Gå til innhold

Sminke fra Dior og Chanel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Heisann :)

Lurte på hvilke erfaringer dere har med sminke fra Dior, Chanel og ellers disse dyre merkene!

Tenkte å gå inn for å handle litt fra dem (foundation, øyenskygger). Har sett at mange kjendiser bruker disse merkene, så da må de jo nesten være bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt dior mascara, den dyre til 300 kr pr stykk, den var IKKE bra.. var lovet å være vannfast, men rant ved første tegn til yr, den klumpet og var til gjengjeld vanskelig å vaske helt av. Husker ikke hva den het, dessverre.

Skrevet (endret)

Jeg elsker Chanel! Har både pudder, foundation, rouge, solpudder, concealer, leppepomade, lipgloss, leppestift, øyenskygge, eyeliner og mascara av dette merket. Neglelakkene deres derimot er jeg ikke noe særlig fornøyd med, blir ujevnt og stripete resultat. Hvis det er noen av produktene som skiller seg ekstra positivt ut her må det være eyeliner, pudder og rouge, fantastisk! Hele merket oser av kvalitet, og det merkes både på embalasje og produkt. Kan ikke si nok fint, rett og slett :hjerte:

Dior har jeg også prøvd en del av, men her er jeg ikke like overbevist. Jeg liker neglelakkene herfra, og de har en rouge jeg har sansen for. Men ellers synes jeg produktene er litt oppskrytt, og jeg liker ting fra andre merker betraktelig bedre. Også synes jeg at Dior-produkter lukter sterkt! Litt sånn gammel-dame-lukt. Og det er ikke noe særlig. Og leppeproduktene (lipgloss og leppestift) smaker litt sånn også... Diorshow mascaraen gir veldig bra resultat der og da, men har en tendens til å smitte litt av i løpet av dagen, selv den vannfaste utgaven. Men de har en god øyenbrynspenn da!

Ellers av dyre merker har jeg prøvd det meste, og har både positive og negative erfaringer. Guerlain har et skikkelig bra foundation-pudder. Kanebo har fantastisk mascara. YSL har gode solpudder. Estee Lauder har skikkelig gode lipglosser og øyenskygger. Lancôme har også veldig gode øyenskygger, og de har også en knallgod concealer-penn.

Ser du spesifiserer foundation og øyenskygge. I så fall vil jeg på det varmeste anbefale deg å se på Chanel for foundation, og Lancôme, Chanel eller Estee Lauder for øyenskygge :Nikke:

Endret av Sol&Måne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...