Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Har et lite "problem" når det gjelder hardhet på penis. Kjenner at jeg for tiden ikke er like hard som vanlig, mest sannsynlig er dette på grunn av mye jobbstress for tiden. (Trener en del, og spiser greit, så tror ikke det er pga. helse) Men, snart skal jeg ligge med ny kjæreste og syntes det er litt kjipt hvis jeg ikke har 110% ereksjon, vil gjerne at hun skal få oppleve meg fullt ut fra første stund. Men jenter, tror dere det er lurt å snakke med henne om det før første gang og forklare situasjonen? Er det viktig for dere at den er helt, helt hard? Vil absolutt ikke at hun skal føle at jeg ikke tenner på henne. Kan jo evt. foreslå å bruke en penisring e.l.
Yogamann Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Pc ovelser hjelper paa ereksjonsstyrke. Longevity breathing som er en form for strukturert pust dypt nede i megen er kjent for aa vaere veldig bra for aa bygge op de seksuelle batteriene og spesielt siden stress anntageligvis er arsaken kan det vaere en god losning her da det vil gjore deg svaert avspent. Du vil ogsa fa mye mere ut av sex hvis du puster skikkelig. Kjop Longevity breathing ac Bruce Kumar Frantzis paa amazon og kombiner det med pc ovelser.
Yogamann Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Du kan ogsaa gjoere denne: http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html Den gir deg pc ovelser i tillegg til at den pa en annen mate ogsa bygger op den seksuelle energien din. Du vil ogsaa fa litt ekstra vitalitet av aa gjoere den. Den tar meg ca. 7 min. Forovrig er det veldig viktig aa slappe av i underliver mest mulig mens du gjoer pc ovelser og a massere litt mykt etterpa frodi spenninger i underlivet er vaere for ereksjonen enn svak muskulatur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå