Gjest Usikker... Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 Hei... Det er nok mange linker her inne om hvorvidt man skal foreta intimbarbering eller ei. Men saken her er at jeg har bestemt meg for å bli ganske så hårløs nedentil. Spørsmålet mitt er kort og godt: Hva er beste måte å fjerne det på nedentil? Hva er det som er effektivt, men som samtidig ikke gir rød og irritert hud i dagevis etterpå? Kanskje et dumt spm synes mange, men for meg er det et ganske viktig spm akkurat nå da. Hilsen lille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Det letteste er kanskje å søke etter liknenede tåder før. Jeg selv foretrekker høvel i dusjen. husker man å barbere riktig (med og ikke mot hårets vekst vei, så blir det ikke så nuppete.) Det blir i alle fall bra i lengden!!! :blunke: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Voksing er det mest effektive, men du er litt rød og sår en dag eller to etterpå. Deretter er det imidlertid problemfritt i ukesvis. Anbefaler også å søke fram gamle tråder i forumet. Det finnes massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 Voksing er det mest effektive, men du er litt rød og sår en dag eller to etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Det er ikke så populært nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Voksing er det mest effektive, men du er litt rød og sår en dag eller to etterpå. Deretter er det imidlertid problemfritt i ukesvis. Anbefaler også å søke fram gamle tråder i forumet. Det finnes massevis! voks? Er ikke det no helt forgrønnjævlig vondt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 Ikke godt nei, men ikke slik at tårene spratt (var for opptatt av å ikke bite tunga av meg første gangen...). Verst første gangen, når du har gjort den noen ganger går det helt greit. Men jeg får det gjort i salong og kunne aldri tenkt meg å prøve selv en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 I salong? :o Du tar bare bikinilinjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Zirine: Jeg så på supermodellprogammet på tv3, og der måtte alle vokses. De lå på ryggen, med knærne trukket opp, så man fikk tatt alt... Og de lå med et ben utstrukket, og ett ut trukket til siden så damen kom til med voks innenfor trusa.Hjelper ikke mye at man har en liten truse på da. Nei, aldri i livet om jeg skal vokses der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #10 Del Skrevet 24. august 2003 HVA?? Nå ser jeg ikke på meg selv som spesielt prippen, men DER går faen meg grensa. Skal jeg vokses der, så får sambis gjøre det ass. Si meg jenter - er det virkelig noen her som vokser Gunda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #11 Del Skrevet 24. august 2003 HVA?? Nå ser jeg ikke på meg selv som spesielt prippen, men DER går faen meg grensa. Skal jeg vokses der, så får sambis gjøre det ass. Si meg jenter - er det virkelig noen her som vokser Gunda?? Nå skal du være glad ikke Minnie er her, da hade du fått så peppern gror (forhåpnetiligvis ikke der, det hadde du nok måttet gjøre noe med...) Men ja, det virker som MANMGE her gjør det. Jeg kjenner ingen irl, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 24. august 2003 #12 Del Skrevet 24. august 2003 Bruker høvel eller hårfjerningskrem og smører med Brulidin etterpå (sårsalve du får kjøpt på apoteket) og får ingen nupper eller irritert hud. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #13 Del Skrevet 24. august 2003 HVA?? Nå ser jeg ikke på meg selv som spesielt prippen, men DER går faen meg grensa. Skal jeg vokses der, så får sambis gjøre det ass. Si meg jenter - er det virkelig noen her som vokser Gunda?? Nå må jeg først av alt få frem at jeg aldri har vokset verken Gunda eller andre damer, men ja, rundt en gang i måneden går jeg til en hyggelig dame som skravler i vei mens hun smører voks på mitt aller helligste og røsker i vei. Tar alt utenom en liten landingsstripe foran. Etter å ha prøvd alt som finnes av barberingsteknikker uten å helt klare å unngå disse j... røde prikkene, bet jeg i gresset (eller strengt tatt var det vel underarmen...) for et års tid siden og fikk gjort min første brazilian. Vondt så det holdt, men utholdelig. Og mindre vondt etter hvert som en har gjort det noen ganger. Ang blyghet og det å ligge noe utsatt til, så synes jeg egentlig det er verre å ligge til utstilling hos gynekologen. Og ikke minst, dette gjør jeg jo for egen fornøyelses skyld (etterpå, ikke mens røskingen pågår!). Og hun som vokser meg er så proff på dette at jeg tenker mindre og mindre over den biten. Ikke ligger jeg i fullt skrev med begge beina heller, ettersom hun vokser et lite område om gangen. Jeg har ingen mening om hva andre bør gjøre eller ikke, men for meg er dette en ok løsning. Sår og rød en dag eller to etterpå og så slipper jeg å tenke på det på ukesvis. Slik kan en pragmatiker med noenlunde høy smerteterskel tåle. Og Zirine, jeg tror jeg hadde vært mer enn skeptisk til å slippe til andre enn proffer akkurat her. Heller glemme blygselen og få det gjort ordentlig enn å risikere mye mer smerte, blåmerker, betente hårsekker ved å la sambiss gjøre det. Det er ikke like enkelt som å vokse leggene, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. august 2003 #14 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg prøvde å vokse litt på meg selv for ikke så lenge siden, og det var helt ok. Bare litt vondt. Brukte Veet varmvoks. Jeg synes den er best. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #15 Del Skrevet 24. august 2003 Liten Jeg leser hva du skriver, men tror jeg trenger litt tid på å fordøye den der - å la fremmede damer få lov til å utføre smertefulle handlinger på Gunda. Hmm .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. august 2003 #16 Del Skrevet 24. august 2003 Smerten syns jeg overdrives veldig når d er snakk om Brazilian, og sårheten er borte neste dag, og man er fit for fight igjen! Ihvertfall på meg! Du kan IKKE ha på deg truse når du skal vokses, ihvertfall ikke hvis du skal ta alt! Og du må ikke være sjenert, men damen som gjør dette er 100% proff (bør ihvertfall være d, fikk tilbakemelding fra en bruker her som hadde dårlig erfaring fra en salong, men hun jeg bruker kan jeg anbefale på d varmeste) og gjør dette mange ganger hver eneste dag! D holder ganske lenge, og etterveksten er helt myk, ikke disse stive skjeggstubbene som materialiserer seg allerede dagen etter en barbering m Lady-shaver'n! Synd å si d, men har nesten blitt avhengig. Nå vurderer t o m sambis å gå dit å vokse seg. Hadde jeg aldri trodd, men han har også funnet ut at han liker glattbarbert pung, og vil nå gjerne ha den vokset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #17 Del Skrevet 24. august 2003 Zirine, For å følge et kjent prinsipp fra min tid i hvit frakk: Det var bedre at ungene forbandt skrekken med meg enn med sin kjære, hysteriske mor. Ergo hadde kanskje Gunda satt pris på å forbinde skrekken med andre enn Sambiss? Eventuelt så kan jo Gunda få lov til å gjøre akkurat som hun vil. Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #18 Del Skrevet 24. august 2003 Du er rå til å argumentere i dag, kan jeg se Nei, dette må jeg sove på ass. Hva mer er det dere gjør, som jeg ikke har hørt om??? :rystet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #19 Del Skrevet 24. august 2003 Du er rå til å argumentere i dag' date=' kan jeg se [/quote'] Vant med å få det som jeg vil ja Men Gunda gjør som sagt akkurat som hun vil! Tror ikke du tåler meg i dag, så sov i den undrende forvirringens klamme svøp du... Liten - ulv i fårete nonnedrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 25. august 2003 #20 Del Skrevet 25. august 2003 En maken tråd ble flyttet til velvære for en stund siden. Du kan jo se der også? (Og hvor er nå den inkonsekvente moderatoren hen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå