Gjest Sitrustrøbbel Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg har funnet en oppskrift på kylling masala og tenkte å prøve den ut i morgen. I oppskriften står det at man skal bruke saften fra 1 lime og en halv sitron. Jeg har ingen fruktpresse; holder det å kryste saften ut for hånd? Eller lønner deg seg å kjøpe sitronsaft og limesaft på flaske? I så tilfelle, hvor mye bør jeg bruke for å få tilsvarende mengde? Håper noen av de kyndige matdamene på kg kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har heller ikke juice presse, skjærer dem i halvdeler og skviser til, så hardt du kan, skvis til saften er pressa ut, det holder det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitrustrøbbel Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Takk for svar! Da satser jeg på det:) Gleder meg til indisk mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #4 Del Skrevet 27. november 2009 jeg synes det er greit å rulle limen på bordet først med litt trykk, før jeg deler den i to. Får mer saft ut av den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå