Gå til innhold

Dragqueens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor finner man dragqueens i Oslo? Jeg skulle så gjerne kommet i kontakt med en, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg prøver å google litt, men de er ikke mye greiene som kommer opp. Finnes det en eller annen form for community som noen vet om? Er evig takknemmelig hvis noen har noen tips til meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste vennen min er homse og jeg ( jeg er jente ) er hetero, men for å kose oss bare jeg og han, blir jeg ofte med ham på homseklubben han går på, ligger i Tordenskjoldssgate i oslo og heter FIRE. Der vanker det mange dragqueens der, hvertfall på en sen fredag kveld. Beundrer skillsen til å gå i høye hæler, og de elsker å lære meg opp, de er veldig vakre og hyggelige mennesker! Anbefaler deg en kikk dit

Skrevet
Beste vennen min er homse og jeg ( jeg er jente ) er hetero, men for å kose oss bare jeg og han, blir jeg ofte med ham på homseklubben han går på, ligger i Tordenskjoldssgate i oslo og heter FIRE. Der vanker det mange dragqueens der, hvertfall på en sen fredag kveld. Beundrer skillsen til å gå i høye hæler, og de elsker å lære meg opp, de er veldig vakre og hyggelige mennesker! Anbefaler deg en kikk dit

Du kjenner ikke tilfeldigvis noen? Eller kanskje bestevenninen din kjenner noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...