Gå til innhold

En billigere ansiktsskrubb?

Gjest -Gjest-

Anbefalte innlegg

Jeg bruker vanligvis Dermalogica Daily Microfoliant, men har dårlig råd for tiden, så er det noen som har tips om en billigere, men god, ansiktsskrubb? Helst for litt ømfintlig hud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av billige skrubber liker jeg veldig godt St. Ives apricot scrub. Denne fås kjøpt på Vita i alle fall, og koster 69 kr. Mener den finnes i forskjellig "styrke" også, en for sensitiv hud, en for normal, og en for uren hud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage selv med mandelolje og salt. Sukker går også an, men da blir den mye mildere. Helt naturlige ingredienser og grei å ha imellom de dyre peelingene. Jeg bruker Dermalogicas Skin Prep Scrub men rispeelingen (Daily microfoliant) syns jeg er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt fråråda nokon med sensitiv hud å bruka heimelaga peeling med saltkorn/sukkerkorn i ansiktet. Det blir for grovt, korna lagar små sår/rifter i ansiktshuden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt fråråda nokon med sensitiv hud å bruka heimelaga peeling med saltkorn/sukkerkorn i ansiktet. Det blir for grovt, korna lagar små sår/rifter i ansiktshuden.

Sukker lage rifter i huden? Da har jeg hørt det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis Dermalogica Daily Microfoliant, men har dårlig råd for tiden, så er det noen som har tips om en billigere, men god, ansiktsskrubb? Helst for litt ømfintlig hud. :)

Hvis du kjøper den på nettet er den ikke så dyr, rundt 40 dollar inkludert frakt :) Jeg vil ikke anbefale en med sensitiv hud å lage en selv hvertfall. Syntes den du bruker er fantastisk god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke at hun har ømfintlig hud. Så da er saltsrkubben utelukka. Sukker er mye mildere og kan fortsatt brukes. Men ikke peel for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til St. Ives Invigorating Apricot Scrub (for alle hudtyper). Den er ikke så veldig dyr heller, jeg pleier å kjøpe den på Vita. Her hvor jeg bor koster den 59,50. Men nå bor jeg i en liten by også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Oda_*

Jeg har fått nydelig hud etter at jeg gikk over til Nuxe-produktene som de har begynt å selge hos Esthetique.

Nuxe står for naturlig luksus og produktene er bare rett og slett nydelige. De har bla en nydelig ansiktspeeling som er deilig og rimelig ... skulle nesten ikke tro det var mulig, men det er helt slutt på dyre hudprodukter for mitt vedkommende.

Jeg har følgende produkter i Nuxe:

1. Ansiktsvask (et deilig skum som jeg bruker til vask både morgen og kveld)

2. Ansiktsvann (laget av roser - brukes morgen og kveld)

3. Peeling til ansikt (2-3 ganger i uken)

4. Ansiktsmaske (bruker jeg etter hver gang jeg peeler huden)

5. Øyekrem (deilig anti-rynkekrem)

6. Ansiktskrem (den beste fuktighetskremen jeg noensinne har brukt)

Serien er skapt av en farmasøyt, og her er link til mer informasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...