Gå til innhold

........... på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver noen ........... på facebook-wallen sin? Har sett dette flere ganger. Betyr det noe, eller er de bare desperate etter komme opp få forsiden hos andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kanskje for å fjerne det som allerede står på statusen? Alle er ikke desperate selvom man gjør noe som andre ikke forstår ;)

Skrevet

Hvis man skal fjerne det som står på statusen er det jo bare å slette den! Trenger jo ikke skrive ........

Skrevet

men man kan også skrive "......"

Ser ikke problemet med å henge seg opp i det og lure på om folk er desperate etter oppmerksomhet fordi de gjør det.

Skrevet
men man kan også skrive "......"

Ser ikke problemet med å henge seg opp i det og lure på om folk er desperate etter oppmerksomhet fordi de gjør det.

Men de som skriver ..... har ikke slettet tekst, de har bare lagt til et ..... av en eller annen grunn.

Skrevet

Kanskje fordi det bare gjør det.

Ofte jeg skriver noe etterfulgt av av "....." uten noen spesiell grunn.

Om det du lurer på om personen mener noe mer rundt det, så må man jo evnt spørre den personen.

Skrevet
Kanskje fordi det bare gjør det.

Ofte jeg skriver noe etterfulgt av av "....." uten noen spesiell grunn.

Ja, men da skriver du jo nettopp "noe" først, du logger ikke bare inn og skriver .........

Men du har vel rett, eneste måten å finne ut av det på er kanskje å spørre. Jeg ville bare sjekke her inne først om dette er en eller annen kode jeg burde forstått :)

Skrevet
Hvis man skal fjerne det som står på statusen er det jo bare å slette den! Trenger jo ikke skrive ........

Ikke alltid, faktisk. Jeg opplever av og til at teksten på statusen legger seg over den "tøm" greia som sletter statuskommentaren. Jeg pleier løse problemet med å bare skrive et punktum som ny status og så slette det etterpå.

Skrevet

I mine yngre dager skrev jeg ........... de gangene jeg ikke hadde noe vettug og si, eller hvis jeg var irritert/frustrert.

Skrevet
I mine yngre dager skrev jeg ........... de gangene jeg ikke hadde noe vettug og si, eller hvis jeg var irritert/frustrert.

Hvorfor lot du ikke bare være å skrive noe, da? Forresten er de på min liste som skriver ....... av de aller mest aktive på facebook, den typen som skriver innlegg av typen "spiser middag" eller "ser på tv". Så en annen teori er vel at de rett og slett er redd folk skal tro de er døde hvis de ikke skriver noe en dag :ler:

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg bruker .......... hvis personen før meg i en chat sier noe idiotisk, for å illustrere at det ikke er nødvendig å kommentere sitatet.

Jeg ser ikke poenget hvis folk skriver ............ som statusen sin. Kanskje for å få folk til å spørre hva som skjer?

Facebook er ut uansett :filer:

Skrevet (endret)

Når folk skriver "......" tolker jeg det som oftest som de er sure, irriterte eller lei seg, og dermed vil ha litt oppmerksomhet på facebook av typen kommentarer "Åå hva er galt, vennen?" :)

Endret av dalieo
Skrevet
Når folk skriver "......" tolker jeg det som oftest som de er sure, irriterte eller lei seg, og dermed vil ha litt oppmerksomhet på facebook av typen kommentarer "Åå hva er galt, vennen?" :)

Jepp. Samme her.

"......" gjer meg gjerne nysgjerrig, men av prinsipp så spør eg aldri kvifor dei skriv det. Sit berre og håpar nokon andre skal gjere det, så eg kan snoke :fnise:

Skrevet

Man kan faktisk bare ha tre prikker etter en setning. Så uendelig antall prikker (eller bare to!) er utrolig irriterende. Så det så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...