Gå til innhold

Utestengt fra nesten alle utesteder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en mann som er utestengt fra nesten alle utesteder i en liten by?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han neppe ble utestengt fordi han var for hyggelig.

Skrevet

At han får noen triste og ensomme helger fremover om han er singel!

Skrevet

Jeg hadde tenkt at han sikkert drikker alt for mye når han er ute, og at han ikke klarer å oppføre seg i fylla. Jeg vil også automatisk gå ut ifra at han sikkert ikke er flink til å løse konflikter i edru tilstand heller.

Skrevet

At han er en jeg ville holdt meg unna, og unngått å falle for...

Skrevet

At det sikkert fremdeles finnes dumme damer som slår til på han!

Skrevet
Jeg hadde tenkt at han sikkert drikker alt for mye når han er ute, og at han ikke klarer å oppføre seg i fylla. Jeg vil også automatisk gå ut ifra at han sikkert ikke er flink til å løse konflikter i edru tilstand heller.

Det er litt interessant. Jeg har aldri sett han skikkelig full ute og han er verdens snilleste og mest hjelpsomme når vi er sammen. Han er ganske passiv når det gjelder konflikter, tar aldri tilbake hverken fysisk eller psykisk.

Skrevet

Hva tror du selv, TS? Kan du ikke bare spørre ham?

Skrevet
Det er litt interessant. Jeg har aldri sett han skikkelig full ute og han er verdens snilleste og mest hjelpsomme når vi er sammen. Han er ganske passiv når det gjelder konflikter, tar aldri tilbake hverken fysisk eller psykisk.

Det er ikke så veldig interessant som du skal ha det til. Mennesker har det med å vise fram forskjellige sider av seg selv. Han har neppe lyst til å vise fram siden av ham som fikk ham kastet ut, når han prøver å sjekke opp deg.

Skrevet

Ei venninne av meg ble utestengt her og der i sin tid, og det var mest fordi hun ødela ting, ble for full og fikk kleptomane ideer, ikke på grunn av konflikter med folk direkte. Ikke spesielt sjarmerende (men det ble noen utrolig morsomme historier ut av det i ettertid), men ikke så veldig farlig heller om man vokser det av seg. Å ikke ha styring over alkoholinntaket og hvordan man oppfører seg i fylla er selvsagt ikke så attraktivt i seg selv.

Skrevet

Har jobbet på et utested. Det skal mye til for å bli utestengt. (kanskje ikke alle steder, men nå er han jo faktisk utestengt alle steder så da har han nok også blitt utestengt fra noen av de stedene hvor de er strenge også)

Hos oss var det særlig gjengangere som ble utestengt. De fleste fikk ofte en ny sjans og ble ikke utenstengt pga en dårlig dag med mindre de hadde vært voldelige feks. De som drev med dritt hele tiden ble utenstengt på sikt.

Når han er utestengt fra alle plasser betyr det altså at han nok har vært både voldelig og generellt vært en drittsekk flere ganger slik at de ser at det ikke er vits å slippe ham inn en gang.

Skulle jeg i det hele tatt vurdert et forhold til denne karen så skulle det være ette at han hadde lagt alkoholen på hylla. Selv da ville jeg vært veldig skeptisk. Å bli utestengt fra alle plassene er ganske taperslig sett fra min side, og en radikalpersonlighetsendring skulle i så fall ha blitt bevist før jeg vurderte det tror jeg. Men om jeg noen gang ville fått respekt for ham vet jeg ikke.

Skrevet
At han får noen triste og ensomme helger fremover om han er singel!

Jeg vil nå si at det er de som må ut og drikke som er de triste og ensome.

Skrevet
Har jobbet på et utested. Det skal mye til for å bli utestengt. (kanskje ikke alle steder, men nå er han jo faktisk utestengt alle steder så da har han nok også blitt utestengt fra noen av de stedene hvor de er strenge også)

Hos oss var det særlig gjengangere som ble utestengt. De fleste fikk ofte en ny sjans og ble ikke utenstengt pga en dårlig dag med mindre de hadde vært voldelige feks. De som drev med dritt hele tiden ble utenstengt på sikt.

Når han er utestengt fra alle plasser betyr det altså at han nok har vært både voldelig og generellt vært en drittsekk flere ganger slik at de ser at det ikke er vits å slippe ham inn en gang.

Skulle jeg i det hele tatt vurdert et forhold til denne karen så skulle det være ette at han hadde lagt alkoholen på hylla. Selv da ville jeg vært veldig skeptisk. Å bli utestengt fra alle plassene er ganske taperslig sett fra min side, og en radikalpersonlighetsendring skulle i så fall ha blitt bevist før jeg vurderte det tror jeg. Men om jeg noen gang ville fått respekt for ham vet jeg ikke.

Jeg spurte en dørvakt en gang og han sa det var fordi han prøvde seg på alle damene...

Han har svært pene ekser da. Kanksje noen sjalu mannfolk gjerne vil holde han unna..

Skrevet

Prævde seg på alle damene? På hvilken måte da? Det må i så fall ha vært på en måte som var plagsom og irriterende for de andre gjestene.

Igjen, om han har vært en slesk en som sprang fra dame til dame på utestedet for å prøve seg så gir det heller ikke respekt i mine øyne.

Man blir forresten ikke utestengt fra ALLE utesteder fordi en dørvakt var sjalu og ville ha ham vekk. Dersom man blir utestengt fra alle så har man utmerket seg så mye at alle dørvaktene uavhengig av hverandre har kommet frem til at han ikke er en ønsket gjest. For at ALLE skal komme frem til denne konklusjonen må han ha vært ganske så ufordragelig i måten han sjekka opp disse jentene på i all fall.

Skrevet

Utestengt fra alle utesteder? Hehe! Er ikke det varsellampe god nok, så vet ikke jeg.

Fylleoppførselen er hans egentlige jeg. Det som ellers ville brukt tid på å boble opp til overflaten. Tid som brukes på å stifte bo, få barn, felleslån ... og alt det der. - Før bobla sprekker og hans indre psykopat hilser på. :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt at dette antagelig ikke var en fyr jeg ville brukt mer tid på.

Skrevet

For meg er det utrolig at en dame vurderer å henge med en fyr som er utestengt fra de fleste utestedene. Jeg kunne aldri gjort det selv, men blir nesten flau på vegne kvinnekjønnet. For jeg tror aldri en mann kunne finne på å bli sammen med en dame som er utestengt fra de fleste utestedene...?!?

Skrevet

Jeg tenker at jeg aldri ville blitt sammen med en fyr som prøver seg på ALLE damer ved ALLE utesteder i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...