Gå til innhold

Billig og fin kjole/tunika i Haugesund

Anbefalte innlegg

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det har seg slik at eg skal til Haugesund i morgen, og vil da se etter ein fin kjole eller tunika eg kan ha på meg på julaften. Men siden eg ikkje reiser aleine og det er mest for å shoppe julegaver, så har eg ikkje tid til å gå innom hver eineste klesbutikk for å kikke.

Så da lurer eg på om det er noen som veit om noen spesielle butikker som selger billige og fine kjoler eller tunikaer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Gina tricot? vero moda? h&m? BikkBokk? :) Jeg har sett masse fine kjoler som ikke er for dyre i disse butikkene :) Jeg tror du finner deg noe uansett hvilken av disse butikkene du går i. Og amanda senteret har jo de fleste jeg har nevnt :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Var innom alle de og fleire, men fant bare kjoler/tunikaer som var for korte, stygge eller som hadde feil stil (altså, enten såg ut som man ville brukt til vanlig eller som om man skulle ut å danse eller på fest) som ikkje heilt passa til familieselskap på julaften. Men får prøve igjen på klesbutikk i nærområdet eller ta ein tur igjen seinere.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Skjenner problemet.. Haugesund er ikke akkurat den beste shoppebyen.. :P

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Nei, men langt bedre enn mulighetene eg har hvor eg bor. Er vel to kjente klesbutikker (Cubus og ein til) og ett par til, men på de andre selger de helst klær til damer som er ein del eldre enn meg, for å si det sånn. Så når det ikkje er noe å hente på Cubus så må eg til Haugesund :sjenert:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Heheh så pass ja.. da skjønner jeg deg godt :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Nei, neste gang skal min egen personlige "stylist" være med, så da finner eg forhåpentligvis noe verdt å kjøpe. "Stylisten" er naturligvis min samboer som er ekspert i å finne klær til meg :gjeiper:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Så koselig da :)

Jeg skal snart begynne jakten selv, og gruer meg litt, for jeg blir aldri fornøyd :P

Men vi sees i Haugalandets butikker snart da! :P

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Gruer meg litt sjøl for eg ser for meg at eg kommer til å gå fra butikk til butikk til butikk til butikk (osv) uten å finne noe (rettere sagt; eg finner ting som eg ikkje ser etter som eg vil ha istede, men ingen kjoler eller tunikaer + tights), evt gi opp.. Men denne gangen skal eg iallefall bort tidlig og ikkje på ein lørdag når det er enorme nummer kvinnfolk og ungjenter som har fri som svermer butikkene på jakt etter klær.

Såg fleire sånne fine strikkede jakker med belte i livet eg ville ha, men de såg jo bare heilt rare ut når eg prøvde de. Typisk det.

Hehe, det er godt mulig det ;)

Endret av Syrin_Ulven
Gjest Sandbekken
Skrevet

Uff.. skjønner hva du mener der jah!

Men du skal ha lykke til, også håper jeg du finner DEN kjolen som får deg til å se smashing ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...