Gjest Den_andre_jenta Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Stoler dere blindt på at typen deres ikke flørter og har seksuelle samtaler med andre jenter på nettet? Skjuler han epost, profiler, innbokser osv? Er han mye på nett? Ja, da er dere naive om dere tror blindt på at han ikke muligens er en flørter på nett. For jeg kan si dere at jeg har hatt utrolig mange gutter med heftig flørtinger på nettet, over facebook og andre sider, og over 50% av dem har hatt kjæreste/samboer og til og med koner. Jeg er en attraktiv jente og jeg vet at om jeg skriver til noen jeg synes er kjekke, så får jeg garantert svar. Har fått svar ca. 98% av gangene jeg har tatt kontakt, og de kjærestene "deres" har også kontaktet meg hundrevis av ganger. Ja, hver og en av dere kan kanskje sitte der og tenke "ånei, ikke min. Han kan umulig ha noe på gang med jenter på nett. Det ligner ikke han" Men hadde jeg vært dere, så hadde jeg tatt meg en tur innom stedene han er på, om han er av typen som er hemmelighetsfull på nett. Privatliv innenfor et forhold? Ha, ja... man kan fort glemme at hva som skjer i hans privatliv kan knuse deg en vakker dag. Vet dere hvor mange ganger jenter har følt seg heeelt trygge på typen sin og sier "jeg stoler på min, forhold handler om tillit, uten det er det ikke noe" men som plutselig en dag har sett ved en tilfeldighet at han har vært aktiv med ei annen eller flere? vel.. man kan godt stole på han, MEN det gjør ikke noe å sjekke litt i ny og ne hvordan forholda ligger. Jeg er lei for å si det, men jeg kan garantere at fler av dere finner en eller anenn form for kommunikasjon med fremmede jenter. Er man i et forhold lenge nok, så kan man ikke unngå å ville søke spenning litt om jentene flyter over på nett.. Å tro noe annet er utrolig naivt. Ja, bli sure på meg, men sånn er realiteten.
Gjest Illiya Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Vi vet da det Men takk for opplysningen
Britt Banditt Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Spørsmålet er vel hvorfor du prøver deg på menn med kjæreste/samboer/mann? Har du et behov for å stjele andres menn?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Til å være så attraktiv som du beskriver deg, høres det ikke ut som du har selvtillit basert på annet enn nettopp disse desperate mennene som er på leten etter noe spennende og nytt, og tilfeldigvis dropper over deg.
Gjest ts Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Glemte å skrive at jeg som regel ikke vet at de har dame før etterpå. Det er ikke noe de er først ute med å si for å si det sånn..
Emiiliie Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Hmm... Skjønner jo hvor du vil hen. Det er "dessverre" forskjell på folk. Jeg var selv utro for lenge siden da jeg levde i et veldig dårlig forhold der typen min misbrukte meg psykisk. Jeg trodde aldri jeg var i stand til å gjøre noe sånt, men under omstendighetene så gjorde jeg nettopp det utilgivelige... Nå derimot lever jeg sammen med en mann som har brukt en årrekke på å få tak i meg. Og kunne jeg tenke meg noen gang å være utro igjen? Nei. Jeg kan se pene menn, men jeg tenker aldri lenger. Og ja, jeg stoler 100 % på samboeren min. Forhold er forskjellige, og det er meningene til folk også. Man trenger ikke være naiv for å stole på motparten.
*appifany* Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Tut og kjør. Litt spenning i hverdagen må han vel få ha
Shenanigan Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Har fått svar ca. 98% av gangene jeg har tatt kontakt, og de kjærestene "deres" har også kontaktet meg hundrevis av ganger. Ikke MEG :gjeiper: Søte mannen som er innenfor din studies 2%. Var da ingen bombe, vi har da begge blitt utsatt for folk som vet vi er gift men som legger an på oss. Mer meg enn han selvfølgelig, for jeg er jo sååååå attraktiv . Når slike dukker opp på livet scene har vi kaffe-slabberas sammen og og sladrer med hverandre og synes litt synd på vedkommendes sambo/ektefelle. Håper du har såpass selvrespekt at du som oss skammer ut disse menneskene direkte når du får vite at de har samboer eller er gift dog. Man blir jo ikke sint på deg, du er ikke i ett forhold men synes synd på deg om du må sitte og få oppmerksomhet på bekostning av andres lykke....
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Blir det noe forhold på deg da, TS? Eller er du ikke ute etter det? Hele moroa er kanskje å få bekreftelser på hvor attraktiv du er? For å svare på spørsmålet. En har ingen garantier for noe her i livet. Men jeg velger likevel å stole på kjæresten min. Hvis jeg ikke gjorde det, kom det uansett ikke til å være liv laga. Sånn sett har en ikke noe annet valg enn å være "naiv".
Rosalie Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Samboer må nå flørte så mye han bare vil for meg. At han føler seg attraktiv er jo bare positivt for meg.
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Jeg trøster meg med at statistikken viser at det er flere kvinner som er utro enn menn. Så da er jeg heller glad til!
Gjest kissme Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Jeg velger å være naiv jeg da. For jeg stoler på typen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Hoho, jeg er faktisk så attraktiv selv at min mann er mer enn fornøyd med sin egen kjæreste;)
Shenanigan Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 Hoho, jeg er faktisk så attraktiv selv at min mann er mer enn fornøyd med sin egen kjæreste;) 2% skrullingen!
Gjest hase Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 ja stakkars oss som er truet av deg..... 1: flørting er helt normalt. 2: kanksje det er en grunn til at du er singel? 3: jeg har tilgang på både mail, facebook og alt det der uten at jeg gidder sjekke. 4: det kan da likegodt være jenter som flørter med andre? 5: er det noen som flørter mer her i huset så er det nok meg. 6: finnes mange deilige folk her i verden, så du er ikke alene.
Gjest ts Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 Alt jeg ser er bare en gjeng med jenter/kvinnr her som heller vil bli bitchy og føle seg trua enn å faktisk åpne øya.. Det finnes mange jenter som meg, som er singel og som får en rekke henvendelser fra gutter i forhold. Så legg fra dere klørna jenter og heller tenk litt etter,. Ja, det kan være noen av dere som synes det er greit at gutten flørter, men flørting kan fort eskalere seg til treff. Baer for deres egen del. SJEKK. Uansett hvort mye dere stoler på han. Hva skade kan det gjøre.. brudd på tillit? Ja, si det til alle jentene som faktisk har sjekka og funnet ut en rekke ødeleggende hemmeligheter om typen sin. Dette vet dere da jo!
Gjest x-elskerinnen Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Ha ha ha, stakkars deg da! Det er vel så ødeleggende for et forhold å begynne å snoke i kjærestens privatliv! JEg vil veldig gjerne få lov å ha en del privaliv selv, og jeg vil så absolutt ikke at min kjære skal begynne å lese e-posten min eller andre private ting. Derfor så syns jeg at han fortjener den samme behandlingen og tilliten. Og dersom det mot formodning en dag skulle vise seg at en av oss hadde gjort noe vi ikke burde, og dette kommer fram så får vi takle det der og da. Men å lete etter noe som godt mulig IKKE skjer, og gjerne heller fremprovosere det, det virker bare talentløst på meg. Jeg er så visst ikke naiv. Jeg har selv vært noens elskerinne før jeg havnet i det forholdet jeg er i nå. Så jeg vet mye om hvor slemme par kan være mot hverandre, og hvor mye dumt som kan komme i kjølvannet av det. MEN det betyr ikke at jeg ikke kan stole på både meg selv om min kjæreste inntil det motsatte er bevist. Og jeg skal i alle fall IKKE lete med lykt og lupe etter beviser!!! Det finnes også et ordtak som heter at man ikke har vondt av det man ikke vet. Og det er mye sannhet i det.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Han vet det er helt greit at han flørter, og under visse forutsetninger hadde også sexuell kontekt med andre vært ok. Så jeg blir sannsynligvis løpende oppdatert. Så jeg velger å ta den lille sjansen for at han kan skjule noe for meg som kan ødelegge, i stedet for selv å være så kontrollerende og paranoid at det kan rote til ting.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 28. november 2009 #19 Skrevet 28. november 2009 Ser ingenting galt i å flørte uskyldig med en tilfeldig chatter på nett jeg da, så det må han vel gjøre Jeg føler meg heller ikke truet om noen legger seg etter ham, selv om jeg synes det er temmlig patetisk å legge seg etter noen som har partner, enten du er dame eller mann....
MiniMuffin Skrevet 28. november 2009 #20 Skrevet 28. november 2009 Å flørte er da lov i et forhold??? Jeg har ikke noe imot det hvertfall. Både jeg og samboer er ganske åpne når det kommer til sånne ting. Jeg slutter ikke å flørte med gutter på byen bare fordi jeg har fått kjæreste. Men jeg vet jo så klart hvor grensene går. Selv har jeg også en datingprofil som ejg har hatt i mange år. Har rett og slett ikke giddet å slette den. Flørting er spennende og helt ok så lenge man vet hvor grensen går og partner er enig i det Stoler 100% på typen. Har passord til mail, facebook osv. men gidder ikke å snoke av den grunn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå