Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hvor lang tid pleier det ta fra man får nytt kort, til koden kommer i posten? Har ventet i tre dager nå. Vet det er vanlig med noen dager mellom pga sikkerheten, men husker ikke hvor mange. Og når jeg tenker etter så lurer jeg på om ikke koden har kommet først noen ganger?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Flere banker har gått over til at koden til kortet hentes ut i nettbanken, og altså ikke sendes ut i posten. Har du sjekket om dette kanskje gjelder for ditt kort også? De gangene jeg har mottatt både kort og kode i posten har det gått 3-5 dager. Det har variert litt ang. hva som kom først.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Flere banker har gått over til at koden til kortet hentes ut i nettbanken, og altså ikke sendes ut i posten. Har du sjekket om dette kanskje gjelder for ditt kort også? De gangene jeg har mottatt både kort og kode i posten har det gått 3-5 dager. Det har variert litt ang. hva som kom først. Min nettbank har bare mulighet til å bestille kode via post, ser det ut til. Synes det hadde vært mye greiere å kunne hente via nettbank, ja. Kjedelig å sitte med et flunkende nytt kodeløst kort nå som julehandelen starter :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå