (Den eneste faktisk!) Nisse på toppen? Spesiell vri Det har jeg aldri sett eller hørt om så jeg kan nok ikke hjelpe deg.
Anaconda Skrevet 30. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2009 Plantasjen har også juletrespir, hvis jeg ikke husker helt feil. Da må jeg kanskje ta meg en stripe til bort på Plantasjen for å dobbelsjekke, selv om jeg har tatt runden der. De hadde forresten mye julepynt, så er ikke rart om eventuelle julespir forsvant litt i mengden.. :gjeiper: Jeg kan faktisk ringe og spørre, så får jeg svar NUH!
Anaconda Skrevet 30. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2009 (endret) Bare for å nevne det så har jeg nå ringt nille x 2, åhlèns, skeidar, bohus, plantasjen i tillegg til andre lokale butikker som selger jule(tre)pynt i området, uten napp. Halloooo! Endret 30. november 2009 av Anaconda
lillesky Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Her er: http://www.creme.no/productdetails.php?product=719
Gjest Linus Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Hei Etter gammel tradisjon i min familie vil jeg gjerne ha juletre-spir i stedet for stjerne, noe som er vanskeligere å oppdrive enn jeg trodde! Er det noen som vet om steder de selger slike?
Gjest Linus Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 De har på plantasjen. Én i matt sølv og én i matt rød. Bare 29kr
Gjest Linus Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Det var altså på plantasjen i Moss jeg fant den jeg kjøpte. Jeg kjøpte rød..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå