Gå til innhold

Women don't date "nice guys"

Gjest proxy

Anbefalte innlegg

Women don't date "nice guys" because everyone who thinks they are a nice guy is a total pushover who fit better with a leash than a condom.

Your problem is that you are unimaginative. You actually think that you have to be a nice guy or an asshole. Women aren't attracted to you because you have no balls.

Women don't take you seriously, they treat you like women. Why? Because you can't stand up for yourself. If you really wanted to date a girl you would get off your pansy ass and make them want to date you. But you'd rather not take any risks, you'd rather not rock the boat, you'd rather stay at a safe interim between anonymity and intimacy. You'd rather complain that girls don't like you than improve yourself to the point that they do.

Women wont date you because they don't respect you. They don't respect you because they know you are wusses. If you weren't a wuss you'd be with them by now. Or you would at least have told them to get their shit together and sort out their own relationship problems, and hung up on them.

In conclusion, men without balls suck. Learn it, fgts.

......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

......

Så bra sakt! Det er jo ikke det at guttene er SNILLE som er problemet. Ikke ser jeg på det som spesiellt snilt å være en pushover totalt blottet for egen vilje heller. Det er ikke det genuin godhet hamdler om. Hadde bare disse sutrekoppene av noen pinglemenn skjønt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sakt! Det er jo ikke det at guttene er SNILLE som er problemet. Ikke ser jeg på det som spesiellt snilt å være en pushover totalt blottet for egen vilje heller. Det er ikke det genuin godhet hamdler om. Hadde bare disse sutrekoppene av noen pinglemenn skjønt dette...

Så hva ER da problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det som egentlig står der er at vi skal ta initiativ, jobbe for å forbedre oss(ikke for å møte kvinneguidens kravliste, men fordi man innser at alle har rom til forbedring, og at syting over ting som kan forandres med innsats er meningsløst), og gjennomføre det vi vet er riktig uten å være bekymret eller redde for mulig vanskeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lest åpningsinnlegget?

Nei, han er troll. Han driver ikke med sånt og har for det meste heller ingen peiling på hva faen han snakker om, noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er troll. Han driver ikke med sånt og har for det meste heller ingen peiling på hva faen han snakker om, noensinne.

haha, ok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Så det som egentlig står der er at vi skal ta initiativ, jobbe for å forbedre oss(ikke for å møte kvinneguidens kravliste, men fordi man innser at alle har rom til forbedring, og at syting over ting som kan forandres med innsats er meningsløst), og gjennomføre det vi vet er riktig uten å være bekymret eller redde for mulig vanskeligheter.

Jepp. Samt ha egne meninger, være litt sta, stå for det dere sier, sørge for å ha litt trente armer ogogog. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid gitt faen, helst siden ungdomsskolen. Jeg har aldri giddet å føye meg etter jentenes ønsker som en pingle, jeg har bare bedt dem om å godta meg, eller dra til helvete. Jeg har heller aldri giddet å løpe etter jentene, jeg lar jentene komme til meg.

Det har ikke fungert så bra, for å si det sånn.

Poenget er: du kan ikke løse dameproblemene dine bare ved å "gi faen".

Det er generelt sett et dårlig råd. Det bør jeg vite, ettersom jeg har kjørt den taktikken ganske lenge nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg et generasjonsskille her ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid gitt faen, helst siden ungdomsskolen. Jeg har aldri giddet å føye meg etter jentenes ønsker som en pingle, jeg har bare bedt dem om å godta meg, eller dra til helvete. Jeg har heller aldri giddet å løpe etter jentene, jeg lar jentene komme til meg.

Det er generelt sett et dårlig råd. Det bør jeg vite, ettersom jeg har kjørt den taktikken ganske lenge nå :)

Det sier seg selv. Gir du faen så gir jeg faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......

Jepp det er mye riktig i dette, men det er et par ting i dette bildet som bor vaere med ogsaa. Ut over a ville ha en mann med baller saa har en stor anndel kvinner en tiltrekning til det som ikke kna karakteriseres som bady guys og drittsekker jamfor en million trader pa kvinneguiden som handler om at "jeg er en drittsekkmagnet, hjelp...". Saa aa fremstille det slik som at det ikke er noe galt med en stor anndel kvinners tiltrekningsmonstre de vil jo bare ha menn med baller blir feilaktig. For vaer mann som er for puslete finnes det (minst) en kvinne som har et nevrotisk forhold til badguys. Saa behovet for aa ta tak i seg selv er minst like stort hos kvinner, det er haugevis av menn med baller nok som drittsekkmagnetene ikke faller for og verden ville vaert et bedre sted om disse kvinnene tok tak i seg selv (ikke minst for dem selv).

Videre saa er det noe med den nedlatende holdningen ovenfor typiske nice guys jeg misliker. Jeg er helt enig i at de selv ma ta tak og gro baller og jeg har ved mange annledninger gitt nettopp det radet, men jeg misliker sterkt den forakten som uttrykkes ovenfor disse gutta fra, svaert mange kvinner. Saken er nemlig den at menns oppgave pa kjonnsmarkedet er langt mere krevende enn kvinenrs. Om en kvinne er en pushover saa vil hun forsatt finne seg en partner. Det er mange menn, meg selv inkludert som ikke vil ha en slik dame, men det er nok av menn som synes det er greit. Saken er at dette kravet til baller handler om en sterk maskulinitet og det er et krav som kommer paa toppen for menn i tillegg til generelt bra personlighet og utseende etc. Jeg synes derfor det blir forferdlig patetisk og ynkelig nar jeg ser den forakten som utrykkes ovenfor disse gutta fra kvinner som er saa pinglete og veike som de kan bli og selv er pa leting etter en mann med store baller slik at hun selv kan fole seg trygg gjennom ham som et slags mentalt surrogat. Det er omtrent saa ynkelig som det kan fa blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjette at du er en av disse kvinnene som selv er feige og pinglete men soker en mans styrke for a fole seg trygg. Det er stort sett de som har et sterkt behov for a snakke om ynkelige pinlgete menn. Det hjelper dem til a fole at felien ikke er hos dem selv, men hos menn som har som oppgave a fa henne til a fole seg trygg. HVa med at DU utvikler litt skikkelig selvtillitt selv slik at du ikek trenger din manns selvsikkerhet som surrogat for egen styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vaer mann som er for puslete finnes det (minst) en kvinne som har et nevrotisk forhold til badguys. Saa behovet for aa ta tak i seg selv er minst like stort hos kvinner, det er haugevis av menn med baller nok som drittsekkmagnetene ikke faller for og verden ville vaert et bedre sted om disse kvinnene tok tak i seg selv (ikke minst for dem selv).

Bra skrevet! (men kjøp deg et tastatur med æøå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ikke saa lett aa oppdrive her jeg er du:)

Neida, jeg regnet med at du er utenfor Norge ;)

Og kvinnetypen du beskriver her har typisk en form for psykisk ubalanse som histrionisk- eller avhengig personlighetsforstyrrelse. Det viser seg dessverre at disse problemene er veldig vanskelig for individet å rette opp på egen hånd.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel greit for snille menn å få dame, så lenge de har penger. De som aldri får dame er menn som er snille og fattige. En snill fattig mann er liksom bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er "gi faen"-innstillingen som ødelegger. Men selvfølgelig skal man bare gi faen i en passelig dose. Jeg mener for eksempel at hvis en dame lager drama av en filleting, skal man gi faen. Men dersom en dame er syk eller kommet i en ulykke, skal man vise omsorg.

Det kan jo hende du har noe annet som hindrer deg i å nå frem til damene. Kraftig svettelukt, dårlig klesstil eller hva som helst. Det er selvfølgelig ting man bør rette på. Mens integritet, stolthet og mot er viktige egenskaper for en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det går vel greit for snille menn å få dame, så lenge de har penger. De som aldri får dame er menn som er snille og fattige. En snill fattig mann er liksom bunnen.

Hvor FÅR dere alle disse underlige holdningene deres fra?

Er det noen form for statistikk som viser at snille menn med lite penger ikke er i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...