Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #41 Del Skrevet 7. september 2003 Det må vel være enhver manns drøm å få smøre voks på et kvinnekjønn, og så få røske til ! Tenke seg så deilig og vondt det må gjøre ! Herlig !!! SADIST!!! ...jeg tror jeg liker deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 #42 Del Skrevet 7. september 2003 Okay... nysgjerrigheten tvinger meg til å spørre; hvor mye koster det "sånn ca" for å bli vokset av en proff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. september 2003 #43 Del Skrevet 7. september 2003 Tror jeg betaler 450,-! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 7. september 2003 #44 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg betaler 300 og da har hun avsatt en halvtime. Trengs det lengre tid, blir det dyrere, men det var kun første gangen det var nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 7. september 2003 #45 Del Skrevet 7. september 2003 Ser noen har vært inne på voksing av pung her. Jeg tenkte også på det mens jeg leste tråden, men har kommet til følgende: Jada, nyvokset pung hadde nok vært digg, men pungen er jo bare en løs skinnfell, og noe sier meg at det ikke er herlich å dra voks av den. Men om noen kan overbevise meg om noe annet, skal jeg holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mach Skrevet 7. september 2003 #46 Del Skrevet 7. september 2003 Bruk Gillette MACH 3 Turbo, den e berdre enn vanlig MACH 3, Den kutter berdre og gir ett glatter resultat. Har brukt begge typen men Turboen gidde det beste resultatet. Og jeg har barbert pungen di siste 5 åren, så det har hvert en liten utvikling på den tiden. Plagges ikke av kløe etter barberingen lenger, gjorde det i ett par månder etter jeg startet, men man blir vel "herdet" etter vært som man barber seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå