Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg leser følgende:

hildechristina.com - mye gode tips om hud- & sminkeprodukter, diskret makeup-oppskrifter, mye god info om ingredienser, osv

Killer Colours - litt EOTD med oppskrifter ++

Makeup & Beauty (Heidi Larsen) - Blogg om makeup - mest partymakeup. Har en del how-tos, reviews osv. Jeg kan ikke gå med så mye sminke som det, så jeg bruker det mest som inspirasjon og lager mine egne looks. Kjempesøt jente, og har alltid en hyggelig tone i innleggene og kommentarene sine.

Makeup Geek - sminke-howtos og -reviews. Ekstrem sminke også her, men fin til inspirasjon.

Har noen andre i newsfeeden også, men det er disse som skiller seg ut :) Satser på å finne noen andre bra blogger i denne tråden.

ja de er veldig bra blogger

• 1 måned senere...
Skrevet

Begge Heidi'ene sine, Hudpleie og Makeup, HC, www.sminkeblogg.com ++ Er fortsatt på utkikk etter flere! Har laget en selv også om noen er interessert:) Håper det kommer flere etterhvert i denne tråden!

Skrevet
Begge Heidi'ene sine, Hudpleie og Makeup, HC

Disse leser jeg også, i tillegg til Linda Hallberg sin blogg, hun er RÅ! :jepp:

Skrevet

Linda Hallberg er suveren, ja! Også leser jeg Heidi sin, hun gir gode tips om hvor og hvordan kjøpte ting.

Også ble jeg hekta på videoblogger på youtube i det siste, vet ikke om det teller? Brukere lollipop26, maggiealex8380 og stillGLAMORUS blant annet. :)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Spørsmål om moderering kan stilles på ris og ros.

Iah, moderator.

Skrevet

Jeg leser:

-Heidi Larsen

- Hilde Christina

- Heidi Øksendal( Kjempeflink til å svare på kommentarer :) )

- Mallo88.blogg.no

Skrevet

Jeg så det var noen som skrev at de fulgte sminkeblogg.com... og det var en blogg jeg hadde tidligere som jeg fjernet, så jeg bare tenkte jeg skulle si at jeg har startet en ny og bedre sminkeblogg under www.bycelina.com for de som skulle være interessert i å titte innom. :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg kom helt tilfeldig over denne sminkebloggen.. Bloggen ser ut til å være ny, men hun som står bak siden virker såå hyggelig at jeg blir glad inni meg.. Hun følger opp og svarer veldig raskt.. Gir også gratis produktanbefalinger tilpasset ulike hudtyper.. Hun er ikke utdannet hudpleier eller noe da, men hun har testet mye av det som er på markedet, dessuten så har hun ganske god peiling :-D Anbefaler dere på det varmeste å ta en titt.. Hun er åpen for det meste, så det er bare å sende henne en mail eller legge igjen en kommentar hvis dere føler dere mangler noe.. Jeg sendte henne en mail, hun svarte meg nærmest med en gang og la ut innlegget jeg ønsket meg dagen etter!! HELT fantastisk, jeg har funnet meg en favoritt blogger:

yasi.blogg.no

Ps: dette er min mening så langt :-D

Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg kom helt tilfeldig over denne sminkebloggen.. Bloggen ser ut til å være ny, men hun som står bak siden virker såå hyggelig at jeg blir glad inni meg.. Hun følger opp og svarer veldig raskt.. Gir også gratis produktanbefalinger tilpasset ulike hudtyper.. Hun er ikke utdannet hudpleier eller noe da, men hun har testet mye av det som er på markedet, dessuten så har hun ganske god peiling :-D Anbefaler dere på det varmeste å ta en titt.. Hun er åpen for det meste, så det er bare å sende henne en mail eller legge igjen en kommentar hvis dere føler dere mangler noe.. Jeg sendte henne en mail, hun svarte meg nærmest med en gang og la ut innlegget jeg ønsket meg dagen etter!! HELT fantastisk, jeg har funnet meg en favoritt blogger:

yasi.blogg.no

Ps: dette er min mening så langt :-D

Hmmm.. Nå ble jeg nysgjerrig! Det skal sjekkes ut right away ;-)

Skrevet

Hmmm.. Nå ble jeg nysgjerrig! Det skal sjekkes ut right away ;-)

Jaa, si hva du syns da :-D:-D

Skrevet

Jaa, si hva du syns da :-D:-D

Off course.. Første inntrykket var WOW.. Likte at siden er så ryddig, men hun har enda ikke så mange innlegg der i og med at hun er ganske ny.. Absolut en blogg jeg skal følge opp :-D Likte spesielt godt headeren også jeg da.. Hehe.. Helhetsinntrykket er viktig vettu!!

Skrevet

Heidi Øksendal, the one and only! Ellers må Heidi Larsen være den søteste personen i verden!

Skrevet

Heidi Øksendal, the one and only! Ellers må Heidi Larsen være den søteste personen i verden!

Joa, men hun her er ny da ;-) Syns det er fantastisk at hun svarer så fort og er utrolig hyggelig.. Hennes blogg skal utvikle seg til å bli en sminkeblogg.. Snakker ikke om de som har vært med i gamet lenge! De du nevner er jo bra, men hun her skal vel skrive litt om alt, ikke kun sminke ;-) Hver sin smak :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...