Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 Har vært singel i et år og hatt sex noen få ganger siden det, to var type one night stand og en var en flørt hvor jeg hadde sex tre ganger. Men nå har jeg ingenting på gang og har innsett at det ikke gir meg noe å ha sex for å ha sex, må tenne på personen for å ha utbytte av det og blir alt for fort involvert hvis jeg har sex med noen jeg tenner på og liker så det å skaffe seg en knullekompis er utelukket. Ikke for det at jeg syns det virker så lett heler... Er en helt normal oppegående jente, over gjennomsnittet pen men lei av å dra på byen og prøve å treffe noen der. Noen andre som føler det sånn?? Hva pokker gjør man?? Jeg ønsker meg en kjæreste, men innser at det kan ta tid så i mellomtiden...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gJEST_* Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Har vært singel i et år og hatt sex noen få ganger siden det, to var type one night stand og en var en flørt hvor jeg hadde sex tre ganger. Men nå har jeg ingenting på gang og har innsett at det ikke gir meg noe å ha sex for å ha sex, må tenne på personen for å ha utbytte av det og blir alt for fort involvert hvis jeg har sex med noen jeg tenner på og liker så det å skaffe seg en knullekompis er utelukket. Ikke for det at jeg syns det virker så lett heler... Er en helt normal oppegående jente, over gjennomsnittet pen men lei av å dra på byen og prøve å treffe noen der. Noen andre som føler det sånn?? Hva pokker gjør man?? Jeg ønsker meg en kjæreste, men innser at det kan ta tid så i mellomtiden...??? Dersom du hadde sagt du var en eldre mann istedet for en ung jente hadde jeg oppmuntret til svar. Du forestiller deg. Skam deg!! Vi er voksne personer her inne også.Vi prøver å rettlede unge personer. Fraber oss slike svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vivi_* Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Dersom du hadde sagt du var en eldre mann istedet for en ung jente hadde jeg oppmuntret til svar. Du forestiller deg. Skam deg!! Vi er voksne personer her inne også.Vi prøver å rettlede unge personer. Fraber oss slike svar Hæ? :klø: Ts, fungerte det med flørten, da? Er selv litt som deg. Har funnet ut at om det er en fyr jeg kan flørte med, bry meg om og som bryr seg og flørter tilbake, fungerer det fint, selv om det ikke blir forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 28. november 2009 #4 Del Skrevet 28. november 2009 Ehh...skjønnte ikke det første svaret helt.. Er en 28 år gammel jente og innlegget var ment oppriktig. Flørten jeg hadde var noe jeg trodde var begynnelsen av et forhold men det ble desverre ikke noe av og dermed avsluttet. Føler meg nesten litt teit her nå, men tenkte kanskje andre single kunne relatere seg til dette. Er på ingen måte lett på tråden, og ønsker ikke å sjekke opp en tilfeldig gutt på byen for sex, begge de jeg hadde ons med var personer jeg hadde truffet før og til han ene kjente jeg veldig godt men ikke aktuelt med forhold. Saken er vel at jeg etter et langvarig forhold ikke tenkte på sex som en nødvendighet i den forstand, da ble det gjerne 2 ganger i uka og det var bra, men heller partner som var mest ivrig, men nå har jeg begynt å savne det så sinnsykt og det trodde jeg egentlig ikke jeg vile gjøre. Er vel egntlig kos og kroppskontakt jeg savner men selvsakt også sex. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal skamme meg og hvorfor jeg forestiller meg??? KG er vel for voksne mennesker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Del Skrevet 28. november 2009 Selvsagt har du ingenting å skamme deg over. Det første svaret du fikk gir vel ikke mening til andre enn den som skrev det. Det er fullt forståelig at du savner et annet menneske å være nær, det er vel noe alle ønsker. Det er vel ikke så mange råd å gi deg, bortsett fra at du aktivt må gå inn for å oppsøke settinger der du kan møte noen. Plutselig møter du noen du liker godt, og som liker deg, inntil da får du bare tenke på at "den som venter på noe godt - -"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #6 Del Skrevet 28. november 2009 Dersom du hadde sagt du var en eldre mann istedet for en ung jente hadde jeg oppmuntret til svar. Du forestiller deg. Skam deg!! Vi er voksne personer her inne også.Vi prøver å rettlede unge personer. Fraber oss slike svar OK, dette er skikkelig vanskelig å dekode, men jeg tror gJEST prøver å si at: kun eldre menn har rett til å skrive om denne typen sex-ønsker. H*n mener også at du burde skamme deg, fordi du "forestiller" deg hvordan det ville vært å tilfredsstille behovene dine. gJEST mener også at voksne personer som skriver her ikke skal skrive om sex-livet sitt, fordi det er dårlig innflytelse på de unge leserne her inne. gJEST vil derfor ikke svare på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. november 2009 #7 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ehh...skjønnte ikke det første svaret helt.. Er en 28 år gammel jente og innlegget var ment oppriktig. Flørten jeg hadde var noe jeg trodde var begynnelsen av et forhold men det ble desverre ikke noe av og dermed avsluttet. Føler meg nesten litt teit her nå, men tenkte kanskje andre single kunne relatere seg til dette. Er på ingen måte lett på tråden, og ønsker ikke å sjekke opp en tilfeldig gutt på byen for sex, begge de jeg hadde ons med var personer jeg hadde truffet før og til han ene kjente jeg veldig godt men ikke aktuelt med forhold. Saken er vel at jeg etter et langvarig forhold ikke tenkte på sex som en nødvendighet i den forstand, da ble det gjerne 2 ganger i uka og det var bra, men heller partner som var mest ivrig, men nå har jeg begynt å savne det så sinnsykt og det trodde jeg egentlig ikke jeg vile gjøre. Er vel egntlig kos og kroppskontakt jeg savner men selvsakt også sex. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal skamme meg og hvorfor jeg forestiller meg??? KG er vel for voksne mennesker?? Skjønte ikke greia med det første svaret der jeg heller. Ingen skam og forestilling sånn jeg opplever det Jeg var singel i mange år med diverse "affairs" som jeg kaller det. Dvs før man har et ordentlig forhold, men er på dater'n liksom. Det fungerte heller dårlig for meg. Ble alt for mye forventninger og følelser rundt hva som "kunne bli". Det som derimot fungerte ganske bra var en pule-kompis. Det starta som en slags date det også - men han var 100 % direkte og tydelig på hva han ville og ikke ville, og da ble det lettere for meg å forholde meg til det. Og vi hadde fabelaktig sex jevnlig i 2 år faktisk. (Møttes kanskje 1 gang mnd +-). Ja, jeg hadde litt "crush" på han innimellom, men alternativet "no sex at all" var liksom ikke så attraktivt Endret 28. november 2009 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 28. november 2009 #8 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor ikke knullekompis? Han fyren du kjente godt og hadde et ONS med men ikke vil ha forhold med, hva med å kontakte han igjen og spør om han vil pule? Sex er absolutt best i forhold og det kan føles feil og lite givende å ha sex med "tilfeldige" etter man har elsket. Men det handler litt om sin egen innstilling. Man kan få mye ut av et knullekompisforhold, men det er noe annet enn man får fra et kjæresteforhold og det er viktig å skille de to tingene for å virkelig klare å nyte førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 28. november 2009 #9 Del Skrevet 28. november 2009 Ha sex med en jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #10 Del Skrevet 28. november 2009 Har vært singel i et år og hatt sex noen få ganger siden det, to var type one night stand og en var en flørt hvor jeg hadde sex tre ganger. Men nå har jeg ingenting på gang og har innsett at det ikke gir meg noe å ha sex for å ha sex, må tenne på personen for å ha utbytte av det og blir alt for fort involvert hvis jeg har sex med noen jeg tenner på og liker så det å skaffe seg en knullekompis er utelukket. Ikke for det at jeg syns det virker så lett heler... Er en helt normal oppegående jente, over gjennomsnittet pen men lei av å dra på byen og prøve å treffe noen der. Noen andre som føler det sånn?? Hva pokker gjør man?? Jeg ønsker meg en kjæreste, men innser at det kan ta tid så i mellomtiden...??? Ha ONS, finn en mann på jobben som kun vil ha sex, nok av slike på nettet også. Ikke vanskelig å finne menn som ikke vil gifte seg men som bare vil ha sex, det kryr av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikketekoffert Skrevet 29. november 2009 #11 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg vet akkurat hva du mener, TS! Har det ganske likt selv. For ca et år siden gikk jeg ut av et forhold som nesten hadde vart i tre år. Jeg trodde ikke jeg skulle savne sex så mye som jeg har gjort. Siden jeg ble singel har jeg hatt et ONS, og så hadde jeg sex med en kompis et par ganger.. Men ONS var ikke min greie fant jeg fort ut, og kompisen min endte opp med å såre meg, så det vennskapet gikk rett til He***te, for å si det sånn.. Uansett. nå sitter jeg her da, og vil ha en kjæreste, men hva skal jeg gjøre i mellomtiden? Det har vært aaaalt for lenge siden forrige gang jeg hadde sex i allefall.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå