Gå til innhold

Spiller gutta på flere "strenger" når man nettdater

Gjest LucyLou

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er medlem på en av disse datingplassene på nett. Har chattet litt med en fyr, som jeg traff forrige helg. Møtet gikk veldig bra, og han antydet i etterkant at jeg gjerne kunne bli med han og hans kamerater på en konsert som er om 14 dager..

Vi har hatt litt kontakt på msn etter møtet. Jeg undrer meg litt over hvor mye man skal legge i et sånt treff, og forslaget om konserten. Ville jeg hørt mer fra han dersom han var interessert? Ser han er mye pålogget både på msn, nettdating siden, og FB uten og ta kontakt. Vet folk er forskjellige når det kommer til intensiteten av kontakt i starten. Men, lurer liksom på om det er noe jeg bare skal legge dødt, da hun muligens dater flere fra den samme siden for å sjekke ut hvem som er best?:P Han hevdet at jeg var den første han traff fra denne siden, men det kan jo være løgn for alt jeg vet?

Noen tanker å dele m meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette koker kanskje ned til det vanlige når det gjelder jenter og dating. Nemlig vår evne til å overanalysere. ;) For å generalisere litt.

Som du foreslår, ikke alle er like intense i forhold til kontakt etter kun én date. Han kan godt ha lyst til å treffe deg flere ganger selv om han ikke kontakter deg hele tiden. Og han sa jo selv at du godt kunne bli med på konsert.

Om han lyver angående at du er den første han møter er det umulig for deg og oss å vite noe om. Litt overanalysering her også, kanskje..? Det er jo slettes ikke umulig at du faktisk er den første han møter fra det nettstedet, vet du.

Prøv å slappe av og se hva som skjer, er vel det beste rådet, om ikke så enkelt å følge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette koker kanskje ned til det vanlige når det gjelder jenter og dating. Nemlig vår evne til å overanalysere. ;) For å generalisere litt.

Som du foreslår, ikke alle er like intense i forhold til kontakt etter kun én date. Han kan godt ha lyst til å treffe deg flere ganger selv om han ikke kontakter deg hele tiden. Og han sa jo selv at du godt kunne bli med på konsert.

Om han lyver angående at du er den første han møter er det umulig for deg og oss å vite noe om. Litt overanalysering her også, kanskje..? Det er jo slettes ikke umulig at du faktisk er den første han møter fra det nettstedet, vet du.

Takk :)

Jeg vet jeg er en overanalyserer!!! Til beinet..:P Dermed er det litt godt å bli påminnet dette i blant.. hehe

Når dette er sagt, så er jeg også litt lei av å kaste bort tid på gutter som jeg kanskje burde innsett ikke er interessert..

Bør nok neppe avskrive denne karen allerede, men noen ganger er dette med nett en prøvelse, fordi man ser at den andre er pålogget, og blir stresset over at man ikke hører noe..

Og ikke minst.. FB oppdateringene..- man ser stadig nye jenter "addet" som venner..

Hm. Det gjør meg mer paranoid enn hva jeg i utgangspunktet er:) haha..

Menne.. du har rett! Skal gi det litt mer tid, og prøve å skru av tankene for en stund:)

Tanx :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er medlem på en av disse datingplassene på nett. Har chattet litt med en fyr, som jeg traff forrige helg. Møtet gikk veldig bra, og han antydet i etterkant at jeg gjerne kunne bli med han og hans kamerater på en konsert som er om 14 dager..

Vi har hatt litt kontakt på msn etter møtet. Jeg undrer meg litt over hvor mye man skal legge i et sånt treff, og forslaget om konserten. Ville jeg hørt mer fra han dersom han var interessert? Ser han er mye pålogget både på msn, nettdating siden, og FB uten og ta kontakt. Vet folk er forskjellige når det kommer til intensiteten av kontakt i starten. Men, lurer liksom på om det er noe jeg bare skal legge dødt, da hun muligens dater flere fra den samme siden for å sjekke ut hvem som er best?:P Han hevdet at jeg var den første han traff fra denne siden, men det kan jo være løgn for alt jeg vet?

Noen tanker å dele m meg?

Ser du ham online, og ser han deg online, og han ikke tar kontakt i løpet av ganske så kort tid så glem ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter spiller på flere strenger og gutter spiller på flere strenger. Nå er den tiden med nettdating over for min del, men for å si det sånn. Jenter som jeg er interessert i burde aldri være i tvil om min interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff på en slik kar på en dateside for et par måneder siden. Det utviklet seg fort, men jeg merket det var noe rart med ham.. Etterhvert dukket det opp at han datet flere OG hadde kontakt med mangen på nett enda. Da hadde vi kommet så langt at vi hadde tannbørsten osv hos hverandre. Hadde datet da i 5-6 måneder. Han løy om så og si alt, spes ang nettdatingen. Han hadde et stort bekreftelsesbehov, og fikk dekket det på nett. Så bare pass på og ikke ta alt for "go fisk" ;) Og det verste av alt at han her virket som en super kar, så utrolig snill og forståelsesfull.. Og han var på utkikk etter noe seriøst.. Men nei, jeg ble faktisk bare brukt, og er forbannet på meg selv for at jeg tillot det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter spiller på flere strenger og gutter spiller på flere strenger. Nå er den tiden med nettdating over for min del, men for å si det sånn. Jenter som jeg er interessert i burde aldri være i tvil om min interesse...

Nei, det er litt sånn jeg også tenker..

Og erfaringsmessig, så er vel også jeg vant til at gutta er ganske ivrige når de vil treffes igjen :)

Og de veldig kostbare, "jeg tar det med ro" typene er jo ikke noe spennende.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff på en slik kar på en dateside for et par måneder siden. Det utviklet seg fort, men jeg merket det var noe rart med ham.. Etterhvert dukket det opp at han datet flere OG hadde kontakt med mangen på nett enda. Da hadde vi kommet så langt at vi hadde tannbørsten osv hos hverandre. Hadde datet da i 5-6 måneder. Han løy om så og si alt, spes ang nettdatingen. Han hadde et stort bekreftelsesbehov, og fikk dekket det på nett. Så bare pass på og ikke ta alt for "go fisk" ;) Og det verste av alt at han her virket som en super kar, så utrolig snill og forståelsesfull.. Og han var på utkikk etter noe seriøst.. Men nei, jeg ble faktisk bare brukt, og er forbannet på meg selv for at jeg tillot det!!

Uff.. det forstår jeg godt!! Dette var jo max slemt å gjøre..

Ikke døm deg selv, for normalt sett så vil man jo ikke tro noe sånt om en person man dater over tid... Det er jo trist hvis vi skal måtte være så kyniske, og mistenksomme at det dominerer tankegangen frem til det mottsatte er bevist.. :snurt:

Skal prøve å styre unna de typene der.. Men det er jaggu ikke lett å vite hva man kommer borti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ham online, og ser han deg online, og han ikke tar kontakt i løpet av ganske så kort tid så glem ham!

Takk :)Det tenker jeg også!!

Snakket sist på torsdag, og han vet jeg har vært på jobb hele helgen.. men, dersom jeg ikke hører noe i begynnelsen av uken.. Da er det HASTA LA VISTA BABY :jepp:

Jeg er jo alt for bra til å bli behandlet sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)Det tenker jeg også!!

Snakket sist på torsdag, og han vet jeg har vært på jobb hele helgen.. men, dersom jeg ikke hører noe i begynnelsen av uken.. Da er det HASTA LA VISTA BABY :jepp:

Jeg er jo alt for bra til å bli behandlet sånn :ler:

Menneh... om du er interessert i han, men selv ikke tar kontakt, hvordan skal han da vite det? Hvorfor er det bare du spm skal bli kontaktet? Hva om han venter på det samme, og rett og slett tviler på din interesse for ham... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh... om du er interessert i han, men selv ikke tar kontakt, hvordan skal han da vite det? Hvorfor er det bare du spm skal bli kontaktet? Hva om han venter på det samme, og rett og slett tviler på din interesse for ham... Hmm...

Det kan selvfølgelig være tilfellet at han føler det sånn, men siden jeg tok kontakt med han både på onsdag og torsdag forrige uke, så synes jeg kanskje at han kan ta kontakt med meg denne gangen.. For å bekrefte at det er en gjensidig interesse... :)

Ikke at jeg skal henge meg opp i en "sånn annenhver gang greie"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt spiller gutta på flere strenger! Onlinesjekking handler kun om nummer, du sender ut titalls meldinger til søte jenter og ender opp med å treffe noen få.

Jentene derimot tar i mot titalls meldinger og ender opp med å møte noen få.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt spiller gutta på flere strenger! Onlinesjekking handler kun om nummer, du sender ut titalls meldinger til søte jenter og ender opp med å treffe noen få.

Jentene derimot tar i mot titalls meldinger og ender opp med å møte noen få.

Når du sier; Onlinesjekking handler kun om nummer, mener som i få seg et nummer, eller nummer, som i antall meldinger? ;)

Jeg har personlig truffet en del fra datesider, men synes det er greit å "date" en om gangen.. Ellers blir det fort kaotisk..

Eller en smule pinlig, dersom du møter han du datet på fredag, med en ny ute på lørdag .. haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er litt sånn jeg også tenker..

Og erfaringsmessig, så er vel også jeg vant til at gutta er ganske ivrige når de vil treffes igjen :)

Og de veldig kostbare, "jeg tar det med ro" typene er jo ikke noe spennende.. :ler:

What?? Det kan jo være mange grunner til at en mann "tar det med ro" som du sier. Det at han gjør seg kostbar er bare én av dem. Kanskje han tar seg tid til å se dama an slik at han er i bedre stand til å finne ut om hun passer eller ikke, eller det kan være at han venter på utspill fra henne for å bekrefte om hun virkelig er interessert. Og muligens driver han på slik overfor flere damer, og ender opp med å velge hun som virker mest keen på ham. Men sett at han virkelig gjør seg kostbar, hva er galt med det? Har ikke damer gjort dette til alle tider, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Det kan jo være mange grunner til at en mann "tar det med ro" som du sier. Det at han gjør seg kostbar er bare én av dem. Kanskje han tar seg tid til å se dama an slik at han er i bedre stand til å finne ut om hun passer eller ikke, eller det kan være at han venter på utspill fra henne for å bekrefte om hun virkelig er interessert. Og muligens driver han på slik overfor flere damer, og ender opp med å velge hun som virker mest keen på ham. Men sett at han virkelig gjør seg kostbar, hva er galt med det? Har ikke damer gjort dette til alle tider, kanskje?

Det er ikke kostbarheten i seg selv som er problemet, men at man blir så innmari usikker på seg selv hvis man ikke får noe særlig tilbake...

Hvis man prøver seg frem for å sjekke interessen, og får lite igjen.. Da tar jeg det som en mangel på interesse!

Hater dette spillet.. :sjenert:

Det hadde vært så mye enklere å sagt rett ut; Jeg hadde det innmari gøy med deg, og vil gjerne treffe deg igjen. Kunne du tenkt deg det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...