Sol&Måne Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har hørt at man får en tettere og glattere barbering av å bruke barberhøvler for menn enn disse rosa/lilla/jente-greiene fra Venus. Stemmer dette? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Det tviler eg ikkje på. Men bladene er nok skarpere og det er lettere å kutte seg med de. Har iallefall merka bedre, glattere og tettere barbering ett annet sted når eg har brukt blad fra sambo sin høvel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Du får i hvertfall like bra, om ikke bedre barbering. Og så mener jeg at f eks Mack3-bladene holder lenger enn de som er beregnet for kvinner. Synes også at ergonomien på herrehøvler er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 27. november 2009 #4 Del Skrevet 27. november 2009 De for menn er bedre! Absurd at jeg i alle år har kjøpt disse dyre og jålete rosa og lilla venus-greiene når man får glattere barbering med de helt enkle for menn. Jeg synes ikke det er lettere å kutte seg med dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg kjøper bare barberblader for menn, jeg synes det er et hån mot kvinner at de selger det dårlige venus-crapet som ca eneste valgmulighet i vanlig butikk. Endret 27. november 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Bruker KUN høvler for menn. Aldri i verden om jeg kommer til å bruke slike rosa, fjåsete, altfor-mye-greier-på jente høvler igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #7 Del Skrevet 27. november 2009 anbefal en god høvel da? IKKE engangshøvel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 27. november 2009 #8 Del Skrevet 27. november 2009 gillette fusion, med fire (eller er det fem?) blader er bra, det er den eneste mannehøvvelen jeg har prøvd, men jeg kan sverge på at den er bedre enn venus sine! Trykket fra høvvelen fordeler seg liksom mye bedre og jeg har ikke fått noe serlig kutt etter jeg begynte med denne ps:Den orange og blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #9 Del Skrevet 27. november 2009 gillette fusion, med fire (eller er det fem?) blader er bra, det er den eneste mannehøvvelen jeg har prøvd, men jeg kan sverge på at den er bedre enn venus sine! Trykket fra høvvelen fordeler seg liksom mye bedre og jeg har ikke fått noe serlig kutt etter jeg begynte med denne ps:Den orange og blå Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. november 2009 #10 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg bruker bare herrebladene som jeg hekter på venus-skaftet.. Syns de varer lengre de bladene, og lettere å komme til på vriene steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #11 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg bruker bare herrebladene som jeg hekter på venus-skaftet.. Syns de varer lengre de bladene, og lettere å komme til på vriene steder Er det noen spesielle blader da? Kanskje jeg slipper å kjøpe hele høvelen, har jo Venus dritten fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. november 2009 #12 Del Skrevet 27. november 2009 Er det noen spesielle blader da? Kanskje jeg slipper å kjøpe hele høvelen, har jo Venus dritten fra før Alle blader i mach serien passer ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #13 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg gjør og som Hinata, Venus skaft med Mach blader. Venus bladene er jo hårreisende dårlige. Tror også de koster mer enn Mach bladene? Så en test en gang hvor manneblader vant suverent over alt som fantes av dameblader. Om jeg til nød må bruke venus sine er det sløvt før jeg er ferdig med en legg, mens Mach bladene kan brukes flerre ganger uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 28. november 2009 #14 Del Skrevet 28. november 2009 kan man bruke mach blader på venus skaft? de hang ikke fast på mitt skaft, så jeg måtte kjøpe hele mannehøvvelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. november 2009 #15 Del Skrevet 28. november 2009 Det fungerer nå på min høvel ihvertfall :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #16 Del Skrevet 28. november 2009 kan man bruke mach blader på venus skaft? de hang ikke fast på mitt skaft, så jeg måtte kjøpe hele mannehøvvelen Hvilket skaft har du? Er det forskjell på den vanlige og den vibrance eller hva den heter? Jeg har det normale skaftet, har ikke lyst å kjøpe bare bladene hvis det ikke garantert henger på.. Da kjøper jeg heller høvelen, og bladene etterhvert Men hadde jo vært fint om det bare holdt med bladene i første omgang. Bor i en liiiiiten bygd, så kan fort bli snakk om jeg først kjøper blader, så hele høvelen "jammen har hun hatt mange overnattingsbesøk i natt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. november 2009 #17 Del Skrevet 28. november 2009 De sitter fast på mitt vanlige blå skaft ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 28. november 2009 #18 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. desember 2009 #19 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg barberer bare med mac 3 for herrer asså. Jeg synes knær og ankler er vansklige områder, og mac 3 sklir over uten å rispe opp noe. Har samboer og vi kaster bladene etter bruk så den neste av oss får nytt barberblad, men vi deler skaft, ikke skum. Elsker gilette sine dame-skum jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 2. desember 2009 #20 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvilket skaft har du? Er det forskjell på den vanlige og den vibrance eller hva den heter? Jeg har det normale skaftet, har ikke lyst å kjøpe bare bladene hvis det ikke garantert henger på.. Da kjøper jeg heller høvelen, og bladene etterhvert Men hadde jo vært fint om det bare holdt med bladene i første omgang. Bor i en liiiiiten bygd, så kan fort bli snakk om jeg først kjøper blader, så hele høvelen "jammen har hun hatt mange overnattingsbesøk i natt" Nå har jeg gillette fusion. Jeg heiv de dame dillegreiene som ikke passa sammen med bladene. jeg orka ikke å stress med de, jeg blir bare sur når jeg ikke får til ting Tro du skal ta å kjøpe en pakke med skaft og blad, det var det jeg begynte med ihvertfall og uansett, om sladdrekjerringene vil sladdre så er det de som er teite. Hvs de hadde spurt deg så hadde det jo ikke vert noe problem å sagt at mannehøvler er bedre enn damehøvler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå