Gjest millaen82 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 trodde helt sikkert eg var gravid sku hatt mensen på tirsdag... ergo 4 uker og 3-4 dager...tok test men den var negativ..tok den om kvelden etter eg har drukket en del vann...drikker vann pga kvalmen... har mange andre tegn og... forstår ingenting og e kjempe lei meg... gir snart opp....
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 trodde helt sikkert eg var gravid sku hatt mensen på tirsdag... ergo 4 uker og 3-4 dager...tok test men den var negativ..tok den om kvelden etter eg har drukket en del vann...drikker vann pga kvalmen... har mange andre tegn og... forstår ingenting og e kjempe lei meg... gir snart opp.... ingen mens enda..... men noe brunt..... fostår ikke noe... e redd... noen som vet ka det kan være??? pleace...
Gjest millaen82 Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 ingen mens enda..... men noe brunt..... fostår ikke noe... e redd... noen som vet ka det kan være??? pleace... kan eg være gravid alikevel>>??? håper
Gjest millaen82 Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 kan eg være gravid alikevel>>??? håper noen som har hatt det samme eller vet ka det kan være ??? pleace hjelp...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Ta en test da vel.. Noen starter mensen med brunt først.
Saeria Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 du kan være gravid, men behøver ikke. Vet du at du har hatt eggløsning? Husk at noen sykluser er uten eggløsning, og da forsinkes ofte mensen, siden det gule legemet ikke blir dannet som det skal i lutealfasen.
leirbål Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Du kan være gravid, eller mensen kan være forsinket. Den kan være 14 dager forsinket uten at du er/ har vært gravid. Men jeg håper jo på dine vegne.
Gjest millaen82 Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Du kan være gravid, eller mensen kan være forsinket. Den kan være 14 dager forsinket uten at du er/ har vært gravid. Men jeg håper jo på dine vegne. ååå eg håper håper håper.... men e redd og ... for at det kan være noe annet gale..... tenkte og gå te legen i morgen... men hvis eg hadde vært gravid ville det vel vist på testen??? eller e det for tidlig???så usikker og ønsker så høyt at det denne gangen e min tur.....
Neytiri Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Ta en graviditets på morningen når urinen er mest konsentrert! kan være du er det eller kan være du har forsinket mens bare...... Er ikke noe galt med deg uansett om du ikke er gravid.....er jo vanlig innimellom å få forsinkelse påå mensen
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Ta en graviditets på morningen når urinen er mest konsentrert! kan være du er det eller kan være du har forsinket mens bare...... Er ikke noe galt med deg uansett om du ikke er gravid.....er jo vanlig innimellom å få forsinkelse påå mensen hadde bare mensen 2-3 dager... forstår ikke noe.
Pupsilure Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Jeg gikk litt over IKM denne gangen, trodde jeg fikk mensen, blødde litt, men jeg var gravid :rødme:
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Jeg gikk litt over IKM denne gangen, trodde jeg fikk mensen, blødde litt, men jeg var gravid :rødme: så kan være eg e gravid?????
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 så kan være eg e gravid????? ka skal eg gjøre???? forslag???
Pupsilure Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ville tatt en test Det var det jeg gjorde, etter å ha blødd noen dråper, og det ikke kom mer. Tok en test og den hadde svak strek. Tok en CB digital dagen etterpå, og den lyste "pregnant" Lykke til
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ville tatt en test Det var det jeg gjorde, etter å ha blødd noen dråper, og det ikke kom mer. Tok en test og den hadde svak strek. Tok en CB digital dagen etterpå, og den lyste "pregnant" Lykke til blødde mer en et par dråper da
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #16 Skrevet 9. desember 2009 blødde mer en et par dråper da kan eg være det alikevel????
leirbål Skrevet 9. desember 2009 #17 Skrevet 9. desember 2009 Det er kvinner som har hatt "mensen" under hele svangerskapet. Jeg kjenner en. Så ta en test siden du er så usikker.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 SLUTT MED MASET! Vi vet ikke om du er gravid eller ikke. Ta en test, smør deg med tålmodighet, eller dra til legen.
Gjest millaen82 Skrevet 9. desember 2009 #19 Skrevet 9. desember 2009 SLUTT MED MASET! Vi vet ikke om du er gravid eller ikke. Ta en test, smør deg med tålmodighet, eller dra til legen. unnskyld
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #20 Skrevet 9. desember 2009 unnskyld Takk. Det er bare ikke god nettetikette å mase hvert 20. min om man ikke får svar. Om du også prøver å skrive bokmål eller nynorsk, så blir det enklere å lese. Skjønner at du er usikker og har et sterkt ønske om å være gravid, men det hjelper ikke å mase hull i hodet på folk som ikke vet ting noe bedre enn deg. Unnskyld for utbruddet mitt istad. Jeg ble bare veldig provosert. Håper du er gravid, eller blir det snart. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå