Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser følgende:

hildechristina.com - mye gode tips om hud- & sminkeprodukter, diskret makeup-oppskrifter, mye god info om ingredienser, osv

Killer Colours - litt EOTD med oppskrifter ++

Makeup & Beauty (Heidi Larsen) - Blogg om makeup - mest partymakeup. Har en del how-tos, reviews osv. Jeg kan ikke gå med så mye sminke som det, så jeg bruker det mest som inspirasjon og lager mine egne looks. Kjempesøt jente, og har alltid en hyggelig tone i innleggene og kommentarene sine.

Makeup Geek - sminke-howtos og -reviews. Ekstrem sminke også her, men fin til inspirasjon.

Har noen andre i newsfeeden også, men det er disse som skiller seg ut :) Satser på å finne noen andre bra blogger i denne tråden.

Skrevet
Satser på å finne noen andre bra blogger i denne tråden.

Jeg også ;) Er gøy med sminkeblogger :D

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet (endret)

Nå kar jeg funnet et par nye her, som jeg kommer til å følge :)

Endret av lillesky
Skrevet

Jeg drar opp litt :)

Jeg er innom Heidi Larsen, BareLisa, xspakage.com og MissChievous (eller hvordan det skrives). Jeg synes også Heidi Larsen er kjempehyggelig, og er flink til å svare leserne sine. Og hun er dyktig på makeup.

Skrevet (endret)

Men joda, jeg er egentlig interessert i andre blogger og jeg. Finnes det noen sminkeblogger der bloggeren bruker annet enn MAC-sminke? :P

Endret av lillesky
Skrevet (endret)
Men joda, jeg er egentlig interessert i andre blogger og jeg. Finnes det noen sminkeblogger der bloggeren bruker annet enn MAC-sminke? :P

Snart så finnes det hvertfall én mer blogg som ikke bare bruker MAC-sminke :) Jeg holder på å lage blogg, den er klar til nyttår, og jeg skal legge ut masse sminkeidéer med billig sminke som er lett å få tak i :D Gleder meg veldig til å begynne å blogge!

Endret av lillesky
Gjest purpurfargen
Skrevet (endret)

Temptalia leser jeg og hun er veldig flink!

Endret av lillesky
Skrevet
Snart så finnes det hvertfall én mer blogg som ikke bare bruker MAC-sminke :) Jeg holder på å lage blogg, den er klar til nyttår, og jeg skal legge ut masse sminkeidéer med billig sminke som er lett å få tak i :D Gleder meg veldig til å begynne å blogge!

Spennende! Du får rope ut når du er ferdig da, enten lage ny tråd eller dra opp denne tråden som vi dessverre ødela litt for deg...;)

Skrevet

Gleder meg til bloggen til Heidie kommer jeg :) Hvilke produkter kommer du til å bruke?

Annonse
Skrevet
Spennende! Du får rope ut når du er ferdig da, enten lage ny tråd eller dra opp denne tråden som vi dessverre ødela litt for deg...;)

Hehe, det går bra, jeg skal si i fra når den er ferdig ;)

Skrevet
Gleder meg til bloggen til Heidie kommer jeg :) Hvilke produkter kommer du til å bruke?

Sorry for at jeg kommer med 20 poster etterhverandre her, men det ble bare sånn :P

Akkurat nå så eier jeg masse fra NYX, Palletter fra Coastal Scents og loreal HIP av billigsminke, og av mineralsminke så har jeg litt fra Bare Escentuals, Tikei, og Larenim (min favoritt). Har veldig lite fra MAC, også har jeg litt her og der fra andre merker også... Men det kommer nok til å gå mye i den sminka jeg nevner her i begynnelsen :):) Ellers vokser jo sminkesamlinga hele tiden :P

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Jade
Skrevet
Jeg drar opp litt :)

Jeg er innom Heidi Larsen, BareLisa, xspakage.com og MissChievous (eller hvordan det skrives). Jeg synes også Heidi Larsen er kjempehyggelig, og er flink til å svare leserne sine. Og hun er dyktig på makeup.

Har du lenker til disse?

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

- lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...