Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 heisann!! jeg og kjæresten har det kjempeflott sammen! og har ofte sex.. men jeg er helt fersk i forhold, og han er også min første.. dvs at jeg har null erfaring i dette området! derfor ender vi ofte opp i misjonæren, jeg er redd for og prøve nye ting.. og ofte når vi skal kose oss vil han draaa utav meg hva det er jeg vil gjøre- noe jeg tror er fordi det tenner ham.. jeg blir flau (som om jeg var 14 igjen - så tåpelig!) og sliter med og sette ord på hva jeg vil! men jeg vil så gjerne! vil kunne kaste alle hemninger! jeg tror , at årsaken er min overvekt.. jeg føler ikke at jeg får ''lov'' til og si sånne ting fordi jeg ikke tenner ham uansett (ja jeg er en person som overanalyserer ALT!) sliter med og bli tent selv, og sliter også med og få orgasme.. han stakkar, gjør alt riktig..mens jeg gjemmer meg i meg selv! tror d hadde hjulpet om jeg følte meg nydelig og slank, og kunne kle meg opp i sexy klær og liksom vært med på og skape stemningen! forspillet er jo liksom en del av akten, mens jeg bare føler meg tåpelig.. hva skal jeg gjøre? hvordan bør jeg tenke? føler at jeg må bli tynn før jeg kan føle meg attraktiv, men sånn kan det jo ikke være.. han liker meg jo som jeg er, så der er ikke heller problemet.. oppgitt..
Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 ser at denne kan ha havnet i feil forum! beklager den! ''bytter forum''
Grant Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Han er sammen med deg og har sex med deg fordi han liker deg og tenner på deg! Du er drømmedama hans. Problemet ditt er ikke kroppen din, men selvbildet ditt. Du skal ikke bli tynn. Du skal bare være den du er, det er jo den du er nå som han er sammen med! Hvis du vil bli en enda bedre drømmedame, må du oppføre deg som en! Test ut sexy klær og prøv det du har lyst til i senga! Du trenger jo ikke prøve alt på en gang, men litt og litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå