AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #101 Skrevet 22. oktober 2010 Joa, men hun her er ny da ;-) Syns det er fantastisk at hun svarer så fort og er utrolig hyggelig.. Hennes blogg skal utvikle seg til å bli en sminkeblogg.. Snakker ikke om de som har vært med i gamet lenge! De du nevner er jo bra, men hun her skal vel skrive litt om alt, ikke kun sminke ;-) Hver sin smak :-D Hmm.. Nå skal jeg forsøke å sende henne en mail om en request, så skal jeg se hvordan hun forholder seg til det.. Er jo stas å faktisk bli hørt ;-) Lest på siden hennes at hun har lest noen bøker imnenfor hudtema, så kanskje hun kan anbefale noe til min katastrofe hud :-D Hehe ;-)
Quirky Skrevet 22. oktober 2010 #102 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei alle sammen! Jeg kom helt tilfeldig over denne sminkebloggen.. Bloggen ser ut til å være ny, men hun som står bak siden virker såå hyggelig at jeg blir glad inni meg.. Hun følger opp og svarer veldig raskt.. Gir også gratis produktanbefalinger tilpasset ulike hudtyper.. Hun er ikke utdannet hudpleier eller noe da, men hun har testet mye av det som er på markedet, dessuten så har hun ganske god peiling :-D Anbefaler dere på det varmeste å ta en titt.. Hun er åpen for det meste, så det er bare å sende henne en mail eller legge igjen en kommentar hvis dere føler dere mangler noe.. Jeg sendte henne en mail, hun svarte meg nærmest med en gang og la ut innlegget jeg ønsket meg dagen etter!! HELT fantastisk, jeg har funnet meg en favoritt blogger: yasi.blogg.no Ps: dette er min mening så langt :-D Jaa, si hva du syns da :-D:-D Joa, men hun her er ny da ;-) Syns det er fantastisk at hun svarer så fort og er utrolig hyggelig.. Hennes blogg skal utvikle seg til å bli en sminkeblogg.. Snakker ikke om de som har vært med i gamet lenge! De du nevner er jo bra, men hun her skal vel skrive litt om alt, ikke kun sminke ;-) Hver sin smak :-D Duh, du vet at alle skjønner at "hun" er deg? Hvis du skal snikreklamere for egen blogg, gjør det bittelitt mer diskrét... Endret 22. oktober 2010 av Quirky 2
DesertRose Skrevet 22. oktober 2010 #103 Skrevet 22. oktober 2010 Duh, du vet at alle skjønner at "hun" er deg? Hvis du skal snikreklamere for egen blogg, gjør det bittelitt mer diskrét... Tenkte det samme når jeg leste det...... Er du/hun dyrevenn og har gode innlegg om diverse osv så kan det være jeg titter jevnlig innom.....
Gjest Heidie Skrevet 22. oktober 2010 #104 Skrevet 22. oktober 2010 omg, ler meg ihjel av dårlig kamuflert snikreklame :D hva med å heller være ærlig og si at du har en ny blogg, og om noen vil stikke innom og lese den?
Gjest Heidila Skrevet 22. oktober 2010 #105 Skrevet 22. oktober 2010 Heidi Larsen har fått ny blogg.... Heidi Larsen jeej, så koselig ! :)
Gjest Heidila Skrevet 22. oktober 2010 #106 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg så det var noen som skrev at de fulgte sminkeblogg.com... og det var en blogg jeg hadde tidligere som jeg fjernet, så jeg bare tenkte jeg skulle si at jeg har startet en ny og bedre sminkeblogg under www.bycelina.com for de som skulle være interessert i å titte innom. takk for at du sa ifra ! Skal stikke innom :D
Rosenrød Skrevet 23. oktober 2010 #107 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg liker best Heidi Øksendal og Perledrøm sine blogger:-)
Hotslash Skrevet 13. september 2011 #108 Skrevet 13. september 2011 Jeg har akkuratt begynt å blogge om sminke og hudpleie. Har alltid hatt lyst til dette. Ta en titt! En Oase av Skjønnhet og Velvære Gi gjerne tilbakemeldig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå