Gjest Hkl Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei vi er en familie på 4 (unger på 2 og 4 år ved avreise) + 2 besteforeldre som skal til Kroatia i sommer. (Juni) Vi ønsker tips om overnatting. Vil ligge på ett sted som har basseng som ungene kan bade i. Håper dere har noen tips. Hilsen Hkl
Gjest Gjest_bettina_* Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Prøv noen av disse: dubrovnikapartmentsvillas.com homeaway.com croatianvillas.com cofman.no novasol.no finn.no
Mermaid Blues Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Tror virkelig ikke jeg ville satset på overnatting i Makedonia hvis flyet lander i Dubrovnik; du må først over grensen til Montenegro og deretter gjennom Albania eller Serbia for å komme til Makedonia, så det er et temmelig godt stykke. Kan hvertfall fort bli slitsomt for såpass små barn, ser jeg for meg. Montenegro derimot kan sikkert være et fint alternativ - Dubrovnik ligger ganske kloss opp mot grensen til både Montenegro og Bosnia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå