Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Heidie
Skrevet
Jeg må si meg litt uneig med dere her.

Jeg synes ikke bloggen til Heidi larsen er noe bra, samme for meg om hun har gode blendingteknikker ++ når resultatet ikke ser bra ut. Og ingenting av det som er på bloggen er noe jeg kan ha bruk for. Positiv at hun er en snill jente, men jeg leser da virkelig ikke er blogg om sminke fordi jenta er snill. Er jo innholdet i bloggen som betyr noe!

Perledrøm sin er jeg heller ikke noe glad i. Jeg synes oppriktig talt det er skummelt at så mange digger den og hører på alt hun sier. Den bloggen er det mest hypa opp jeg har vært borti! Sånn jeg ser det har hun alt for lite kunnskap og bidrar med mindre enn det mange av dere forumbrukerne gjør! Jeg lytter heller til dere andre brukere! Ta råd med en klype salt folkens ;)

Hilde Christina sin synes jeg derimot er ganske bra, selvom jeg sier meg enig i det med holdning osv. Derimot vet jenta hva hun prater om, man kan stole på tingene hun skriver, hun har masse masse kunnskap og hun anbefaler aldri dårlige produkter i motsetning til flere av de andte nevnte her og masse av det som står der er nyttig.

Gleder meg til Heidie som skriver her lanserer sin blogg, mener jeg leste noe om at det skulle være snart? Jeg gleder meg :)

Skal si du er streng, hehe, vet nesten ikke om jeg tør å publisere min blogg nå :P Første innlegg kommer senere i dag :) Godt nytt år! :)

Skrevet

Har vært innom 10 ganger i dag, Heide :P Og nå drar jeg på jobb og må vente heelt til i kveld :fnise:

Skrevet
Skal si du er streng, hehe, vet nesten ikke om jeg tør å publisere min blogg nå :P Første innlegg kommer senere i dag :) Godt nytt år! :)

*venter i spenning*

Jeg kunne ikke finne noe link i tråden, så jeg regner med du legger ved link når den går "på lufta" :)

Skrevet
Perledrøm sin!

Har du link til denne? Google er ikke min venn i dag nemlig.

Gjest mymlen
Skrevet
Her er forrestsen en annen jeg liker: http://salongen.blogg.no/ - om hår og makeup.

salongbloggen er jo nesten bare en produktblogg. og det er jo ikke ET ENESTE produkt fra frisørsalong som hun sier at ikke er bra. ALT ER BRA så lenge det er kjøpt i salong. det er iallefall et argument for å ikke lese den bloggen.

okei? enten er du totalt forvirret eller så er du ikke så flink til å formulere deg. liker du bloggen eller ikke?

Gjest Heidila
Skrevet (endret)

her får'n sin det var et par kvasse tunger. men heldigvis var de fleste her postive til min blogg da,og takk for det. Jeg kan desverre ikke "please" alle. Alt handler om smak og behag,og bra er det at folk er forskjellige ;) Men jeg kan iallefall det jeg driver med,om jeg kan få si det selv. og jeg syns reslutatet blir veldig bra selv også.Men skjønner at hvis man er kun vant med litt brun nøytral sminke og litt mascara,så blir det meste av sminken min for mye for noen, Sånn er det bare.

Jeg kjenner jeg blir litt provosert da,når jeg ser her at noen sier at ferdigresultatet ikke er no bra, for å være helt ærlig. For jeg VET selv at jeg kan dette,og er flink ;) Men vi får bare være enige om å være uenige,that's it :) jeg har blitt mye flinkere nå enn jeg var for et år siden. Så ti ldere som ikke syns jeg er flink idag,får ta en visit om et år igjen da,for da er jeg sikkert bedre ;)

og ang at man ikke finner noe på bloggen min man kan bruke : Jeg har skrevet om

blandeteknikker,hva som passer til de forskjellige øyeformene,øyeskygger til forskjellige øyefarger,hvilke koster du trenger og hva de forskjellige kostene gjør, sminkevideoer med div kjendissminke,naturligsminke,retrosminke,ekstremsminke,festsminke pluss at jeg forklarer hvorfor og hvordan man gjør ditt og datt, hvordan legge rouge,eyeliner,leppestift for bedre hold og div,øyebryn,highlight og skygge,grunnsminke;consealer,foundationpudder.Ja egentlig har forklart det meste om hvordan man gjør forskjellige ting. og masse triks til å få ting til å se bedre ut. Legge øyevipper,swaches,produkttesting,stilhistorie,how to's. and so on.

så å komme med den at man ikke finner noe som ikke er nyttig info syns jeg er litt rart.Kanskje du ikke har lest godt nok eller giddet å lete? Og hvis det ikke er tilfellet,så er det at du kan absolutt alt om dette fra før.Ikke vet jeg.men syns det hele var litt merkelig ;)

Er det noe du eller andre syns mangler og ønsker jeg skal skrive om,så er det virkelig ikke verre enn å spørre. Jeg svarer alle :)

Ellers takk til dere som følger bloggen min. kjempekoselig å bli nevnt her,det skal sies !

Endret av Heidila
Gjest Heidie
Skrevet
her får'n sin det var et par kvasse tunger. men heldigvis var de fleste her postive til min blogg da,og takk for det. Jeg kan desverre ikke "please" alle. Alt handler om smak og behag,og bra er det at folk er forskjellige ;) Men jeg kan iallefall det jeg driver med,om jeg kan få si det selv. og jeg syns reslutatet blir veldig bra selv også.Men skjønner at hvis man er kun vant med litt brun nøytral sminke og litt mascara,så blir det meste av sminken min for mye for noen, Sånn er det bare.

Jeg kjenner jeg blir litt provosert da,når jeg ser her at noen sier at ferdigresultatet ikke er no bra, for å være helt ærlig. For jeg VET selv at jeg kan dette,og er flink ;) Men vi får bare være enige om å være uenige,that's it :) jeg har blitt mye flinkere nå enn jeg var for et år siden. Så ti ldere som ikke syns jeg er flink idag,får ta en visit om et år igjen da,for da er jeg sikkert bedre ;)

Ellers takk til dere som følger bloggen min. kjempekoselig å bli nevnt her,det skal sies ! Og gjerne kom med tips på bloggen min omdere føler det er noe som mangler, det er ikke verre enn å spørre :)

Jeg vil bare si at jeg syns du er kjempeflink, og du er en stor inspirasjon når det gjelder makeup :) Du KAN det du driver med, og du gjør det helt fantastisk!

Klem fra meg :)

Gjest Heidila
Skrevet
Jeg vil bare si at jeg syns du er kjempeflink, og du er en stor inspirasjon når det gjelder makeup :) Du KAN det du driver med, og du gjør det helt fantastisk!

Klem fra meg :)

Takk for det Heidi kjempekoselig å høre. og må få si med det samme at jeg syns det er kjempegøy at du har fått deg sminkeblogg. Syns det er spennede å lese andre sminkeblogger ! :)

Skrevet
:duskedame:

for Heidi og Heidi :fnise:

Og Perledrøm! :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest Heidie
Skrevet
:duskedame:

for Heidi og Heidi :fnise:

Hihi, så søtt, og for Marit ;)

Gjest Heidila
Skrevet

haha,så søte dere er!

hura for oss alle jeeej ! ;) hehe

Skrevet

både heidi, heidi og marit - fantastiske blogger!

i tillegg til deres leser jeg hilde christinas blogg, som er helt super. skjønner ikke hvor folk får det fra at hun jukser og bla bla bla. hun er den mest ærlige skjønnhetsbloggeren jeg vet om, så det så.

Skrevet

Bumper denne litt jeg, samtidig som jeg får den på mine innlegg. :popcorn:

Er helt fersk på dette med sminkeblogger, men liker veldig godt både Perledrøm og Heidi*2 sin. :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...