-littleme- Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Er shampoo, balsam, hårkur osv. som kommer fra Jhon Freida og Björn Axén like gode og bra for håret som shampoo, balsam, hårkur osv. fra frisøren? Jhon Freida og Björn Axén er/var jo begge frisører... Blir litt forirret av alt det som står her på nett... Og et lite spørsmål til: Er Aussie produktene bra? De inneholder pleiende stoffer fra Australsk natur...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Du kommer helt sikkert til å få masse svar fra frisører/innbarka frisør-produkter-mennesker om at det eneste som duger er produkter som faktisk selges innenfor veggene til en frisørsalong! Jeg derimot synes spesielt Bjørn Axen og Aussie er kjempebra produkter! Har brukt mye redken o.l. men nå bruker jeg faktisk Aussie! Bjørn Axen har også gode shampoo og balsamer, og det er også verdt å ta en titt på styling derfra!
-littleme- Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Du kommer helt sikkert til å få masse svar fra frisører/innbarka frisør-produkter-mennesker om at det eneste som duger er produkter som faktisk selges innenfor veggene til en frisørsalong! Jeg derimot synes spesielt Bjørn Axen og Aussie er kjempebra produkter! Har brukt mye redken o.l. men nå bruker jeg faktisk Aussie! Bjørn Axen har også gode shampoo og balsamer, og det er også verdt å ta en titt på styling derfra! Så fint å høre! Jeg synes det er litt dyrt med frisørshampoo osv..
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg har prøvd begge deler, og jeg må si at jeg går tilbake til redken all soft shampoo og balsam, det er de som virkelig får mitt LANGE hår silkemykt, skinnende og vakkert. Jeg betaler da for faen ikke salongpris for dem, kjøper dem til en hundrings på feelunique.com
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Frisørshampoer er nok (generelt sett) litt bedre. John Frieda er likevel bedre enn de andre shampoene du kan kjøpe i dagligvarebutikken eller på Vita/Cubus. Det at Frieda og Axen er frisører selv, har ingenting med at shampoene deres er av profesjonell kvalitet.
Wonders Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 nei så klart ikke, de tørker ut mitt hår. Ikke fordi jeg kjøper de på dagligvarer'n, men fordi jeg føler jeg ikke klør og at håret ikke er tørt i tuppene eller knekker av litt bedre pleie. Holder meg til Redken, kjøper store flasker billig på smart club. 1
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Det at Frieda og Axen er frisører selv, har ingenting med at shampoene deres er av profesjonell kvalitet.
Lisama Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 har ikke prøvd Axén, men JF og Aussie synes jeg er like bra som frisørshampoer, hvertfall for mitt hår. Aussie produktene lukter helt sinnsykt godt i tillegg.
Sunshine Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 har ikke prøvd Axén, men JF og Aussie synes jeg er like bra som frisørshampoer, hvertfall for mitt hår. Aussie produktene lukter helt sinnsykt godt i tillegg. Hva slags hår har du? Jeg stod og vurderte en pakke på Smart Club i går nemlig...
Lisama Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Håret mitt er veldig porøst, knekker lett og trenger mye fukt og pleie særlig i lengdene.
Lisama Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 En ting midt i mellom. Ikke pistrete, men heller ikke løvemanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå