Kjetil S. Skrevet 28. november 2009 #1 Del Skrevet 28. november 2009 Dersom man som singel skulle ønske å finne seg en "helgevenn", "kosevenn", eller kall det hva du vil, hva mener du da om eventuelt å kunne "stille krav", eller ei..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Del Skrevet 28. november 2009 Kosevenn eller fuckfriend innebærer jo ikke forpliktelser, dermed heller ikke krav. Men man kan jo alltids bli enig om noe dere i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #3 Del Skrevet 28. november 2009 Hva slags krav tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor Skrevet 28. november 2009 #4 Del Skrevet 28. november 2009 Det kommer vel kanskje an på hva du mener med "krav". Hvis du skal prøve å finne en som vil være med på det samme som deg, til en tid som passer osv osv, så må jo det gjerne være "krav" for at det i det hele tatt skal kunne fungere. ellers er det vel bare å se seg om etter en annen som kan passe inn. Det må jo forutsette at hvis vedkommende ikke oppfyller det du ser etter, må du la denne personen gå videre, og ikke presse ham/henne til noe de ikke er komfortabel med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2009 #5 Del Skrevet 28. november 2009 Noen krav bør man vel ha. At man passer sammen, rent seksuelt er jo en forutsetning. Hvis ikke, nytter det ikke å være i en sånn type forhold. Ellers hadde jeg ønsket at han kun hadde sex med meg, hvis jeg hadde et slik opplegg med noen. Skulle han møte noen han ønsket å utvikle et forhold til, ville jeg bare ha avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå