Gå til innhold

Et lite koselig tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble gift, så laget vi (jeg) en gjestebok, hvor gjestene kunne skrive en hilsen i. Selvom ikke alle skrev, så er det utrolig koselig og ha og se i.

Her har jeg og limt inn alle kortene vi fikk, og vedsiden av har jeg skrevet hva vi fikk av vedkommende.

Det er jo så utrolig mange flotte kort som ikke fortjener og stues ned i en skuff!!

Til sist har jeg limt inn sangene fra sangheftet, slik at vi kan se på disse og småsnufse litt (litt til).

Bare et lite tips til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på lista mi, har stått der en stund....

En utrolig koselig ting å ha etterpå, ja....

Skrevet
Da jeg ble gift, så laget vi (jeg) en gjestebok, hvor gjestene kunne skrive en hilsen i. Bare et lite tips til dere!

Flotters!! Kjempegod idè altså!! Lå boken klar til å bli skrevet i når gjestene ankom festlokalet da ?! ...eller....?! Hvordan type bok var det?! Jeg mener, å legge frem en "norsk skriveblokk med rygg"...eller vel ikke HEELT sånn "the wedding spirit"l..?! ;)

Skrevet

Vi fikk en slik bok av min venninne som giftet seg ett år før vi giftet oss. Men vi glemte den :-(

Imidlertid ordnet Toastmasteren dette for oss. Han hadde med seg ei blokk med masse små papirlapper. Den gikk rundt bordet mens vi ventet på 2. hovedrett. Alle skrev en hilsen eller to. De har nå egen plass i en vase. Vi kan ikke ha de i ramme, da flere har skrevet på begge sider.

Forresten, alle lappene var tullet inn i Tvistpapir, da en Tvistpose fulgte med papirlappene...

Skrevet

Flotters!! Kjempegod idè altså!! Lå boken klar til å bli skrevet i når gjestene ankom festlokalet da ?! ...eller....?! Hvordan type bok var det?! Jeg mener, å legge frem en "norsk skriveblokk med rygg"...eller vel ikke HEELT sånn "the wedding spirit"l..?! ;)

Vi la boken klar på et bord med en penn, og ba også toastmasteren opplyse om dette. Hvem som tok den med? Nei, det husker jeg ikke! Mamma, tro?

Boka er egentlig et fotoalbum! Hadde nemlig kjøpt dette albumet, helt til jeg en dag i byen falt for et annet nyydelig album, og bare måtte ha dette.

Så da ble fotoalbum No. 1 til gjestebok istedet for.....

Skrevet
Boka er egentlig et fotoalbum! Hadde nemlig kjøpt dette albumet, helt til jeg en dag i byen falt for et annet nyydelig album, og bare måtte ha dette.

Så da ble fotoalbum No. 1 til gjestebok istedet for.....

Ah...ja det var jo en lur ide. Så kan man jo også sette inn bilder og dess like akkurat som dere gjorde!! DENNE ideen skal jeg legge på minne - - :)

Scorpina

Skrevet

Vi skal ha en sånn gjestebok. Vi kjøper også en polaroid kamera, engangskamera, så gjestene kan ta bilder av hverandre med en gang de har skrevet hilsen og lime de inn ved siden av :)

Må bare få tak i polaroidkamera først....

Skrevet
Vi skal ha en sånn gjestebok. Vi kjøper også en polaroid kamera, engangskamera, så gjestene kan ta bilder av hverandre med en gang de har skrevet hilsen og lime de inn ved siden av :)

Kjempegod ide! Jeg har polaroidkamera. Tenkte på det samme med digitalkamera (noen må ta bildene for gjesene) og skrive ut med en gang, men det blir fort mye styr. Dessuten er det gøyere når gjestene kan gjøre det selv. Takk for tipset!

Skrevet

På "Ordninge og reda" har de fine album med hjerte på fremsiden i både hvit og rødt. Ryggen er satt sammen av spiral, dette gjør at det er lettere å bla i de :lol:

Skrevet

Vår toastmaster hadde ordnet en slik bok til oss, og hennes samboer sørget for at alle gjestene skrev i den. Kjempekoselig! Nå etterpå har jeg skrevet opp lenger bak i boka hva vi fikk av alle...

Ett vennepar av oss giftet seg før i sommer. Da hadde den ene mammaen kjøpt inn ett album som hun gikk rundt og fikk alle til å skrive hilsner i, hvert par skrev på en side, og noen venner skrev alene/sammen med andre i "gjengen". Så tok moren bilder av alle gjestene parvis (de som hadde skrevet på samme side), og limte dette inn i albumet når bildene var fremkalt. Ble kjempeflott!

Skrevet

Åh-det hadde jeg glemt, takk for tipset. Vi tenkte å skrive det på et fint ark og legge det i ei flaske (som en flaskepost) eller få de til å skrive på et kjevle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...