Northstar_ Skrevet 25. august 2003 #21 Del Skrevet 25. august 2003 Har hørt at Veet voksen ikke er så bra... at den ikke er behagelig??? :yy: Northy :yy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 25. august 2003 #22 Del Skrevet 25. august 2003 jeg har innmari lyst til å få tatt en brazilian! h******* lei av disse prikkene som alltid kommer. har begynt med hårfjerningskrem nå, men det blir ikke like glatt. tenkte å vokse selv også, men ble litt skremt da det stod på alle de forskjellige typene at de ikke måtte brukes på intime steder er det noen av dere som har fått det gjort andre steder enn i oslo? får meg liksom ikke til å gå til salongene og spørre :oops: det er jo ikke akkurat så vanlig ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 26. august 2003 #23 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg får det gjort hos Jane på Din hud og kroppspleie og betaler 300. Er veldig fornøyd med henne og anbefaler henne gjerne. Var faktisk og vokset i kveld og sitter her litt sår, men såre fornøyd nå. Skal ut og reise i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monica H. Skrevet 27. august 2003 #24 Del Skrevet 27. august 2003 Blæh, dumme jenter, at dere gidder...Bruk strømpinsett eller laser så BLIR det borte lenge...Ikke gjør det vondt og ingen fare for å skjære seg i fitta eller gå sår i mange dager. Voksing er jo "rape", kan like gjerne helle på tennveske og brenne hybelkaninen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 27. august 2003 #25 Del Skrevet 27. august 2003 Det var da voldsomt.... og så saklig! Laser koster. Smerteterskelen er veldig individuell, og for noen av oss så er faktisk voksing et helt greit alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #26 Del Skrevet 27. august 2003 Strømpinsett??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. august 2003 #27 Del Skrevet 27. august 2003 Blæh, dumme jenter, at dere gidder...Bruk strømpinsett eller laser så BLIR det borte lenge...Ikke gjør det vondt og ingen fare for å skjære seg i fi### eller gå sår i mange dager. Pris? Kan du anbefale noen som utfører slike tjenester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monica H. Skrevet 28. august 2003 #28 Del Skrevet 28. august 2003 Kan jo søke på google.com etter hårfjerning med laser hehe står ikke hva de tar for intim men de gjør det mange plasser http://privatklinikk.com/PrisLaser.htm fant ikke sånn pinsett med strømpuls nå men jeg har en og den funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 28. august 2003 #29 Del Skrevet 28. august 2003 He he he, min første reaksjon da jeg leste om brasiliansk voksing (her inne på KG faktisk), var: "De må jo være splitter pine gale!!!" :o Men, så søkte jeg litt på det og leste en del om det, og etter å ha latt tanken modne en goood stund i hodet, og dagdrømmt om å slippe høvel, nupper, sår og skjeggbust både her og der, så bestillte jeg time jeg og. Nå går jeg fast 1 gang i mnd, og angrer overhodet ikke på at jeg prøvde. Ja visst, det er vondt, men ikke så vondt som man faktisk tror. Første gang er desidert værst, etter hvert får man jo mye mindre hår der rett og slett. Jeg bruker og hun som ble nevnt før her, Jane i Din hud og Kroppsleie i Oslo, og er meget fornøyd med henne. Hun er profesjonell slik at det ikke føles pinlig i det hele tatt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 28. august 2003 #30 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg vokser selv av og til, og det er ikke så ille. Men hvorfor må det vokse ut igjen?!?? Tror jeg ville følt meg ubekvem med å få noen andre til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #31 Del Skrevet 1. september 2003 Det må vel være enhver manns drøm å få smøre voks på et kvinnekjønn, og så få røske til ! Tenke seg så deilig og vondt det må gjøre ! Herlig !!! Dere jenter er snille med oss menn ! Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #32 Del Skrevet 4. september 2003 synes det er forferdilig dumt og tragisk att man på liv og død skal fjerne dette fine naturlige håret. snufs snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #33 Del Skrevet 4. september 2003 kvinner skal bare ha hår på hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. september 2003 #34 Del Skrevet 4. september 2003 Har fått kjæresten til å røske av bush'en på meg. Ikke sexy. Men det funker som bare rakkern. Bruker Veet og det blir så fiiint. Greien er at jeg pleier å ligge og drikke sjampis mens han holder på, så det blir ganske morsomt til slutt. Himmel, alt jeg forteller her på KG..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. september 2003 #35 Del Skrevet 7. september 2003 Tror jeg ville følt meg ubekvem med å få noen andre til å gjøre det. Det er da ikke mer ubekvemt enn å gå til gynekolog? De gjør jo bare jobben sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #36 Del Skrevet 7. september 2003 kvinner skal bare ha hår på hodet.. ...hvorfor skal de ha hår på hodet? Hva er grunnen til at det er viktig der, og ikke på resten av kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. september 2003 #37 Del Skrevet 7. september 2003 ...hvorfor skal de ha hår på hodet? Hva er grunnen til at det er viktig der, og ikke på resten av kroppen? syns det er pent! sånn er det bare.. vet det høres rart ut men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. september 2003 #38 Del Skrevet 7. september 2003 Når kan vi jenter være like pushy på gutta m.h.t. intimbarbering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. september 2003 #39 Del Skrevet 7. september 2003 jeg har gjort det før da følte meg litt rar.. og gikk å klødde på pikken hele dagen.. sexy det :blunke: men jeg kan gjøre det hvis dama vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. september 2003 #40 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har spurt om å få vokse hans pung. Da blir han hvit i ansiktet, krymper seg sammen og begynner å snakke om blodutredelser, hvordan huden smeller tilbake på sensitive deler uanpokkersett hvor flink man er til å strekke huden før man river av, hvordan enkelte kroppsedeler ganske enkelt ikke tåler smerte og blir kjempehovne etterpå og Ibux i kremform hjelper slett ikke ett sekund engang. Pyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå