Sol&Måne Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg lurer på om det er noen som har noen produkter å anbefale mot ringer eller poser under øynene. Jeg bruker en øyekrem fra Clinique, som jeg egentlig ikke merker forskjellen på om jeg bruker eller ikke, også har jeg en concealer-penn fra Lancôme som dekker ringene ganske godt. Også drikker jeg vann og tar vitaminene mine, samt prøver å få nok søvn. Men jeg ville helst fjernet det helt. Spesielt den hovenheten under øynene (fargen er liksom mulig å dekke over...). Det er ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men jålete som jeg er kunne jeg tenke meg å finne noe som fikser det helt likevel, og siden jeg gjør de riktige tingene i forhold til søvn/væske osv er det et produkt eller to jeg er ute etter Endret 28. november 2009 av Sol&Måne
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg lurer på om det er noen som har noen produkter å anbefale mot ringer eller poser under øynene. Jeg bruker en øyekrem fra Clinique, som jeg egentlig ikke merker forskjellen på om jeg bruker eller ikke, også har jeg en concealer-penn fra Lancôme som dekker ringene ganske godt. Også drikker jeg vann og tar vitaminene mine, samt prøver å få nok søvn. Men jeg ville helst fjernet det helt. Spesielt den hovenheten under øynene (fargen er liksom mulig å dekke over...). Det er ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men jålete som jeg er kunne jeg tenke meg å finne noe som fikser det helt likevel, og siden jeg gjør de riktige tingene i forhold til søvn/væske osv er det et produkt eller to jeg er ute etter Jeg har redningen til deg. Dette produktet reddet ansiktet mitt fra å se ut som et vrak <3 Vitamin E eye creme fra bodyshop, Liten rosa tube, ekstremt drøy i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå