Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg synes det er så vanskelig å finne BH i min størrelse. I dag bruker jeg bare "our perfect push-up bra" fra H&M. Dette passer bra, men kunne tenke meg å også hatt noen stroppeløse BH´er og sånt til å ha under kjoler. Jeg har bestilt noen fra Victoria Secret som jeg visstnok har hørt skal være bra, men jeg er usikker på om de egentlig kommer til å bli for store. Noen med veldig små pupper her som har stroppeløse BH´er som passer? Det må være med litt innlegg, ellers ser det bare ut som jeg ikke har pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har pleid og kjøpe på H&M, har kjøpt stroppløs bh der tidligere i str 70 a. Men har merket i det siste at det er færre og færre bhr i str 70a, minste er stort sett 70b eller 75a, noe som proviserrer meg Hva med alle de som er 70a da??? Irriterende, men til spørsmålet ditt her.. Mener at lindex har små bh str helt ned til 65aa har jeg sett der faktisk, så kanksje du kan ta en titt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 28. november 2009 #3 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har pleid og kjøpe på H&M, har kjøpt stroppløs bh der tidligere i str 70 a. Men har merket i det siste at det er færre og færre bhr i str 70a, minste er stort sett 70b eller 75a, noe som proviserrer meg Hva med alle de som er 70a da??? Irriterende, men til spørsmålet ditt her.. Mener at lindex har små bh str helt ned til 65aa har jeg sett der faktisk, så kanksje du kan ta en titt der Jeg har egentlig sett på lindex, men de i små størrelser er ikke så fine. Ekstra vanskelig å finne noe som sitter fint i små størrelser fordi man ikke har masse fett i puppene som kan formes og presses, BH´en må liksom sitte akkuratt. Jeg synes også det er vanskelig å finne i 70a, dessuten er enkelte modeller i 70 a ganske store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ Skrevet 30. november 2009 #4 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har pleid og kjøpe på H&M, har kjøpt stroppløs bh der tidligere i str 70 a. Men har merket i det siste at det er færre og færre bhr i str 70a, minste er stort sett 70b eller 75a, noe som proviserrer meg Hva med alle de som er 70a da??? Irriterende, men til spørsmålet ditt her.. Mener at lindex har små bh str helt ned til 65aa har jeg sett der faktisk, så kanksje du kan ta en titt der trenger man virkelig å ha på seg bh dersom man bruker str. 65aa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 30. november 2009 #5 Del Skrevet 30. november 2009 trenger man virkelig å ha på seg bh dersom man bruker str. 65aa? Det må være opp til hver enkelt bruker å vurdere, ikke sant? Dessuten, i følge SATS-tråden, er det visst ikke nødvendig for kvinner med enorme pupper å bruke bh heller, selv om disse klasker til sjenanse for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 30. november 2009 #6 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har en del fra hm, men liker ikke å bruke de... BHene jeg liker best har jeg kjøpt fra Change og Lasenza. Jeg vil anbefale deg å gå til en undertøysforretning hvor de måler ordentlig og kan undertøy, kanskje en 65 b hadde passet deg bedre enn hm sine 70a f eks? Det er like viktig for små pupper med riktig størrelse som for store! Jeg synes hvertfall det er verdt å bruke penger på selv om jeg har små pupper, kjempedeilig å gå med noe som ser bra ut og passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #7 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har en del fra hm, men liker ikke å bruke de... BHene jeg liker best har jeg kjøpt fra Change og Lasenza. Jeg vil anbefale deg å gå til en undertøysforretning hvor de måler ordentlig og kan undertøy, kanskje en 65 b hadde passet deg bedre enn hm sine 70a f eks? Det er like viktig for små pupper med riktig størrelse som for store! Jeg synes hvertfall det er verdt å bruke penger på selv om jeg har små pupper, kjempedeilig å gå med noe som ser bra ut og passer Måling er bortkastet, jeg kjøper alltid den minste jeg finner. Utvalget av BH´er som passer er uansett så lite, at man bare må bruke de modellene som sitter greit på. Lasenza har svært dårlig utvalg, i hvertfall i små størrelser. BH uten innlegg er uaktuellt, for da ser det ut som jeg ikke har pupper. Til gjesten som mente at man ikke trenger BH: Nei, jeg trenger ikke BH for å holde puppene på plass, men jeg trenger det for å skjule brystvortene, og for at det ikke skal se ut som jeg ikke har pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 30. november 2009 #8 Del Skrevet 30. november 2009 Tror dere overdriver litt i hvor små pupper dere har. De fleste damer har større pupper enn de tror. 65 aa og slikt er for jenter som nettop er kommet i puberteten,så det passer ikke for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 30. november 2009 #9 Del Skrevet 30. november 2009 Tror dere overdriver litt i hvor små pupper dere har. De fleste damer har større pupper enn de tror. 65 aa og slikt er for jenter som nettop er kommet i puberteten,så det passer ikke for voksne. Venninna mi er ferdig med puberteten for flere år siden, yet, hun bruker AA. Men siden hun bruker innleggs-bh så ser de vel ut som fyldig A når hun er påkledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 30. november 2009 #10 Del Skrevet 30. november 2009 Måling er bortkastet, jeg kjøper alltid den minste jeg finner. Utvalget av BH´er som passer er uansett så lite, at man bare må bruke de modellene som sitter greit på. Lasenza har svært dårlig utvalg, i hvertfall i små størrelser. BH uten innlegg er uaktuellt, for da ser det ut som jeg ikke har pupper. LaSenza var kanskje ikke det beste eksempelet, da jeg er enig med deg i at de ikke har så bra utvalg eller service de heller. Men jeg holder likevel en knapp på at du kan få mye ut av å besøke en større spesialisert undertøysforretning dersom du har mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #11 Del Skrevet 1. desember 2009 LaSenza var kanskje ikke det beste eksempelet, da jeg er enig med deg i at de ikke har så bra utvalg eller service de heller. Men jeg holder likevel en knapp på at du kan få mye ut av å besøke en større spesialisert undertøysforretning dersom du har mulighet til det. Jeg skjønner, men har likevel vanskelig for å tro at de spesialisterte undertøysbutikkene har noe bedre utvalg enn de spesialisterte nettbutikkene. Jeg har inntrykk av at det finnes mange spesialbutikker for folk med store pupper, men bortimot ingenting for oss med små. Selv victoria secrets som er en butikk beregnet på unge jenter har kun et fåtall av modeller i minste størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest "også små pupper&quo Skrevet 2. desember 2009 #12 Del Skrevet 2. desember 2009 Kun en gang har jeg brukt supermye penger på BH i spesialforretning, og jeg endte opp med å være bare passe fornøyd. TS har helt rett, ikke alltid like enkelt å få noe som sitter fint til små pupper. Gå innom flere steder, titt og prøv. Jeg har pushup BHer fra Lindex og HM hvor jeg kan ta av stroppene. Om den ikke holder seg helt på plass fordi det er lite pupp å henge fast i, kan du bruke "kjoletape", (får kjøpt pakker med flere strips, husker ikke om det var hos Lindex eller HM) Og bruk lang tid på å prøve BH, prøv flere, bøy og strekk, og se og kjenn at de sitter godt. Lykke til Og til mannlige gjester med dumme kommentarer: kanhende var jeg i puberteten før dere var ute av bleiene. Like fullt er puppene små fremdeles, og ingen mann vil oppleve at jeg spør til råds om hvorvidt jeg skal ha BH på meg eller ikke. Det er faktisk for egen velvære! Og det var heller ikke det TS spurte om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tranny Skrevet 4. desember 2009 #13 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Evig problem!!! kanskje bare en av ti som sitter godt og er behagelig. Best erfaring med H&M. Endret 4. desember 2009 av tranny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. desember 2009 #14 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg bruker 70B (lurer på om jeg burde hatt 65C, men finner ikke det i billigbutikkene), og kjøper så og si alle BHer på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. desember 2009 #15 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg skjønner, men har likevel vanskelig for å tro at de spesialisterte undertøysbutikkene har noe bedre utvalg enn de spesialisterte nettbutikkene. Jeg har inntrykk av at det finnes mange spesialbutikker for folk med store pupper, men bortimot ingenting for oss med små. Selv victoria secrets som er en butikk beregnet på unge jenter har kun et fåtall av modeller i minste størrelsen. Jeg må flire litt her ... Vi med store pupper sliter like mye som dere med små. De eneste det finnes bh for er de med såkalt "normale" pupper - de midt på treet. Med en gang du beveger deg utenfor dette spekteret er gode, pene og behagelige bh'er bare en fjern drøm. Har du prøvd en av disse "gammeldagse" undertøysforretningene - f.eks. Netty her i Bergen - og bedt dem ta inn BH for deg? Veldig ofte er alt som skal til å få tilpasset et par bh'er i en eller annen merke BH som du siden kan finne på nett til en symbolsk sum. Jeg har måttet gjøre det med mine BH'er selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 20. desember 2009 #16 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har faktisk god erfaring med Triumph når det gjelder små størrelser. Jeg var en 70 a/b før. Men det må være egne Triumph-butikker, riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #17 Del Skrevet 20. desember 2009 75b er den mest vanlige størrelsen på BH'er i Norge. B-cup er liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #18 Del Skrevet 20. desember 2009 75b er den mest vanlige størrelsen på BH'er i Norge. B-cup er liten? Men så bruker de fleste feil bh-størrelse også da, så realiteten er nok en helt annen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #19 Del Skrevet 20. desember 2009 Men så bruker de fleste feil bh-størrelse også da, så realiteten er nok en helt annen . Så du mener at en 75b egentlig er en 75c? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #20 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må flire litt her ... Vi med store pupper sliter like mye som dere med små. De eneste det finnes bh for er de med såkalt "normale" pupper - de midt på treet. Med en gang du beveger deg utenfor dette spekteret er gode, pene og behagelige bh'er bare en fjern drøm. Har du prøvd en av disse "gammeldagse" undertøysforretningene - f.eks. Netty her i Bergen - og bedt dem ta inn BH for deg? Veldig ofte er alt som skal til å få tilpasset et par bh'er i en eller annen merke BH som du siden kan finne på nett til en symbolsk sum. Jeg har måttet gjøre det med mine BH'er selv. Jeg har bestillt fra Victoria Secret nå og er superfornøyd. Fikk BH´er som satt (nesten) som støpt, og fikk puppene til å se større ut. Det du kaller normale pupper, er nok det jeg ser på som store pupper, og det er vel derfor vi misforstår hverandre litt. For min del har jeg ikke noe krav til at BH´er skal være pene/sexy eller noe sånt noe, jeg bruker bare de som har minst mulig sømmer og er i svart eller hudfarget. Hva mener du med å få tilpasset en BH? At jeg får de til å bestille en BH i en størrelse de ikke har produsert før? Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med Victoria Secret foreløpig, og selv om det blir ganske dyrt med toll, moms, frakt etc, så var det absolutt verdt det Anbefales veldig, selv om enkelte av modellene er litt store i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå