Gjest LonelyAngel Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei, på julaften og nyttår skal jeg ha på meg en nydelig svart knelang kjole. Kjolen bindes rundt nakken og har en del stener og diverse på. Det jeg lurer på er hvilken farge strømpebukse som er finest å ha til? Svart eller hudfarget? Så på bilder på nelly at de brukte mye svart strømpebukse. Men ser ikke det litt rart ut når bena blir svarte og armene er hvite?
Pjukset Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg syns det avhenger av din egen hud om hva som blir finest. Jeg foretrekker hudfarget med mindre jeg har brukt selvbruningskrem - da foretrekker jeg sort.
Gjest Heidie Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Hei, på julaften og nyttår skal jeg ha på meg en nydelig svart knelang kjole. Kjolen bindes rundt nakken og har en del stener og diverse på. Det jeg lurer på er hvilken farge strømpebukse som er finest å ha til? Svart eller hudfarget? Så på bilder på nelly at de brukte mye svart strømpebukse. Men ser ikke det litt rart ut når bena blir svarte og armene er hvite? Nei, jeg syns ikke det ser dumt ut. Du må nesten se selv hva du liker best egentlig. Hvis du har hudfarget strømpebukse blir du jo litt mer lettkledd enn hvis du velger svart. Jeg hadde nok valgt svart fordi jeg har masse blåmerker på leggene Men hvis du har fine legger er det jo bare å kjøre på Men det ser ikke dumt ut med svarte bein og hvite armer. Hadde sett rarere ut å ha svarte armstrømper også :D Hehe :D
Anaconda Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synesn generelt at hudfarget strømpebukse er finest. Unntaket er nettopp anledningen du skal bruke i; jul og nyttår. Jeg synes godt du kan ha hudfarget uansett om du er blek eller ikke - det er jo unaturlig å være så skrekkelig brun midtvinters, så jeg er ikke så veldig tilhenger av tanning.
Gjest dragonfly123 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Hei, på julaften og nyttår skal jeg ha på meg en nydelig svart knelang kjole. Kjolen bindes rundt nakken og har en del stener og diverse på. Det jeg lurer på er hvilken farge strømpebukse som er finest å ha til? Svart eller hudfarget? Så på bilder på nelly at de brukte mye svart strømpebukse. Men ser ikke det litt rart ut når bena blir svarte og armene er hvite? sort er betydelig finere en hudfarget, er jo bare min mening da men hudfarget er liksom litt sånn ''besta look'' Jeg synes svart er mer mystisk og pent:-)
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jeg syns ikke at hudfargetde strømper er sæerlig pent under noen omstendigeter, da er det bedre med bare legger. Men i stedet for svart så kan mørke grå strøpmer være pent til ellers svart antrekk.
Jade Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har du lys kjole, så synes jeg det er penest med hudfarget strømpebukse. Helst en i samme tone som armene og ansiktet ditt. Ellers så liker jeg godt svart strømpebukse. Husk at folk er vant til å se svarte strømpebukser, derfor blir det ikke rart med svarte ben til hudfargede armer. Det blir litt en mer påkledd variant bare. En mellomting av tights og nakne ben. Ville spesielt brukt svart strømpebukse hvis man har ben med stygge blodårer el.l. Endret 3. desember 2009 av Jade
Vera Vinge Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hvis du skal være ordentlig pyntet, syns jeg hudfarget er finest (jeg liker ikke de med tydelig skimmer, men det er vel smak og behag). Om du vil tone antrekket ned og/eller har en veldig kort kjole, ville jeg valgt svart. Men da en litt tett en. Jeg har ikke helt sansen for helt tynne, svarte strømper hvor man ser beina helt tydelig gjennom. Endret 4. desember 2009 av Vera Vinge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå