Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld var jeg ute med en venninne av meg, jeg ser at hun har veldig lite hår på armene, og kommenterer dette. hun svarer at det er det siste som er in nå, å shave bort håret. Jeg så på mine egne armer, jeg har ikke spesielt mye hår der, helt vanlig bare. Men kunne ikke tenke meg styret med å barbere det bort heller, kunne du?

Hvor ofte barberer du da i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hjelpes! Det siste jeg vil er å ha hårstubber på armene. Som om ikke legger, lår, armhuler, bikinilinje og ansikt er nok å forlange at skal være hårfritt fra før?

Skrevet
Nei hjelpes! Det siste jeg vil er å ha hårstubber på armene. Som om ikke legger, lår, armhuler, bikinilinje og ansikt er nok å forlange at skal være hårfritt fra før?

Ja, ikke sant? Jeg syns det er nok å holde styr på å barbere meg alle andre steder enn å i tillegg tenke på å rake armene. Ikke kan det være helt praktisk heller, man vil jo se ut som et lite bolla pinnsvin om man ikke barberer minst hver dag. Kanskje til og med mer enn en gang for dagen? Hjelpes.

Skrevet

Heia,nei aldri om jeg ville funnet på det! Snakker stadig med folk om detta og gud hvor mange som angrer og sier til meg at jeg aldri må finne på det!!Nei,her er det kun armhull og nedntil!

Skrevet

Jeg barberer armene innimellom, men det er ikke noen fast rutine. Det eneste jeg tar daglig (med mindre jeg er syk eller prøve spare opp litt for å få tatt noe av det med pinsett) er ansiktshåret.

Underlivet tar jeg litt dann og vann, mest pga at det er lettere å holde rent rundt mensen.

Skrevet

Gjorde det en periode da jeg var 14-15-16 et sted, men så fortalte bestevenninna mi meg at jeg kom til å ende meg stive, svarte hår på armene så jeg sluttet.

Kommer nok ikke til å begynne igjen nei. Gidder ikke :ler:

Skrevet

Hvis dere hadde hatt mange, lange og mørke hår på armene så hadde dere kanskje vurdert det? Det har jeg, og jeg fjerner hår på armene ja, rett og slett fordi jeg ikke har lyst til å være ukomfortabel med å vise fram armene mine. Hva andre velger å gjøre er helt opp til dem. Jeg bruker epilatoren kanskje én gang i mnd, og hårene som kommer ut er myke og fine. Jeg hadde aldri vurdert det hvis jeg hadde hatt bare sånn lyst dun som mange andre har.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Aldri i livet! jeg får fort stive, mørke hår om jeg barberer og jeg vil ikke gå i langermet genser resten av livet!

Jeg bleiker håret på armene og det funker mye bedre enn å barbere.

Veninner av meg barberer, men de har så lyst hår fra før, så de merker ikke noe til stubber de. Hadde jeg begynt å barbere så måtte jeg gjort det hver dag!

Skrevet

Jeg har litt hår på armene, det har jeg, men aldri så det har plaget meg. Ikke er det nevneverdig mørkt eller stivt heller, men hadde det vært litt verre så hadde jeg nok vurdert barbering, men bleking høres jo mye bedre ut.

Skrevet

Jeg har bare litt lys dun så nei, jeg kunne aldri funnet på å barbere armene... Men jeg skjønner det jo hvis man har "mannfolk"-armer... Men da ville jeg nok heller gått å få det vokset... :)

Skrevet

Har rett og slett litt "ujevnt" hår på armene, noen er litt lange mens andre er vel normale (dog fortsatt synlige), dessuten krøller noen seg litt, noen vokser veldig nære mens andre er det mer rom mellom, noen står mer opp mens andre ligger nede. Ser veldig mannlig ut, og grunnet all variasjonen blir det ganske synlig, så ja, jeg barberer armene.

Skrevet

heisann

jeg har en beautysalong og driver mye med hårfjerning. nå for tiden er det blitt veldig populært å fjerne hår på armene med voks - da slipper man disse stive hårstubbene man får ved barbering. pris på dette ligger på rundt 125 kroner, og det varer like lenge som på andre steder på kroppen. Jeg vil allikevel være veldig forsiktig med å anbefale å gjøre dette for ofte hvis man ikke har et stort problem med bl.a veldig mørk hårvekst på armene e.l.

hår på armene er helt naturlig, og de fleste av oss har en normal hårvekst der

men ja, jeg vokser selv armene.. mest på grunn av mørk hårvekst som ser litt mandig ut

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Eneste gangen jeg vurderer å barbere armene er når jeg er knallbrun på sommeren og håret på armene i tillegg blir blir bleket av sola :fnise:

Men det blir for mye styr, så jeg gidder ikke ;)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Jeg barberer meg under armene, bikinilinjen, og leggene i sommersesongen. Legger er en ting, det er ikke veldig feminint med apelegger, men armer derimot, er like feminine med hår.

Skrevet

Holder med legger, nedentil, og armhuler, begynner ikke på armer i tillegg.

Skrevet

Jeg barberer armene (og nesten resten av kroppen) når det er sommer. Man kan si jeg kvitter meg med pelsen, for jeg blir kjøligere av det :P Begynte selvsagt fordi jeg ikke likte hår, jeg har lys blondt hår på kroppen, ikke er de lange heller.

Har gjort det i 5-6 år, og har ikke antydning til mørke og stive hår på armene (bare litt harde stubber mens det vokser ut igjen).

Men jeg er ikke av den typen som kan fostre opp ulldotter i armhulene heller.

Skrevet (endret)

Nei, og det kommer jeg heller aldri til og gjøre...

Årsaken er at hårene er så lyse at de ikke generer meg. Dessuten er jeg redd at jeg må fortsette med dersom jeg først har begynt...

(Jeg har en venninne som aldri ha barbert leggene sine. Discusting tenker vel du..men faktisk ikke! Det vises ikke uten at man tar er helt på nært hold..gjett om det ikke blir samme effekten om noen som allerede har barbert leggene plutselig skulle sluttet med det)

:haar:

Endret av Anaconda
Skrevet

ja iblandt:P synes det er så stygt med hårete armer:S

Skrevet

Nei, men så har jeg ikke så mye hår på armene fra før at det gjør noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...