Gå til innhold

Er Redken virkelig SÅ bra som alle skal ha det til?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd alle mulige billig shampoer og balsamer, det funka ikke skikkelig for meg. Kombinerte det med en hårkur fra frisør, da funka det jo OK. Var på besøk hos venninnen min en gang og lånte hennes redken all soft shampoo og balsam, og caramba.....!! Håret mitt ble som en silkemyk kappe nedover skuldrene og ryggen min, fantastisk. Så ja, JEG syns redken er så bra som alle skal ha det til. :pls::pls::pls::pls::hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. :) Men jeg har selv langt, rett og mykt hår som raskt blir fett.... Virker som om Redken produktene er best for dem med tørt krusete eller behandlet hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også elsker produktene dems! :rødme: Har brukt mest extreme serien da. Ellers synst jeg Bed Head er ganske bra, veksler litt mellom de to, for jeg klarer ikke å bestemme meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også elsker produktene dems! :rødme: Har brukt mest extreme serien da. Ellers synst jeg Bed Head er ganske bra, veksler litt mellom de to, for jeg klarer ikke å bestemme meg! :ler:

Som jeg skulle sagt det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker helst Redken og Kerastase. Veksler mellom de to. Har vært innom Tigi Bed Head og Sebastian også uten å være spesielt fornøyd.

Midlertidig finanskrise gjør at jeg nå rasket med meg Glow Shampo og balsam fra matbutikken, og etter to ukers bruk er håret mitt flokete og matt. Skal kjøpe meg ny shampoo til uken, og tror det blir Redken denne gang. Shampoo er virkelig verd å legge litt ekstra penger i.

(jeg har i utgangspunktet stritt, fint hår som får minicolor fra frisør en gang eller to i året. Så høret er i sunt, og ikke noe problemhår. Men nå helt krisestygt etter et par uker med kjipashampoo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har Redken Extreme og Real Control funket veldig bra. Body Full (for volum) funket ikke, og håret ble fett. Men de andre syns jeg er utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, jeg.. bruker Redken All Soft shampoo og balsam, det er gode produkter men har ikke gjort håret mitt såå mye finere. Litt mer glansfullt og bedre hodebunn, det er alt. Jeg hadde sett for meg mye mykere hår, penere fall mye mer glans. Får satse på Extreme neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Redken, men nå har i grunnen ikke jeg eksperimentert med så mange andre merker heller, siden jeg har vært fornøyd (og siden jeg kjøpte med meg hårprodukter til 7 årsforbruk på Redken 5th Avenue da jeg var i New York i juni :P)

Men selv om jeg er fornøyd med Redken så er det nok andre gode, eller bedre merker der ute. Så jeg kan ikke si at Redken er best liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, jeg.. bruker Redken All Soft shampoo og balsam, det er gode produkter men har ikke gjort håret mitt såå mye finere. Litt mer glansfullt og bedre hodebunn, det er alt. Jeg hadde sett for meg mye mykere hår, penere fall mye mer glans. Får satse på Extreme neste gang :)

Hvis du vil ha mykere hår, bør du ikke satse på Extreme. Den serien er først og fremst beregnet på ihjelbleket eller generelt overbehandlet hår, og tilfører proteiner, ikke noe særlig med fukt. Proteiner gjør håret trått og definitivt ikke mykt; da bør du heller satse på All Soft, Clear Moisture eller Real Control.

Jeg har selv prøvd ulike serier fra Redken, og de er greie nok, men ikke til å hoppe i taket over. Frisøren min sier at Redken gjerne er veldig bra for grovere hårtyper, som jeg ikke har. Jeg liker Kerastase og Paul Mitchell like gjerne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg fikk allergisk reaksjon og fikk eksem i hodebunnen. Helt grusomt. Jeg kan bruke balsam fra redken i lengdene, men en dråpe av det heksebrygget i nærheten av hodebunnen, og jeg klør meg ihjel. Bruker ikke redken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg også Redken i usa, der selges den i "vanlige" butikker og koster noe som 60 kroner, tror jeg? kjøpte den røde, for farget hår, og tror den fungerer helt fint for håret mitt, men jeg fikk også noe reaksjon i hodebunn, det klør og flasser, men ikke så mye, bare litt. Mulig det går over. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er veldig fornøyd med Redken, men nå har i grunnen ikke jeg eksperimentert med så mange andre merker heller, siden jeg har vært fornøyd (og siden jeg kjøpte med meg hårprodukter til 7 årsforbruk på Redken 5th Avenue da jeg var i New York i juni :P)

Men selv om jeg er fornøyd med Redken så er det nok andre gode, eller bedre merker der ute. Så jeg kan ikke si at Redken er best liksom :)

Går det ikke litt ut på dato det der da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest Redken er veldig bra, krøllene mine blei liksom litt seige og ikkje krusete. Men no bruker eg The Body Shop sin sjampo og håret er like blankt og ser bra ut. Ikkje SÅ stor skilnad for meg at det er verdt pengane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...