Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #21 Del Skrevet 20. desember 2009 Drit i BH-størrelsen - Send resten!! Små bryster er kjempeflott!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #22 Del Skrevet 20. desember 2009 Så du mener at en 75b egentlig er en 75c? Hun mener nok at 75b egentlig er 70c eller 65d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #23 Del Skrevet 20. desember 2009 Drit i BH-størrelsen - Send resten!! Små bryster er kjempeflott!! ;-)) Det handler jo ikke om at vi er så opptatt av BH størrelsen, men man føler seg litt finere når man har en BH som passer. For min del synes jeg ikke puppene er noe problem i seg selv, heller det at det er vanskelig å få tak i fine BH´er. Ellers er jeg stolt av puppene mine og synes de er faste og fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #24 Del Skrevet 20. desember 2009 Det handler jo ikke om at vi er så opptatt av BH størrelsen, men man føler seg litt finere når man har en BH som passer. For min del synes jeg ikke puppene er noe problem i seg selv, heller det at det er vanskelig å få tak i fine BH´er. Ellers er jeg stolt av puppene mine og synes de er faste og fine Var jo bare ment som en fleip da, vet du - Men små bryster er virkelig vakre de da! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. desember 2009 #25 Del Skrevet 20. desember 2009 Tråden er ryddet SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 20. desember 2009 #26 Del Skrevet 20. desember 2009 Hun mener nok at 75b egentlig er 70c eller 65d. Det stemmer nok. Tidligere brukte jeg 75B og syntes den satt helt greit. Så ble jeg målt hos La Senza, og spaserte ut derifra med to (dyre) bher i str 65DD. Forøvrig bruker jeg bhene fra Change, er vel KappAhl som fører de. Like god kvalitet som Triumf sine, men til halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #27 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg bruker nå C, og kjøper alt på H&M. Da jeg brukte A-B, kjøpte jeg også der, og det var aldri noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #28 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg bruker nå C, og kjøper alt på H&M. Da jeg brukte A-B, kjøpte jeg også der, og det var aldri noe problem. A-B er ikke noe problem, men når man har A eller mindre er det vanskelig å finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 21. desember 2009 #29 Del Skrevet 21. desember 2009 Det stemmer nok. Tidligere brukte jeg 75B og syntes den satt helt greit. Så ble jeg målt hos La Senza, og spaserte ut derifra med to (dyre) bher i str 65DD. Forøvrig bruker jeg bhene fra Change, er vel KappAhl som fører de. Like god kvalitet som Triumf sine, men til halve prisen. Change fåes i egne Change-butikker. Har aldri sett den på KappAhl ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 21. desember 2009 #30 Del Skrevet 21. desember 2009 Change fåes i egne Change-butikker. Har aldri sett den på KappAhl ihvertfall. Ja, jeg skrev feil. Er Creeme jeg bruker, ikke Change. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sopp_* Skrevet 9. januar 2010 #31 Del Skrevet 9. januar 2010 Du som kjøpte fra Victoria: Hvilken str. kjøpte du? Og hvilken modell? :gjeiper: Har små pupper selv, og sliter med å få de til å se større ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 12. januar 2010 #32 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Til TS eller andre hvis dere fremdeles er i tråden; jeg fant noen sider på nett i dag som kanskje kunne passe! Aalingerie.com - bh'er ned til aaa. Lulalu.com - Petite undertøy, bh'er ned i aa. Begge sender til norge. Endret 12. januar 2010 av Dansepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 12. januar 2010 #33 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker 65 a, så jeg trenger egentlig ikke å bruke bh, men gjør det likevel slik at det skal se ut som om jeg har pupper... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenti Skrevet 13. januar 2010 #34 Del Skrevet 13. januar 2010 Cubus hvertfall har jo slike "silikon-bh"-er, som du bare skal "klistre" på puppene og sette sammen med en liten spenne for å få litt kløft. Med disse kan du gå med kjole/topper med åpen rygg også Ellers har jeg sett at Nelly.com har "klistremerker" for å skjule brystvortene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sopp_* Skrevet 15. januar 2010 #35 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har små pupper, og vil ha en god push-up. Jeg bruker 70B fra HM, men vet at 65 passer bedre. Noen å ambefale? Lurer på å bestille fra Victoria Secret, men aner ikke hvilken str. jeg skal bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #36 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har små pupper, og vil ha en god push-up. Jeg bruker 70B fra HM, men vet at 65 passer bedre. Noen å ambefale? Lurer på å bestille fra Victoria Secret, men aner ikke hvilken str. jeg skal bestille! Trenger man noen push-up når man har små bryster da...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 15. januar 2010 #37 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har små pupper, og vil ha en god push-up. Jeg bruker 70B fra HM, men vet at 65 passer bedre. Noen å ambefale? Lurer på å bestille fra Victoria Secret, men aner ikke hvilken str. jeg skal bestille! VS har ikke mindre omkrets enn 70 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c-cupen Skrevet 15. januar 2010 #38 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg bruker 65 a, så jeg trenger egentlig ikke å bruke bh, men gjør det likevel slik at det skal se ut som om jeg har pupper... :gjeiper: Størrelsen på puppene dine blir likevel avslørt i det øyeblikket du kler av deg foran en mann....Tenk så skuffet han blir, når det viser dseg at det han tror er bryster, bare er en vattert bh... Hvem prøver du å lure? Omgivelsene eller deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #39 Del Skrevet 15. januar 2010 Størrelsen på puppene dine blir likevel avslørt i det øyeblikket du kler av deg foran en mann....Tenk så skuffet han blir, når det viser dseg at det han tror er bryster, bare er en vattert bh... Hvem prøver du å lure? Omgivelsene eller deg selv? Men kanskje det blir en positiv overraskelse..??? ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #40 Del Skrevet 15. januar 2010 Trenger man noen push-up når man har små bryster da...?? Push-up er det eneste som funker på små bryster. Eneste som sitter skikkelig på meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå